Hva savner du mest under graviditeten?

Sove på magen skikkelig (gjør det sånn halvt enda), kroppen min, mindre pupper :-/ vin, en skikkelig biff! Energi osv :-P spekeskinke
Har det egentlig ganske bra, men fy f**n det blir godt når dette er tilgjengelig ;-)

Savner enormt å kunne Sove på magen og ryggen! :-)

normal psyke, vin og en god natts søvn. og jobben min.
edit: og å kunne stå/gå mer enn 10 min av gangen, samt å kunne sitte behagelig (har to små føtter som koser med ribbeina mine)

Vin savner jeg til god mat! Er virkelig ikke d samme med brus eller vann til god mat. ;) Ellers gleder jeg meg til å spise røka laks og spekemat!

Savner å ikke være så følsom..er proppa av hormoner og reagerer på ting jeg ellers ikke ville tenkt på.

Jeg savner tapasen min! Mannen er fra Portugal og vi pleier å kose oss med chorizo, diverse oster, speket skinke og rødvin på fredagskveldene.. Gleder meg til det, og en god og blodig biff ;) det skal bli godt!!

Fetaost er ikke farlig. Snakket med jordmoren min om dette. Hun sjekket opp fordi jeg var skeptisk :)

Jeg vet at noen er trygge, Apetina f.eks. Men har vært mye diskusjon blant ekspertene rundt akkurat fetaost fordi det har blitt oppdaget bakterier i noen typer. Men det gjelder mer for typene man får i syden og slikt. De som selges i norske butikker er nok trygge :)

Å gå i normalt tempo.

Og å sove natten gjennom uten å våkne skrekkslagen i tretiden fordi jeg holder på å drukne av sure oppstøt :confused:

Savner mest trening! Har aldri i mitt liv hatt mer treningsmotivasjon enn jeg har nå, men har ikke hatt en eneste treningsøkt siden 20. November på grunn av kraftige bekkrnsmerter. Etter 6 uker hos fysioterapeut nå greier jeg gå ganske normalt og ikke minst komme meg opp trapper.. Dårlige dager nå og da, men ellers går det bra. Savner også å kunne finne deilige stillinger når jeg skal sove!

Jeg er veldig vanemenneske, og når jeg da også er fra Gudbrandsdalen er det en ting som var ille å ikke spise i jula og det var rakefisk!
Ellers har jeg ikke vært veldig hysterisk på ting jeg har spist, bare begrenset det til mindre mengder :-) har faktisk spist både røykelaks og spekemat (i små posjoner). Jordmora mi sa jeg ikke skulle være hysterisk på sånne ting, men kanskje spise litt mindre enn jeg ellers ville gjort :-)

Siden jeg har vært idrettsutøver på ganske høyt nivå helt til en stund før graviditeten har aldri det alkoholsuget kommet, drikker sjeldent eller aldri alkohol uansett, er faktisk ett år til helga siden sist jeg smakte alkohol og da ble jeg full av en halv cider, så det sier sikkert sitt i hvor ofte jeg drikker :-)

Jeg saaaavner å stå på ski og å sove på magen! Blir muggen hver gang noen legger ut bilder fra fjellet på Facebook, for ikke å snakke om alle pudderalarmene som kommer per mail.
Savner også å kunne gå lange turer i marka - uten å bli helt kake i ryggen.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Akkurat nå savner jeg løpinga og mat som nå gir meg halsbrann :p Savner å ikke bli sliten bare av å gå i ei lita trapp, og det er jo fordi jeg ikke har løpt siden uke 7 når kvalmen kom...

Savner sjikkelig å sove på mage!! også savner jeg en god medium stekt biff, spekemat og rødvin :)

Savner et glas rødvin eller to på fredags- og lørdagskvelden, og salami og Strandamør

Sent from my iPhone using Tapatalk

Back
Topp