Skravletråd Oktober.

Kjeder meg på jobb :( Hadde faktisk ikke trodd jeg skulle si dette, men nå håper jeg nesten på at jordmor syns at jeg bør ned i 50% stilling. Skal til ho neste uke. Har fått tilrettelegging, men arbeidsoppgavene er ekstremt begrensa her jeg sitter, og det er virkelig demotiverende! Gleder meg ikke til å gå på jobb lenger :( Gruer meg ikke heller altså, men savner liksom litt gnist og arbeidsvilje fra min egen side. Dagens lille utblåsing fra meg!

Kjeder meg på jobb :( Hadde faktisk ikke trodd jeg skulle si dette, men nå håper jeg nesten på at jordmor syns at jeg bør ned i 50% stilling. Skal til ho neste uke. Har fått tilrettelegging, men arbeidsoppgavene er ekstremt begrensa her jeg sitter, og det er virkelig demotiverende! Gleder meg ikke til å gå på jobb lenger :( Gruer meg ikke heller altså, men savner liksom litt gnist og arbeidsvilje fra min egen side. Dagens lille utblåsing fra meg!
Slik er det her også... Blir sprø jeg. Og enda så har jeg gått ned til 50% nå. Får se om det blir noe bedre

Mamma til Herman venter lillesøster 12.mars 2014
Taster på appen :-)

Mmmmm kaker :)

Tror forresten ikke det hjelper å bare fryse spekemat. Da dreper du bare en bakterie. Varmebehandlet kan du spise

Ah, man får kverka toksoplasmosen med frysinga, men ikke listeriaen?
Jeg har fundert på hvorfor frysing skal hjelpe på noen varer, men ingen snakker om at man bare kan fryse biffen og så få nyte blodig biff så mye man vil... Sukk, savner blodig biff..

Slik er det her også... Blir sprø jeg. Og enda så har jeg gått ned til 50% nå. Får se om det blir noe bedre
Krysse fingra for oss! Ikke noe gøy å være så demotivert.. Har ikke lyst til å gå hjemme så lenge heller, så jeg håper at en evt 50% hadde gjort susen!

Ah, man får kverka toksoplasmosen med frysinga, men ikke listeriaen?
Jeg har fundert på hvorfor frysing skal hjelpe på noen varer, men ingen snakker om at man bare kan fryse biffen og så få nyte blodig biff så mye man vil... Sukk, savner blodig biff..
Korrekt :-)

Krysse fingra for oss! Ikke noe gøy å være så demotivert.. Har ikke lyst til å gå hjemme så lenge heller, så jeg håper at en evt 50% hadde gjort susen!
Er ikke det. Sist gang jobbet jeg til uke 20 ca, og aktiv sykemeldt (fantes det da), og fungerte ikke på jobb, så bør fullt sykemeldt i stedet ut svangerskapet. Var en laaang sommer for å si det slik ;-) og frykter dette kan bli en laaang vinter..

Har hat en helt jævlig natt, like før jeg ringte ambulansen.
Kjentes ut som hodet mitt skulle sprenge...

Litt bedre nå, men må holde senga nok en dag. Hadde avtalt å besøke en høygravid venninne, men det må jeg avlyse. Så lei av det her :(

Sent from my iPhone using BV Forum

Har hat en helt jævlig natt, like før jeg ringte ambulansen.
Kjentes ut som hodet mitt skulle sprenge...

Litt bedre nå, men må holde senga nok en dag. Hadde avtalt å besøke en høygravid venninne, men det må jeg avlyse. Så lei av det her :(

Uff da. Kan ikke si jeg liker den hodepinen din. Kan jo ikke være bra i lengden.

Ååå... Nå fikk jeg lyst på sjokolade fondant. Heter det ikke det? Sånn cupcake sak med flytende kjerne?

Mamma til Herman venter lillebrøster 10.mars 2014
Taster på appen :)

Eneste jeg har cravings etter er brokkoli :O Det er noe snodig :P

Uff da. Kan ikke si jeg liker den hodepinen din. Kan jo ikke være bra i lengden.

Jeg tror heller ikke det, men vet ikke hvem jeg kan henvende meg til? Var hos fastlegen på tirsdag og der fikk jeg sykemelding. Det er jo greit bok, menbhva skal jeg gjøre med smertenen? De blir verre g verre og mer intense...

Jeg skriver ikke så mye feil, er bare teksten som forsvinner når man skiver mye...appen er ikke helt friskmeldt enda!

Endelig fredag! Gleder meg sånn til et par dager fri og litt mere søvn :) "bare" 17 uker igjen med jobbing :p

Jeg tror heller ikke det, men vet ikke hvem jeg kan henvende meg til? Var hos fastlegen på tirsdag og der fikk jeg sykemelding. Det er jo greit bok, menbhva skal jeg gjøre med smertenen? De blir verre g verre og mer intense...

Du må ringe og spørre noen, stakkars babyen i magen også. De må vel merke om man har veldig vondt? Er det ingenting man kan gjøre, virkelig? Stakkars deg, hodepine er virkelig vondt. Masse god bedring

Har du snakket med jordmor om det? Du kan jo ikke ha det slik stakkars. Huff.. Får så vondt av deg.

1381487425978.jpg

Bare rot her hos meg i dag. Hehe.. Alt i en smørje liksom :p snaue to timer igjen til jeg kan tenke på å pakke sammen. Hurra :-) :-) :-)

Har du snakket med jordmor om det? Du kan jo ikke ha det slik stakkars. Huff.. Får så vondt av deg.

Jeg ringte jordmor i stad, men ingen svar. Så har sendt helsestasjonen en mail. Føler meg veldig rådvill. Fikk tatt en dusj i stad, første . Takk for omtanken :)gang siden tirsdag

Jeg friker ut, stolen flytta på seg, og så så jeg ned i pc'n og når jeg så opp igjen, så peka den rett mot meg! føler noen sitter og ser på meg

Jeg ringte jordmor i stad, men ingen svar. Så har sendt helsestasjonen en mail. Føler meg veldig rådvill. Fikk tatt en dusj i stad, første . Takk for omtanken :)gang siden tirsdag

Sender deg en klem jeg. Hvordan går det?

God morgen :-)

Her er det barnetv på tv, Herman spiser litt og jeg slapper av. Trøtt i trynet ja.

Etterpå skal vi på middag til svigers. Sukk... Gruer meg allerede, for svigermor bryr seg for mye liksom. Såpass at det blir plagsomt. Jaja.. Er snakk om tre timer bare, så skal vel takle det.

Snart hoppe i dusjen, og regner med Herman vil være med da. Han likte ikke dusjen når han var mindre, men elsker det nå. :-)

Back
Topp