Fredag :)

Takker :D:D:D syns de ble morsomme.. også sååå populære de var blandt barna :D

De var jo bare helt råtøffe;):D
Har lyst til og prøve meg på noen sånne selv, spørs om jeg får til, men verdt ett forsøk;) Moro for unga iallfall;)
 
Takk takk;)
Synes de 2 første dagene er verst uten røyk, etter det er det ikke noe savn. Denne gangen brukte jeg snus for og kunne greie og slutte, men slutta med snus på mandag også:)
Jeg synes dere alle gjør veldig mye ila en dag, jeg går for det meste hjemme, så gjør ikke så mye akkurat! Men mange takk:)

ja ikke dumt å bruke noe annet for å dekke suget ;) sånn sluttet mamma og stefaren min også.. bare at de har tygd på nikotin-tyggis i noen år nå :p hahaha.. men fortsatt bedre enn røyk ;):) stolt av deg som har slutta helt! og du får IKKE lov til å begynne igjen:p

er hjemme jeg å :p har vært hjemme siden januar 2012, men syns ikke jeg gjør like mye som deg ;)
 
hahaha mobilen min slår seg av hvis jeg tar på kamera, og samboer sin er tom for strøm :p så får satse på at jeg rekker å ta et bilde imårra :D haha er jo ikke sånn "pang" så er ungen ute heller :p

Hahaha, doffen har daua:D
Har ikke du hatt trøbbel med den tlf din før a? Det var da makan til sjit, da:( Dritt når ikke ting funker, iallfall til den prisen:O
Håper vi på magebilde i morra;)
 
De var jo bare helt råtøffe;):D
Har lyst til og prøve meg på noen sånne selv, spørs om jeg får til, men verdt ett forsøk;) Moro for unga iallfall;)

det var veldig enkelt..og jeg så klipp på youtube om tips ;):) bare å søke på halloween cupcakes :D
 
ja ikke dumt å bruke noe annet for å dekke suget ;) sånn sluttet mamma og stefaren min også.. bare at de har tygd på nikotin-tyggis i noen år nå :p hahaha.. men fortsatt bedre enn røyk ;):) stolt av deg som har slutta helt! og du får IKKE lov til å begynne igjen:p

er hjemme jeg å :p har vært hjemme siden januar 2012, men syns ikke jeg gjør like mye som deg ;)

Synes du gjør mer enn nok jeg ass- og mer enn meg!:p
Hahaha, nettopp derfor jeg ikke ville begynne med noe tyggis, for da var jeg redd jeg blei tyggende i evigheter:D hehe
NEI, prøver så godt jeg kan og holde meg unna alt som heter røyk og ting med nikotin i:p Jeg har vært hjemme siden slutten av 2006, men det er pga jeg valgte og være hjemme med Mathea til hu var 2 år og at jeg blei syk, da!
 
det var veldig enkelt..og jeg så klipp på youtube om tips ;):) bare å søke på halloween cupcakes :D

Takk for tipset, sweetie;)
Vel, får nå se hvor enkelt det er for meg;)
 
Hahaha, doffen har daua:D
Har ikke du hatt trøbbel med den tlf din før a? Det var da makan til sjit, da:( Dritt når ikke ting funker, iallfall til den prisen:O
Håper vi på magebilde i morra;)

haha ja kan nesten kalle mobilen for doffen :p
joda, har hatt den på reperasjon 2 ganger før, og kjøpte den i sommer:confused: og nå har den begynt å klikke igjen! slår seg av hvis jeg bruker den en liten stund, og får den ikke på igjen før det har gått 5-10 min, om jeg ikke setter den i laderen! selvom batteriet kan være fult.. så må nok sende den inn IGJEN:mad::confused:

satser på at jeg får tatt et bilde ;) hvis ikke, så får dere se bilde av lillebror :D;)
 
haha ja kan nesten kalle mobilen for doffen :p
joda, har hatt den på reperasjon 2 ganger før, og kjøpte den i sommer:confused: og nå har den begynt å klikke igjen! slår seg av hvis jeg bruker den en liten stund, og får den ikke på igjen før det har gått 5-10 min, om jeg ikke setter den i laderen! selvom batteriet kan være fult.. så må nok sende den inn IGJEN:mad::confused:

satser på at jeg får tatt et bilde ;) hvis ikke, så får dere se bilde av lillebror :D;)
Har du vurdert å konvertere til iPhone? :p :D
 
haha ja kan nesten kalle mobilen for doffen :p
joda, har hatt den på reperasjon 2 ganger før, og kjøpte den i sommer:confused: og nå har den begynt å klikke igjen! slår seg av hvis jeg bruker den en liten stund, og får den ikke på igjen før det har gått 5-10 min, om jeg ikke setter den i laderen! selvom batteriet kan være fult.. så må nok sende den inn IGJEN:mad::confused:

satser på at jeg får tatt et bilde ;) hvis ikke, så får dere se bilde av lillebror :D;)

hahahah og du håper på sistnevnte, eller?:D Bare bittelitt:D;):p
Veit, jeg elsker og erte;)

Whaaat? den har sitt eget liv, jo:eek:
Ikke kuuult:( Har lyst på galaxy s4 selv, meeen begynner og tvile litt! Har galaxy s2 nå og den funker fett;)
 
Synes du gjør mer enn nok jeg ass- og mer enn meg!:p
Hahaha, nettopp derfor jeg ikke ville begynne med noe tyggis, for da var jeg redd jeg blei tyggende i evigheter:D hehe
NEI, prøver så godt jeg kan og holde meg unna alt som heter røyk og ting med nikotin i:p Jeg har vært hjemme siden slutten av 2006, men det er pga jeg valgte og være hjemme med Mathea til hu var 2 år og at jeg blei syk, da!

søt du er :) kan nok si at alle her inne gjør en stor og bra jobb med både familie og hjem :D
thihi.. skjønner deg godt! men de sier at de er avhengig av selve tyggisen, og ikke nikotinen.. rart..
ja skjønner godt du valgte å være hjemme ;) er nok et kjempe godt valg du gjorde der!
 
Det er jo en av de beste greiene med tøy - alle de kule motivene ;)
Helsesekretæren på hs digget kamuflasjebleia han hadde på kontrollen :p
Og helsesøster ble skikkelig fascinert. Tydelig at det ikke er så vanlig :eek:

jeg kjenner INGEN, eller du da, søta, som bruker tøybleier?!
Jeg synes de er råkuule:) Og hadde jeg visst mer om det før jeg fikk barn, hadde jeg nok muligens valgt det selv også:)
 
jeg kjenner INGEN, eller du da, søta, som bruker tøybleier?!
Jeg synes de er råkuule:) Og hadde jeg visst mer om det før jeg fikk barn, hadde jeg nok muligens valgt det selv også:)
Ja jeg angrer mer og mer på at vi ikke kom i gang med dette med T... Da visste jeg altfor lite til å bli trigget av det.
Hadde jo økt miljøgevinsten betydelig om vi hadde kjøpt bleier da og brukt de igjen nå :eek:
Vi bruker noen papirbleier og, altså. Spesielt på natt siden han tisser så mye enda. Men i dag ble han så sår av den sure bæsjen sin at jeg aller helst hadde lyst til å legge han med tøybleie da det puster mye bedre. Får la han gå med rompa bar i morgen istedet =) Det som er litt skummelt er at bleiene ikke lukter. Så vi merker ikke om han har bæsjet.
 
søt du er :) kan nok si at alle her inne gjør en stor og bra jobb med både familie og hjem :D
thihi.. skjønner deg godt! men de sier at de er avhengig av selve tyggisen, og ikke nikotinen.. rart..
ja skjønner godt du valgte å være hjemme ;) er nok et kjempe godt valg du gjorde der!

Hahahahah, det var DAGENS:D *ler så jeg dauer* Ikke avhengig av nikotinen, men tyggisen? hahah, bare og kjøpe vanlig tyggis, det da:D:nicethread:laughing025:laughing021:laughing001

Ja, jeg veit jeg tok det rette valget, men har blitt stempla av familie som lat og diverse pga de valgene jeg har tatt og som helsen selv har tatt for meg om jeg kan si det sånn:(

Og ja, SEPTEMBER 2012 er den mest fantastiske gjengen innpå her! Aner ikke hvor, hva eller hvordan jeg skulle greid med uten dere?!<3 Tørs jeg ikke tenke på engang:schoked025:p
 
Back
Topp