Fredag :)

Åh, det vil jeg og! Hva slags muffins bakte du da? Kan jeg bruke en vanlig oppskrift og putte farge i, kanskje?
Jeg bakte edderkoppmuffins til oss i fjor, men det ble ikke nok til å dele ut :D

Husker ikke om jeg lagde helt vanlige eller oreo-muffins, men ja, du kan fint bruke farge i røra :D jeg hadde sånn topping på å da..var jo kjempe gøy å lage, og hadde akkurat nok:eek: så får se hvordan formen er i år ;) men tviler på at jeg gidder å lage denne gangen:P

Her er de jeg lagde forresten;)
1381518522248.jpg

Uff, ser på nyhetene:(
Har dere hørt om 13 åringen som drepte familiens 3 årige fosterbarn:sad010:sad010:sad010:sad002:sad010HERREGUD, hvordan kan noen finne på noe sånt?!

Hvil i fred, lille venn:angel13

Husker ikke om jeg lagde helt vanlige eller oreo-muffins, men ja, du kan fint bruke farge i røra :D jeg hadde sånn topping på å da..var jo kjempe gøy å lage, og hadde akkurat nok:eek: så får se hvordan formen er i år ;) men tviler på at jeg gidder å lage denne gangen:p

Vis vedlegget 34659
WOW, så bra!! :D :D :D
DØDSkule ;)

Husker ikke om jeg lagde helt vanlige eller oreo-muffins, men ja, du kan fint bruke farge i røra :D jeg hadde sånn topping på å da..var jo kjempe gøy å lage, og hadde akkurat nok:eek: så får se hvordan formen er i år ;) men tviler på at jeg gidder å lage denne gangen:P

Vis vedlegget 34659
Erdu konditor eller ? Hehesuperflink du er... Kunne ønske jeg hadde tålmodighet til å prøve :)

Sent from my iPad <3

Har dere hørt om 13 åringen som drepte familiens 3 årige fosterbarn:sad010:sad010:sad010:sad002:sad010HERREGUD, hvordan kan noen finne på noe sånt?!

Ja det er utrolig tragisk og jeg kan ikke annet enn lure på hva denne 13-åringen må ha opplevd og går i gjennom nå... (Altså jo; jeg tenker selvsagt også på den stakkars 3-åringen og familiene...!).

Hva har dere sist til middag idag?:p

Ja, det skal være sikkert og visst, er sååå glad for at jeg endelig kan bevege meg rundt igjen og kun vært på do litt over 10 ganger idag, litt av en forskjell kan man si;)

Du er kjempe flink:D
Du får til imponerende mye skal jge si deg. Sjiit støv og støvsuging, narre konsentrer deg om ruginga di, du:D:p Så får mannen ta seg av sånne andre ting;):)^^

Vi spiste fiskekaker med kokte grønnsaker og saus:P lagde pizza igår, så da tenkte jeg vi måtte spise noe litt sunnere idag :P

Haha var det jeg tenkte å, mannen får svinge rundt med støvklut og mopp imårra :P

Ja det er utrolig tragisk og jeg kan ikke annet enn lure på hva denne 13-åringen må ha opplevd og går i gjennom nå... (Altså jo; jeg tenker selvsagt også på den stakkars 3-åringen og familiene...!).

Veldig tragisk for begge familier:( Må si jeg dessverre ikke har så mye medfølelse med 13 åringen, man veit hva som er rett og galt i den alderen!

Veldig tragisk for begge familier:( Må si jeg dessverre ikke har så mye medfølelse med 13 åringen, man veit hva som er rett og galt i den alderen!

Ja klart man vet hva som er rett og galt, men han må da ha slitt med noe helt enormt vanskelig om han gjør noe slikt... Han er jo bare et barn...

Seriøst:eek::(:(:(:( så trist og grusomt!:(:(:(:( skjønner ikke hvordan noen folk tenker!:mad::(

Herlig med litt alenetid også:) Barn er det beste som fins i verden, men slitsomt til tider også:p

Vi ser på The Voice:D Du da?
Koselig med tv... Venter på det skal starte igjen......
Er su fortsatt røykfri eller! :)
Tar meg noen røyk ila dagen,men skal slutte nå på søndag og det klarer jeg,vilje av står når det kommer til røyk ;)

Ja,barn er det beste,men godt å hvile seg litt, meget aktiv dag og vært våken siden 06.30 og kjørt mange mil og lekt med de gåhele dagen hehe....

Godt du er bedre i magen. Det var på tide,,,,
Det som er så rart med diare er at selvom man nesten ikke spiser så er det alltid noe som kommer ut hahaha uff a meg for et tema ;)

Sent from my iPad <3

Vi spiste fiskekaker med kokte grønnsaker og saus:p lagde pizza igår, så da tenkte jeg vi måtte spise noe litt sunnere idag :p

Haha var det jeg tenkte å, mannen får svinge rundt med støvklut og mopp imårra :p

Lurt;):D
Nammis, det hørtes jo godt( og ikke minst sunt ut;))
Blir hjemmelaga pizza her i morra:D hihi!

Ja klart man vet hva som er rett og galt, men han må da ha slitt med noe helt enormt vanskelig om han gjør noe slikt... Han er jo bare et barn...

Jo, selvsagt har h*n det, men det må ha vært i det skjulte fordi det var ingenting som tilsa det feilte han noenting og at dette skal ha skjedd helt uprovosert og uten grunn!
Hele saken er bare veldig, veldig trist:(

Erdu konditor eller ? Hehesuperflink du er... Kunne ønske jeg hadde tålmodighet til å prøve :)

Sent from my iPad <3

Nei er nok ikke det..men takk:D har det bare som en slags hobby;) syns det er så gøy å bake og pynte :D men ja, krever tålmodighet og ikke minst TID:eek::p så har blitt lite de siste månedene;)

Jo, selvsagt har h*n det, men det må ha vært i det skjulte fordi det var ingenting som tilsa det feilte han noenting og at dette skal ha skjedd helt uprovosert og uten grunn!
Hele saken er bare veldig, veldig trist:(
Det er veldig, veldig trist, uansett hva som har forårsaket det.
Men vi vet jo ikke hele saken da ;)

Back
Topp