Da er forsamtalen unnagjort, og vi skal til første forsøk ved første mulighet hvilket blir i midten av september

*Lykke*!! Nå gjelder det bare ha tålmodighet, og ikke vært altfor giret, for det kan jo ta sin tid å bli gravid MEN nå er vi enda mer igang og det er herlig!

Deilig å være ett skritt nærmere!
Veldig fin forsamtale, snakket først med en lege ved avdelingen om alt rundt ivf forsøk, som for eks: bivirkninger av medisin, kort/lang regime, "treffprosent", osv. Fikk vite at jeg muligens ikke har PCOS likevel, legen måtte gruble litt på det ennå for det var ikke noe klassisk pcos-bilde/prøvesvar på meg så jeg jubler!
Vi fikk også vite at jeg skal gjennom kort regime, dvs si to typer medisiner jeg skal stikke meg i magen med, og medisineringen vil vare i ca 2 uker

jubler for at jeg slipper nesesprayen!
Når legen har pratet med dere om ivf/icsi, gjør hun en innvendig ul, det gikk kjempefint ikke vondt eller ubehagelig hun var veldig flink!
Deretter fikk vi prate med en sykepleier som viste oss hvordan stikke-pennene fungerer og hvordan jeg ordner dosering og alt rundt stikkingen, samt hun gikk gjennom alt som skjer i eggstokkene gjennom hele perioden fra medisinstart til innsett, veldig koselig sykepleier

Og veldig greit opplegg!