Fredag :)

Har du vurdert å konvertere til iPhone? :p :D

kan lissom ikke gjøre det nå, for betaler på mobilen og er da bundet i 1år:confused: men mistenker batteriet eller strømforsyningen.. det burde hvertfall gå på garani..
 
Ja jeg angrer mer og mer på at vi ikke kom i gang med dette med T... Da visste jeg altfor lite til å bli trigget av det.
Hadde jo økt miljøgevinsten betydelig om vi hadde kjøpt bleier da og brukt de igjen nå :eek:
Vi bruker noen papirbleier og, altså. Spesielt på natt siden han tisser så mye enda. Men i dag ble han så sår av den sure bæsjen sin at jeg aller helst hadde lyst til å legge han med tøybleie da det puster mye bedre. Får la han gå med rompa bar i morgen istedet =) Det som er litt skummelt er at bleiene ikke lukter. Så vi merker ikke om han har bæsjet.

Oi, det er jo kjempebra det ikke lukter, på èn måte da:p heheh
Jeg er lei meg for at jeg ikke har hatt noen kjennskap til tøybleier før du begynte og snakke om det, trodde det var for komplisert på en eller annen rar måte?! Uvitenhet er kjedelig av og til! bra vi lærer så lenge vi lever sier jeg da;)
Trodde du hadde brukt tøybleier til begge, jeg?!
Det som er med vanlige bleier, puster svært dårlig, men jeg er faktisk mer fornøyd med pampers denne gangen. med jentene likte jeg best libero, men synes de har tapt seg de siste årene.
 
kan lissom ikke gjøre det nå, for betaler på mobilen og er da bundet i 1år:confused: men mistenker batteriet eller strømforsyningen.. det burde hvertfall gå på garani..
Jo men om varen ikke leverer det den skal bør det da gå an å si opp avtalen/ kreve pengene tilbake?
 
Det er jo en av de beste greiene med tøy - alle de kule motivene ;)
Helsesekretæren på hs digget kamuflasjebleia han hadde på kontrollen :p
Og helsesøster ble skikkelig fascinert. Tydelig at det ikke er så vanlig :eek:

nei er nok flere som bruker engangs enn tøybleier.. men morro at det finnes så mange motiver :D
 
Oi, det er jo kjempebra det ikke lukter, på èn måte da:p heheh
Jeg er lei meg for at jeg ikke har hatt noen kjennskap til tøybleier før du begynte og snakke om det, trodde det var for komplisert på en eller annen rar måte?! Uvitenhet er kjedelig av og til! bra vi lærer så lenge vi lever sier jeg da;)
Trodde du hadde brukt tøybleier til begge, jeg?!
Det som er med vanlige bleier, puster svært dårlig, men jeg er faktisk mer fornøyd med pampers denne gangen. med jentene likte jeg best libero, men synes de har tapt seg de siste årene.
Nei, desverre brukte vi det ikke med T.
Og det synes jeg er veldig synd. Det er visst veldig bra for gutter også, da tøybleier ikke gir så høy temperatur mot huden og reproduksjonsdelene dems ;)
 
hahahah og du håper på sistnevnte, eller?:D Bare bittelitt:D;):p
Veit, jeg elsker og erte;)

Whaaat? den har sitt eget liv, jo:eek:
Ikke kuuult:( Har lyst på galaxy s4 selv, meeen begynner og tvile litt! Har galaxy s2 nå og den funker fett;)

hahaha ja en liten smule på den sistnevnte :p hehe.. *morroklumpen*:p:D:D:D:D:D

den har akkurat begynt sånn, så har vært veldig bra ellers.. ble sånn etter jeg oppdaterte telefonen.. men vet ikke om det er grunnen.. kjedelig er det! jeg hadde også s2, og opplevde aaaaldri noe galt med den..fikk bare lyst på ny når samboer ødela sin :p men er nok bare jeg som har hatt litt uflaks med tlf, for den skal jo være kjempe bra! ;):)
 
hahaha ja en liten smule på den sistnevnte :p hehe.. *morroklumpen*:p:D:D:D:D:D

den har akkurat begynt sånn, så har vært veldig bra ellers.. ble sånn etter jeg oppdaterte telefonen.. men vet ikke om det er grunnen.. kjedelig er det! jeg hadde også s2, og opplevde aaaaldri noe galt med den..fikk bare lyst på ny når samboer ødela sin :p men er nok bare jeg som har hatt litt uflaks med tlf, for den skal jo være kjempe bra! ;):)

Uansett om du har hatt uflaks eller ikke, så er det møkk og ikke få det man har betalt(nok) for!:mad:
hahah, seff vil du ha den lille ballen din ut av magen og i armene dine;) Litt bedre en skviiiste ribbein og vonsd bekken, eller;):D? Sender deg ett tonn eller to med fødestøv*måtte det for svarten funke*:p
 
Nei, desverre brukte vi det ikke med T.
Og det synes jeg er veldig synd. Det er visst veldig bra for gutter også, da tøybleier ikke gir så høy temperatur mot huden og reproduksjonsdelene dems ;)

Ja, det er jo noe og tenke på det også:);) Ofte jeg ser Emmeth har en ganske så bran #hangis# og varm pung:p hahah.. Ikek greit:) Lei meg for jeg ikke vurderte det selv *litt skuffa over meg selv*
 
Hahahahah, det var DAGENS:D *ler så jeg dauer* Ikke avhengig av nikotinen, men tyggisen? hahah, bare og kjøpe vanlig tyggis, det da:D:nicethread:laughing025:laughing021:laughing001

Ja, jeg veit jeg tok det rette valget, men har blitt stempla av familie som lat og diverse pga de valgene jeg har tatt og som helsen selv har tatt for meg om jeg kan si det sånn:(

Og ja, SEPTEMBER 2012 er den mest fantastiske gjengen innpå her! Aner ikke hvor, hva eller hvordan jeg skulle greid med uten dere?!<3 Tørs jeg ikke tenke på engang:schoked025:p

hahaha ja måtte le når de sa det! hahaha.. men de var alvorlige :p dem sier den ha en egen smak og konsistens? og vanlig tyggis ikke er det samme.. hahaha men jeg sa at hvis jeg hadde bytta ut tyggisen med vanlig uten at de hadde visst det, så hadde de ikke merket noe :p hahaha..

ikke hør på dem! du har gjort og gjør en god jobb! og det er jo ikke uten grunn du har valgt å være hjemme ;)

Sååå enig når det gjelder denne gruppen! jeg klarer lissom ikke la vær å gå inn å sjekke :p:)
fantastisk gjeng som frøene våre har samlet :D hehehe..
 
Ja, det er jo noe og tenke på det også:);) Ofte jeg ser Emmeth har en ganske så bran #hangis# og varm pung:p hahah.. Ikek greit:) Lei meg for jeg ikke vurderte det selv *litt skuffa over meg selv*
Det må du ikke være da - det er jo "norm" å bruke engangs ;)
Også er det ikke for sent heller, om du velger å teste et par stykk :)
 
Jo men om varen ikke leverer det den skal bør det da gå an å si opp avtalen/ kreve pengene tilbake?

nope:( da måtte man gjort det innen 7 dager etter at man mottok den:confused::mad: og jeg får ikke ny telefon før den har vært i reperasjon for samme feil 3 ganger.. telenor vettu! noen luringer... så må bare sende den inn til reperasjon og fortsette å betale:eek::confused:
 
nope:( da måtte man gjort det innen 7 dager etter at man mottok den:confused::mad: og jeg får ikke ny telefon før den har vært i reperasjon for samme feil 3 ganger.. telenor vettu! noen luringer... så må bare sende den inn til reperasjon og fortsette å betale:eek::confused:
Ah. sleipinger. de må forholde seg til kjøpsloven selvom de lager egne garantier. Er ikke lov til å gi en dårligere avtale enn hva loven sier...
 
Uansett om du har hatt uflaks eller ikke, så er det møkk og ikke få det man har betalt(nok) for!:mad:
hahah, seff vil du ha den lille ballen din ut av magen og i armene dine;) Litt bedre en skviiiste ribbein og vonsd bekken, eller;):D? Sender deg ett tonn eller to med fødestøv*måtte det for svarten funke*:p

ja er noe dritt! typisk at det skjer meg :p betaler jo på den i 1 år, og det koster tilsammen rundt 5000kr:confused::eek: så håper virkelig at dette er siste reperasjon! må ringe på mandag (om jeg er hjemme), så jeg får sendt den til reperasjon med engang!

ja hadde vært myyyyye bedre å ha han i armene enn inni kroppen nå ja! begynner å bli liiiite plass inni der :p
hahahaha ja hvis ikke DET funker, så er det ikke noe håp!:p så tusen takk for all fødestøvet :D hihi <3
 
Ah. sleipinger. de må forholde seg til kjøpsloven selvom de lager egne garantier. Er ikke lov til å gi en dårligere avtale enn hva loven sier...

nei vet.. jeg kranglet med de sist jeg hadde problemer.. men måtte bare gi opp! de kom med ett eller annet uansett hva jeg sa:confused: men har vært fornøyd helt til nå da! og mistenker at det kan ha noe med den siste oppdaterina å gjøre, for startet etter det.. men kjedelig uansett!
 
hahaha ja måtte le når de sa det! hahaha.. men de var alvorlige :p dem sier den ha en egen smak og konsistens? og vanlig tyggis ikke er det samme.. hahaha men jeg sa at hvis jeg hadde bytta ut tyggisen med vanlig uten at de hadde visst det, så hadde de ikke merket noe :p hahaha..

ikke hør på dem! du har gjort og gjør en god jobb! og det er jo ikke uten grunn du har valgt å være hjemme ;)

Sååå enig når det gjelder denne gruppen! jeg klarer lissom ikke la vær å gå inn å sjekke :p:)
fantastisk gjeng som frøene våre har samlet :D hehehe..

Særlig det ikke er det samma med vanlig tyggis pga konsistensen;) LOL!
Takk, jeg gjør så godt jeg kan,s å får jeg ikke gjort så mye mer enn det:)
Mhm, besteste jentene som fins innpå<3:)
 
Back
Topp