Fredag :)

nei vet.. jeg kranglet med de sist jeg hadde problemer.. men måtte bare gi opp! de kom med ett eller annet uansett hva jeg sa:confused: men har vært fornøyd helt til nå da! og mistenker at det kan ha noe med den siste oppdaterina å gjøre, for startet etter det.. men kjedelig uansett!
Men om du sliter med dem senere ville jeg ikke nølt med å nevne forbrukerrådet altså ;)
 
ja er noe dritt! typisk at det skjer meg :p betaler jo på den i 1 år, og det koster tilsammen rundt 5000kr:confused::eek: så håper virkelig at dette er siste reperasjon! må ringe på mandag (om jeg er hjemme), så jeg får sendt den til reperasjon med engang!

ja hadde vært myyyyye bedre å ha han i armene enn inni kroppen nå ja! begynner å bli liiiite plass inni der :p
hahahaha ja hvis ikke DET funker, så er det ikke noe håp!:p så tusen takk for all fødestøvet :D hihi <3

Jepp, føler jeg nå har gjort mitt for og sette denne fødselen igang, bedre blir det ikke for og si det sånn^^:p hahaha..
Auch, det er dyrt ja:( Har tenkt og kjøpe den nå snart, får den vel til 4, så ekke mye billigere nå for den igrunn. Dyrt med ny mob, ja! Lite babyplass i magen nå, skjønner det og på slutten er man ganske så fed up av alt som heter graviditet og;):p*fødestøv sendes i tonnevis*:D
 
Nei jenter, nå er det kvelden på meg:):goodnight Akkurat dusja og skal slappe litt av og strekke meg ut på sofaen før det er nattinatt:) Sove godt alle sammen og drømme søøøte drømmer i natt<3

Anita87: Magisk fødestøv er avsendt:)
 
Nei jenter, nå er det kvelden på meg:):goodnight Akkurat dusja og skal slappe litt av og strekke meg ut på sofaen før det er nattinatt:) Sove godt alle sammen og drømme søøøte drømmer i natt<3

Anita87: Magisk fødestøv er avsendt:)
GOd natt til dere alle sammen :D :D
Vente på vaskemaskinen så skal jeg dusje og legge meg jeg og =)
 
Men om du sliter med dem senere ville jeg ikke nølt med å nevne forbrukerrådet altså ;)

nei du har rett ;) Jeg skal sende tlf inn til reperasjon, og kommer den tilbake like ille eller verre, så må jeg gjøre noe! husker første gang jeg sende den til reperasjon, så kom til tilbake med samme feil + flere nye:confused::eek: men da var de nøye etter det å! :p
 
Jepp, føler jeg nå har gjort mitt for og sette denne fødselen igang, bedre blir det ikke for og si det sånn^^:p hahaha..
Auch, det er dyrt ja:( Har tenkt og kjøpe den nå snart, får den vel til 4, så ekke mye billigere nå for den igrunn. Dyrt med ny mob, ja! Lite babyplass i magen nå, skjønner det og på slutten er man ganske så fed up av alt som heter graviditet og;):p*fødestøv sendes i tonnevis*:D

hehe nei du kan nok ikke gjøre noe mer enn å sende meg fødestøv :D:p hehe.. koselig gjort av deg <3
telefoner er dyrt ja! men man får jo også mye for pengene, hvertfall om den funker :p hehe.. syns telefonen er veldig bra ellers da, men er ganske lik s2;) bare bedre kamera og sjerm, og kan en del ekstra ting.. men er flere av tingene som ikke er nødvendig også!

aff ja, blir utrolig lei! men er vel naturlig å føle det sånn, for da blir man lissom mer klar psykisk for fødsel :) jeg bare tenker på hvor deilig det var når jentene var ute! ingenting som presser her og der, ikke noe mage som er i veien for den minste lille ting osv osv.. og det beste av alt er jo at man har denne fantastiske lille skapningen i armene sine :D <3
 
Nei jenter, nå er det kvelden på meg:):goodnight Akkurat dusja og skal slappe litt av og strekke meg ut på sofaen før det er nattinatt:) Sove godt alle sammen og drømme søøøte drømmer i natt<3

Anita87: Magisk fødestøv er avsendt:)

takker for fødestøv!;):D hihi herlige du<3

sov godt inatt og søte drømmer til deg også! og god bedring med magen ;) snakkes vel imårra eller noe :)
 
GOd natt til dere alle sammen :D :D
Vente på vaskemaskinen så skal jeg dusje og legge meg jeg og =)

sov godt når du skal det :D håper Eskil sover godt inatt ;):)
 
sov godt når du skal det :D håper Eskil sover godt inatt ;):)
Ja NÅ er jeg klar for dusj og senga selv. Har akkurat fått han til å sovne igjen. Brukte 30 minutter, men det er verdt det om han så sover en time til før amming, altså :D
 
Ja NÅ er jeg klar for dusj og senga selv. Har akkurat fått han til å sovne igjen. Brukte 30 minutter, men det er verdt det om han så sover en time til før amming, altså :D

får satse på at han følger planen din ;):)
nå skal jeg leite etter senga :p heheh.. snakkes vel imårra<3
 
Bah.. Våken jente→nok en sprutgulp→opptørking/vasking→ sengeskift→ klesvask og kveldsbad. Uvanlig mye aktivitet så sent hos oss. Nå skal pappaen få ta en tørn.. God natt fra meg!
 
Bah.. Våken jente→nok en sprutgulp→opptørking/vasking→ sengeskift→ klesvask og kveldsbad. Uvanlig mye aktivitet så sent hos oss. Nå skal pappaen få ta en tørn.. God natt fra meg!

Uff da!:( hva kommer gulpen av? Hoster hun, eller bare kommer det plutselig? Håper natten roet seg!
 
Bah.. Våken jente→nok en sprutgulp→opptørking/vasking→ sengeskift→ klesvask og kveldsbad. Uvanlig mye aktivitet så sent hos oss. Nå skal pappaen få ta en tørn.. God natt fra meg!
Uff, hvordan gikk natten??
 
Uff da!:( hva kommer gulpen av? Hoster hun, eller bare kommer det plutselig? Håper natten roet seg!
Nå brakk hun seg mens hun drakk, og etter noen minutter så kom hele mageinnholdet. Enten så har hun spist for mye (men hun pleier å spise mer enn det hun åt i går?), eller så er det en kjemperap som skal opp (men det kom ingen rap i natt) eller så reagerer hun på noe mat.
 
Nå brakk hun seg mens hun drakk, og etter noen minutter så kom hele mageinnholdet. Enten så har hun spist for mye (men hun pleier å spise mer enn det hun åt i går?), eller så er det en kjemperap som skal opp (men det kom ingen rap i natt) eller så reagerer hun på noe mat.
Kan hun ha omgangssyken da?
 
Uff, hvordan gikk natten??
Natta blei kortere enn vi er vant til, men det gikk greit. Litt oppkast og vasking på natt hører vel med, men det slitsomme var at papsen ikke var særlig begeistra for å hjelpe til, og da blir jeg irriter. Han var så trøtt skjønner du!:p Det endte med at han måtte trå til, og han tok med Jenny ned på stua. Siden soverommet vårt er over stua, så sovna jeg ikke før mannen kom og la seg. Klokka var vel 02.30-03 kanskje, og da sov vesla til 07.30.
Nå tar hun første dubb og jeg skal kose meg med kaffe og stillhet. ;)
 
Nå brakk hun seg mens hun drakk, og etter noen minutter så kom hele mageinnholdet. Enten så har hun spist for mye (men hun pleier å spise mer enn det hun åt i går?), eller så er det en kjemperap som skal opp (men det kom ingen rap i natt) eller så reagerer hun på noe mat.
Høres nesten ut som omgangssyken :( god bedring til lille Jenny!
 
Kan hun ha omgangssyken da?
Tror ikke det, for hun er i fin form ellers.. Det er kun på kveldstid det kommer opp noe. Hun har vært sånn siden hun var noen uker gammel, men jeg finner ingen sammenheng mellom disse episodene. Rare greier...
 
Back
Topp