Team Turbo Skravletråd

:blob5 :blob7 HURRA HURRA HURRA TIL OSS !!! :smiley-bounce013


Så kjekt at me vant igjen, men trist at 2 glemte å oppdatere....! Men vi må nok jobbe enda hardere siden det var utfordringen som avgjorde at vi vant!!
Eg likte veldi godt treningen men syns poengfordelingen ble litt rar...om du trener 3 dager med 30 days men hopper over 1 får du ingen poeng...! Skal den være med syns jeg det bør gjøre uttelling hver gang men ekstra belønning til de som klarer alle dagene :) Supert om du har lyst å ta på deg ansvaret denne uka også Katmoon, du gjorde jo en bra jobb :)
 
Da er jeg så freidig at jeg foreslår følgende:

30 DC: 10 poeng for hver fullførte dag, 50 poengs bonus for å gjøre det alle dager.

(Alle begynner der de sist sluttet, altså, har du ikke vært med før, starter du på dag 1. Har du vært med begge ukene, starter du på dag 11)

Sukkerfrie dager: 50 poeng for hver sukkerfrie dag

Trimpoeng: 1 poeng pr trente minutt (her teller ikke minuttene fra 30 DC)



**JENTE FØDT 10.03.2010**
**JENTE FØDT 05.07.2013**
 
... Da legger jeg bare ut utfordringen, hvis dere syns den var dum, må dere si fra tidligere neste gang... :p

Starter på mandagen denne, da :)

**JENTE FØDT 10.03.2010**
**JENTE FØDT 05.07.2013**
 
Beklager masse at jeg ikke fikk oppdatert!
Reiste på fjellet på torsdag og planen var å veie og levere inn på morran da! Men så ble det plutselig så mye som skjedde,så fikk ikke gjort det!

Lykke til alle sammen :)
 
What? Det er overhode ikke dårlig, dårlig uke så går man opp. Veldig bra gjort:)
Takk! Ble veldig letta når jeg så vekta på fredag :D

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 4
 
Kommer ikke til å melde meg på ukesutfordringen denne gangen:(
Våknet opp med vond rygg og nakke, så blir nok lite trening de neste dagene:(
 
Ikke je heller.... Skal komme i gang med halvmaraton programmet, så det holder. Men i dag har jeg vært inne med to små og det har pøsa ned i hele dag.... Så det har vært innekos dag :D

Sent from my Nexus 7 using BV Forum mobile app
 
Forhåndsveide i dag, og hvis det bare holder seg til i morgen blir det en finfin veiedag. :)

Jeg har mål om en halv kilo i uka, så det er jo ikke så drastisk nedgang, men jevnt og trutt. Holder det seg blir det jo noen kilo til jul :D

**JENTE FØDT 10.03.2010**
**JENTE FØDT 05.07.2013**
 
Jeg tør ikke gå på vekta i morgen, kan jeg bare stå over denne uka?? :p

Huff, dette går skikkelig dårlig altså. Sliter max med måltidene de dagene jeg jobber. Spiser en liten frokost i 7-tiden, så får jeg ikke lunsj før 13.30-14. Det blir aaalt for lang tid uten mat for meg det, så resten av dagen er jeg jo helt på bærtur og driiiitsulten på kvelden. Ikke bra! :(
 
Æsj, hater "tante rød"!! Har vært nazi på kostholdet denne uka, men selfølgelig skal kroppen holde på vannet akkurat nå, så da ryker jeg vel i morgen! Håper at tanta og vannet forsvinner i løpet av natta!! :p

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 4
 
Æsj, hater "tante rød"!! Har vært nazi på kostholdet denne uka, men selfølgelig skal kroppen holde på vannet akkurat nå, så da ryker jeg vel i morgen! Håper at tanta og vannet forsvinner i løpet av natta!! :p

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 4
Samme her nå :-/


*På phonen*
 
Æsj, all min sympati til dere med familiebesøk.

Her jubler jeg i dag, tidenes beste veiing for min del :D

Lykke til alle dere andre!

**JENTE FØDT 10.03.2010**
**JENTE FØDT 05.07.2013**
 
Æsj, all min sympati til dere med familiebesøk.

Her jubler jeg i dag, tidenes beste veiing for min del :D

Lykke til alle dere andre!

**JENTE FØDT 10.03.2010**
**JENTE FØDT 05.07.2013**

Lurer på om du har regnet feil i veietråden, du har gått ned 0,1 mer. Godt jobba iallefall, du er flink!
 
Hurra! Tidenes vannavgang i natt! :D -1,6 kg på meg denne uka!!! :D Lykke!

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 4
 
Dere er flinke!! Jeg har gått opp igjen... 0,4 Kg... Har ikke trent denne uka, har prioritert å rydde rom og klesskap til unga. Og vaska vinduer... Så nå ryker jeg ut!! Er full skjerpings fra søndag nå, skal sette opp treningsprogram til både gubben og meg, samt kostholdsplan... Så da er det full fokus på trening og kosthold...!! Jeg skal bli personlig trener så nå får jeg virkelig sette i gang å bli fit igjen!!!!!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
TR hos meg, så mega dårlige tall :( Men pleier alltid å gå opp mye da så det var jo ventet! Håper bare Team Turbo har gått ned mest totalt slik at jeg redder skinnet mitt ;) Har blitt veldi lite skravling på meg, vært en veldig travel uke, men har hvertfall fått trent endel :) men ser på tallene til dere andre at dere har vært kjempeflinke :)

Krysser fingrene for Team Turbo
 
Back
Topp