Hva savner du mest under graviditeten?

Charlis

We will date again, Mr.Moet!
Jeg savner spekemat og champagne! To av mine store lidenskaper som jeg nesten ikke kan vente med å nyte igjen til neste vår/sommer!!!

Hva gleder DU deg til å kunne nyte/gjøre igjen når graviditetstiden er forbi?

Salami, spekeskinke, brie, vin ;) akkurat lært meg å like hvitvin! :-/ sist fikk jeg skive med salami servert 15 min etter lillemann var ute ;) Hehe spiser ALDRI salami ellers ;)

Spekemat og rødvin :) Jo, og kaffe med baileys! Ellers svært lite.

Spekemat!!!!!! Og energidrikk( er egentlig ikke noe jeg drikker t vanlig men Har så utrolig lyst på nå).... Etter Lucas var født fikk jeg stor pakke med spekeskinke og sånn pakke med forskjellig spekemat av mannen på føden:)..... Og det ble maula til den store gullmedaljen:)

Snus :/

Alt jeg ikke kan spise og drikke! Selv det jeg ikke spiser og drikker til vanlig :P Får vann i munn når jeg går forbi en tom ølboks ute t.o.m! :P Øl var jeg veldig glad i på mine single, yngre dager, å det er noen år siden ;)

Næsj. Ikke noe spesielt tror jeg.

Jeg savner spekemat og champagne! To av mine store lidenskaper som jeg nesten ikke kan vente med å nyte igjen til neste vår/sommer!!!
Enig med deg. Også savner jeg fetaosten sårt. Neste sommer skal jeg koooose meg. Hadde gledet meg hele svangerskapet sist til å spise spekemat og blåmuggost, men det fikk tv1 mageknip av :( Håper denne lille tåler alt mamman har lyst på :cool:

Er veldig kresen på hvilke pålegg jeg liker, så spiser til vanlig nesten kun spekeskinke :-P så det savner jeg VELDiG?

Hmmm. Savner å kunne ta meg et glass rødvin på fredagskvelden. Og en medium stekt biff... mmmm. Blir ikke samme med gjennomstekt altså.

Savner ikke så mye enda. Men regner med det kommer i jula, da blir det savn etter fenalår og rødvin..

Ikke noe jeg kjenner på akkurat nå, men det blir vel å kunne kose seg med et glass rødvin til maten eller kos en lørdags kveld..

Back
Topp