Skravletråd September:D

Hei og happy torsdag! :) I dag var jeg lur, skulle til nyåpning av en butikk. Sto i kø på utsiden og kjente svimen kom. Hørsel og syn forsvant et lite sekund eller to. Nesten så jeg raste i bakken. Heldigvis ble jeg reddet av min mann, fikk litt vann i kroppen, Så ble alt mye bedre. Tror jeg holder meg i senga resten av uka ;-)

det skjedde meg på jobben i går, er ekkelt

uff, pus har ikke kommet hjem, vi slapp han ut i går klokka 0700 og da pleier han og komme hjem klokka 1600 . men han har enda ikke kommet hjem:( vanligvis har jeg dårlig følelse når han ikke har vært hjemme på 1 døgn, men denne gangen har jeg veldig dårlig følelse:(

kjempe sliten. det tar på å være gravid og selge leiligheten og skal ta over nye huset om 10 dager

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

dro på jobb i dag med migrene på femte dagen. Virker som det aldri skal gå vekk og ingen medisiner fungerer. Er så vondt og slitsomt :(
Hardt å være på jobb i dag, men prøver i morgen og så kan jeg sove hele helgen.

Kan jeg spørre hva du jobber med?
Da har jeg vært hos legen og blitt 50 % sykemeldt! Snakket med Nav i går, og fikk beskjed om å søke om svangerskapspenger siden jeg ikke kan fortsette de tunge løftene som ligger i min stilling. Ganske overrasket når legen forteller at det er så strengt på pc'ene deres at han ikke kommer seg inn på dokumentet! Så da må jeg tilbake mandag, slik at vi kan prøve å skrive det ut i helgen..

Sent from my GT-I9305

Snaaaart helg!! Jobbet ekstremt mye forrige uke (dvs laaang torsdag med seks timer undervisning, rett på møte og så ut på bli kjent tur med den nye klassen min), derfor har jeg kun en undervisningstime i morgen, og kan ta tidlig helg!! Det blir godt etter å nesten ikke ha sovet hele uka pga ei lita som styrer noe voldsomt om nettene zzzzz. Andre som sover for lite for tida, når de egentlig burde sovet for mye? :)

Da har resten av avdelingen min på jobb blitt informert, og de er jo alle så glade på mine vegne. Så det kunne jo ikke gått bedre :) jeg er letta over at jeg slipper å være så hemmelig, og ikke være redd for å forsnakke meg ;) fikk innkalling til oul, 22 oktober, som er i uke 19!! Synes det er lenge til. Og ingen kontroll i mellomtiden jo. Dårlig gjort at andre gangs gravide ikke kan få like mange kontroller som første gangs.....

Det er likt antall kontroller uansett om du er førstegangs eller annengangs. Hvertfall her. Egentlig regnes oul som egen kontroll, men jeg hadde kontroll hver fjerde uke fra uke 12 sist gang, og får det nå også.

Mamma til Herman venter lillebrøster 10.mars 2014
Taster på appen :-)

Da har resten av avdelingen min på jobb blitt informert, og de er jo alle så glade på mine vegne. Så det kunne jo ikke gått bedre :) jeg er letta over at jeg slipper å være så hemmelig, og ikke være redd for å forsnakke meg ;) fikk innkalling til oul, 22 oktober, som er i uke 19!! Synes det er lenge til. Og ingen kontroll i mellomtiden jo. Dårlig gjort at andre gangs gravide ikke kan få like mange kontroller som første gangs.....

Så deilig det må være at de vet det, her er det bare et par (av ca 60) kolleger som vet, aner ikke hvordan jeg skal si det, kommer jo aldri noen passende anledning...

Jeg har også oul uke 19+++ syns det er litt sent, men men, skal jo sikkert til jm i mellomtiden da :)

Jeg må være den eneste som synes det er for "mange" kontroller. Tar de litt sånn her og der jeg.

Nå er det leggetid her, god natt damer :)

Det er likt antall kontroller uansett om du er førstegangs eller annengangs. Hvertfall her. Egentlig regnes oul som egen kontroll, men jeg hadde kontroll hver fjerde uke fra uke 12 sist gang, og får det nå også.

Her jeg bor får man mindre kontroller som andre gangs. Men selvfølgelig hvis jeg føler noe er galt vil jeg jo få time raskt siden jeg er gravid. Men er jo ikke alltid man klarer å fange opp alle signaler selv. Ordinær ultralyd regnes her for en kontroll, og neste blir i uke 24. Synes det er lenge å gå fra første kontroll til uke 24 uten å måle blodtrykk, urinprøve osv. Men det er nå meg da ;)

Her jeg bor får man mindre kontroller som andre gangs. Men selvfølgelig hvis jeg føler noe er galt vil jeg jo få time raskt siden jeg er gravid. Men er jo ikke alltid man klarer å fange opp alle signaler selv. Ordinær ultralyd regnes her for en kontroll, og neste blir i uke 24. Synes det er lenge å gå fra første kontroll til uke 24 uten å måle blodtrykk, urinprøve osv. Men det er nå meg da ;)
Er det normalt her også. Hadde jeg gått til jm hadde det blitt slik. Men legen bruker hver fjerde uke hun,, ;-) greit for meg.

Må bare si at pus er trygt hjemme :) men veldig møkkete:p

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Gleder meg så til tirsdag i neste uke
Da er det min tur å skrive meg inn på 12 uker;-) føler jeg henger så langt etter, sånn er det å ha termin seint i måneden. Må bare komme meg igjennom en ul på mandag, grugleder meg.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Gleder meg så til tirsdag i neste uke
Da er det min tur å skrive meg inn på 12 uker;-) føler jeg henger så langt etter, sånn er det å ha termin seint i måneden. Må bare komme meg igjennom en ul på mandag, grugleder meg.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Hehe! Har det på samme måten.. Har ikke termin før 28. mars.. Et litt redd for at datoen kanskje blir flyttet til april også :-/

God morgen, det et endelig fredag! Ha en fin dag alle sammen :)

Back
Topp