Skravletråd September:D

god morgen. her har jeg vært våken i noen timer. levert sykmeldingsdel til nav, satt inn penger i banken, og slappet av litt. må gjøre istand til ny visning i morra. og i dag begynte mannen i ny jobb. også er det 13 dager til vi flytter inb i nytt hus

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hei...
Venter bare på å reise til tannlegen jeg nå... Gruer meg. Redd for at jeg må bore eller trekke.

Mamma til Herman venter lillebrøster 10.mars 2014
Taster på appen :-)

I natt drømte jeg at jeg fødte en vakker liten guttebaby. :) Og du kan tro jeg var lei meg når jeg våkna og jeg ikke hadde noen baby hos meg. Drømmen var så virkelig, kjemperart.. Håper jeg er sanndrømt og at jeg får en vakker velskapt guttebaby i mars :D

I dag har jeg vært på første svangerskapskontroll ( nr 4 besøk fra graviditet ble konstanter) legen var veldig hyggelig i dag. Alt stod bra til med meg, gått litt ned i vekt grunnet kvalmen som er der fortsatt, så fortsatt litt sykemeldt.Endelig har jeg svangerskapspapirer i veska og oul er bestilt.

Da var neste kontroll i uke 24, lenge til syns jeg, men får besøke jordmor i mens. Samt at legen prøvde ikke å finne hjertelyd. Har ikke vært på noe tidlig ul. Blir jo litt spent på at alt er ok, men føler meg veldig gravid.

Slapp å bore og trekke. Foreløpig ;-) fordelen med å være gravid, så lenge tanna ikke blir verre.

Fått time til oul også. Har vi en oversikt over når folk skal på oul her? Fikk time 10.oktober. :-) gleder meg

Slapp å bore og trekke. Foreløpig ;-) fordelen med å være gravid, så lenge tanna ikke blir verre.

Fått time til oul også. Har vi en oversikt over når folk skal på oul her? Fikk time 10.oktober. :-) gleder meg

Det hadde vært litt kjekt å ha så kan i oppdatere når vi vet om det var jente eller gutt som gjemte seg. Noen som tar på seg jobben?

Fått time til oul også. Har vi en oversikt over når folk skal på oul her? Fikk time 10.oktober. :) gleder meg

Taster på appen :)

trur det er det heter
Innkalling til oul..

Vært hjemme i dag også, har fortsatt vondt i hodet. Det må bare gi seg til i morgen, hvis ikke må jeg dra til legen og da blir jeg sykemeldt og det vil jeg ikke. Har orket å strikke litt i dag da (bare feil så måtte rekke alt opp igjen).

kan man spise servelat som gravid? var en tråd som man kunne spørre i før, men den er jo borte i alle di trådene som er lagra her, kanskje på tide og lage en tråd med viktigste tråder?

kan man spise servelat som gravid? var en tråd som man kunne spørre i før, men den er jo borte i alle di trådene som er lagra her, kanskje på tide og lage en tråd med viktigste tråder?
Ja det kan du spise. Helst så nyåpnet som mulig. Jeg spiser ikke hvis pakka har vært åpen mer enn 4 dager

Det hadde vært litt kjekt å ha så kan i oppdatere når vi vet om det var jente eller gutt som gjemte seg. Noen som tar på seg jobben?
Enig. :-) den tråden som Carrojenta linket til er bare innkalling, jeg kunne tenke meg en som het oversikt over oul eller noe. Vil ikke ordne det selv, da jeg er mest innom via appen.

Enig. :) den tråden som Carrojenta linket til er bare innkalling, jeg kunne tenke meg en som het oversikt over oul eller noe. Vil ikke ordne det selv, da jeg er mest innom via appen.

tar saken i egene hender:D

Enig. :) den tråden som Carrojenta linket til er bare innkalling, jeg kunne tenke meg en som het oversikt over oul eller noe. Vil ikke ordne det selv, da jeg er mest innom via appen.

Må bare si at det frista og lage en tråd som het" oversikt over oul eller no":P

Må bare si at det frista og lage en tråd som het" oversikt over oul eller no":P
Haha... Tulling ;-) nå glemte jeg hva jeg skulle skrive også. Ler for meg selv her jeg nå. Ble så satt ut :p

Jo.. Nå kom jeg på det. I morgen stenger de vannet kl 8 her, og det er stengt til 15. Noe vedlikehold greier. Så da står vekkerklokka på 7.30 så jeg får dusja først ;-) så blir vel en dupp på sofaen etter det vil jeg tro.

Jo.. Nå kom jeg på det. I morgen stenger de vannet kl 8 her, og det er stengt til 15. Noe vedlikehold greier. Så da står vekkerklokka på 7.30 så jeg får dusja først ;-) så blir vel en dupp på sofaen etter det vil jeg tro.

jeg starter på jobben 07:30 og slutter 15:00 :P sist dem tok vannet her så sa dem ikke i fra:P vi fikk bare møkkete vann:P hater når dem tar vannet:P

Jeg blir koko! Jenta mi skriker og skriker... Og jeg vil bare sove. Når man har gitt mat og skiftet bleie og trøstet gang på gang og ingenting hjelper så sku man ønske at de små kunne snakke :p noen
andre våkne her inne? :)

Migrene i dag også, skal ringe legen når de åpner og spør etter en time. Dette går ikke lengre.

Hat første jordmor time i dag, så vidt jeg orker å gå til tross for at jeg har gledet meg lenge..

Back
Topp