Ivf Haukeland

Skikkelig skuffet etter å ha vært hos en ny gyn på volvat . Hun mente vi ikke kunne bytte gyn, og hun sa det var ikke bare til å sende søknad det var mye som måtte gjøres. Som feks gå gjennom hele sykdomshistorien til begge og finne ut om vi var klare psykisk til forsøk osv.

Og hun spurte kun mannen om sykdomshistorien og ikke meg. Og hun var plutselig ferdig med alt hun trengte etter Max 5 minutter.

Føler meg nesten snytt med tanke på hvor mye det koster å gå der!
 
Skikkelig skuffet etter å ha vært hos en ny gyn på volvat . Hun mente vi ikke kunne bytte gyn, og hun sa det var ikke bare til å sende søknad det var mye som måtte gjøres. Som feks gå gjennom hele sykdomshistorien til begge og finne ut om vi var klare psykisk til forsøk osv.

Og hun spurte kun mannen om sykdomshistorien og ikke meg. Og hun var plutselig ferdig med alt hun trengte etter Max 5 minutter.

Føler meg nesten snytt med tanke på hvor mye det koster å gå der!

For en dårlig mottakelse. Går det an å gå tilbake til den forrige? :/
 
For en dårlig mottakelse. Går det an å gå tilbake til den forrige? :/
Ja det var utrolig dårlig altså :(
Jeg tror ikke vi trenger å gå der lengre nå? Når søknaden er forhåpentligvis skrevet og blir sendt? Vi tok jo bare denne utredningen privat for å slippe ventetid , men sendte søknaden tiø Haukeland .
 
Ja det var utrolig dårlig altså :(
Jeg tror ikke vi trenger å gå der lengre nå? Når søknaden er forhåpentligvis skrevet og blir sendt? Vi tok jo bare denne utredningen privat for å slippe ventetid , men sendte søknaden tiø Haukeland .

Det er bra at søknaden er sendt! Nå er jeg bare utrolig spent på når vi får brevet i posten. Tar det virkelig fire uker å behandle en søknad? :/
 
Tingen er at det er mange som sender inn søknad, så etter ferien deres er ferdig 12 august er det nok en del å ta tak i så er nok en aldri så liten kabal.. :)
 
Tingen er at det er mange som sender inn søknad, så etter ferien deres er ferdig 12 august er det nok en del å ta tak i så er nok en aldri så liten kabal.. :)

Ok. Så de er ikke ferdig på ferie før 12? :(

Jeg lurer forresten på en liten ting.. Må vi ha med temperaturskjemaene til forsamtalen? Vi har jo funnet ut hva som er problemet og jeg tar EL-tester hver måned, så er liksom bare ekstra med skjemaet.. Føler ikke at vi trenger det for vår egen del lengre...
 
Ok. Så de er ikke ferdig på ferie før 12? :(

Jeg lurer forresten på en liten ting.. Må vi ha med temperaturskjemaene til forsamtalen? Vi har jo funnet ut hva som er problemet og jeg tar EL-tester hver måned, så er liksom bare ekstra med skjemaet.. Føler ikke at vi trenger det for vår egen del lengre...


Nei de er nok desverre ikke tilbake før 12 august..

Du trenger ikke ta med noe til forsamtalen, bare dere selv og ID (ja og mannen skal ta med en sædprøve men det har dere fått beskjed om/brev i posten?), resten ordnes under timen. Det er innvendig ul og gjennomgang av hva ivf/icsi innebærer og alt rundt prøverør, så er det gjennomgang av hvilke protokoll du skal gjennomgå og med hvilke medisiner, så tilslutt får du en praktisk gjennomgang av hvordan du bruker sprøytene :) :)
 
Ok. Høres bra ut! :)
 
De er super snill og grei der, bare en fryd å prate med dem :D Man føler seg bra tatt i mot og ivaretatt! :)
 
jeg vet jeg må ned i vekt før den tid. men jeg må bare finne motivasjonen til å piske igjennom at jeg ikke er alene om det her i huset.
 
jeg vet jeg må ned i vekt før den tid. men jeg må bare finne motivasjonen til å piske igjennom at jeg ikke er alene om det her i huset.

Du er definitivt ikke alene!! Jeg må vel og merke ikke ned i vekt, men det ville være en fordel om jeg klarte å gå ned enda litt! Så sliter litt med motivasjonen akk nuh! blææh! spesielt når sambo har bursdag i morgen og det blir kake både i dag og i morgen hehehe! ;P
 
Du er definitivt ikke alene!! Jeg må vel og merke ikke ned i vekt, men det ville være en fordel om jeg klarte å gå ned enda litt! Så sliter litt med motivasjonen akk nuh! blææh! spesielt når sambo har bursdag i morgen og det blir kake både i dag og i morgen hehehe! ;P

kjipt. :( jeg MÅ ned. for å si det sånn vi har et sunnere kosthold enn det mine foreldre har. men pga knærene så kan jeg ikke trene slik jeg ønsker. :( og då blir vektnedgang veldig vanskelig. :( men gyn har sagt at han skal sende søknad til IVF om det ikke har klaffet før 10 sept.
 
Du er definitivt ikke alene!! Jeg må vel og merke ikke ned i vekt, men det ville være en fordel om jeg klarte å gå ned enda litt! Så sliter litt med motivasjonen akk nuh! blææh! spesielt når sambo har bursdag i morgen og det blir kake både i dag og i morgen hehehe! ;P

Kos deg med kake! Føler meg litt teit når jeg tenker sånn, men nå er det ikke aaaltfor lenge til det forhåpentligvis blir graviditet hos oss og da må man kose seg når man kan. Nyte tiden som kjærester med masse muligheter! Om det er med kake eller reising (i vårt tilfelle) ;-) Så kanskje tiden går fortere til behandling!
 
Hvordan går det med dere? Her sitter jeg å venter på TR i morgen.. eller håper selvfølgelig at den ikke kommer! Hehe..
 
Heia :D Vært veldig lav aktivitet fra meg den siste tiden gitt! Her går det bare bra, venter også på at tanten skal komme, hun BØR komme innen noen dag altså eller blir jeg utålmodig, hun ventet hele 6 uker på seg forrige så nå bør hun ikke være forsinket! Neste gang hun kommer er det forsøk weee! :) :)

Prøver holde motet oppe, men merker at den siste tiden har jeg dagdrømt og tenkt utrolig mye på det å være gravid og det å få et lite barn til verden og hvor herlig en følelse det skal være, det er jo veldig godt å tenke slik, men også litt frustrerende og tungt!

Hvordan går det med deg da Merethe24? :) :)
 
Heia :D Vært veldig lav aktivitet fra meg den siste tiden gitt! Her går det bare bra, venter også på at tanten skal komme, hun BØR komme innen noen dag altså eller blir jeg utålmodig, hun ventet hele 6 uker på seg forrige så nå bør hun ikke være forsinket! Neste gang hun kommer er det forsøk weee! :) :)

Prøver holde motet oppe, men merker at den siste tiden har jeg dagdrømt og tenkt utrolig mye på det å være gravid og det å få et lite barn til verden og hvor herlig en følelse det skal være, det er jo veldig godt å tenke slik, men også litt frustrerende og tungt!

Hvordan går det med deg da Merethe24? :) :)

6 uker var veeldig lenge da.. Begynner du på sprøyter neste syklus du da? :D Guri, så spennende! Her går tiden superseint... Er lett for å drømme seg vekk ja, men snart (forhåpentligvis) trenger vi jo ikke å drømme lenger! :D

Her i gården venter vi på brev om forsamtale, og når brevet er kommet ringer vi opp med en gang og gir beskjed om at vi kan komme når som helst, på kort varsel! :) Kjenner at jeg skulle ønske vi hadde sendt søknad da vi fikk tilbud om det i April, men men.. Håper det skjer noe før jul hvertfall! Tenker av en eller annen grunn at det enda kan skje naturlig, skulle ønske jeg klarte å la være å håpe, siden vi har fått beskjed om at sikkert ikke går.. :/
 
6 uker var veeldig lenge da.. Begynner du på sprøyter neste syklus du da? :D Guri, så spennende! Her går tiden superseint... Er lett for å drømme seg vekk ja, men snart (forhåpentligvis) trenger vi jo ikke å drømme lenger! :D

Her i gården venter vi på brev om forsamtale, og når brevet er kommet ringer vi opp med en gang og gir beskjed om at vi kan komme når som helst, på kort varsel! :) Kjenner at jeg skulle ønske vi hadde sendt søknad da vi fikk tilbud om det i April, men men.. Håper det skjer noe før jul hvertfall! Tenker av en eller annen grunn at det enda kan skje naturlig, skulle ønske jeg klarte å la være å håpe, siden vi har fått beskjed om at sikkert ikke går.. :/


Det er ALT for lenge, men jeg vet jeg har en slik en innimellom, det er noen dustesykluser! Troooor den er litt kortere denne gangen, har hvertfall begynt å spotte litt så håper det er et godt tegn... :)

Så spennende, håper brevet kommer i morgen hehehe :D Hadde jo vært noe ;) Lurt du tenker å ringe å si det ja, det var nok det som hjalp oss til en time mye tidligere enn egentlig oppsatt time :) *krysser fingre* Før jul skjer det nok definitivt noe :)

Det er jo bare å humpe ivei da, og gjerne ikke tenk så mye over at det er for å lage baby men bare nyt all humping for den kosen det er hihi :) Det er det vi har gjort nå, og det har vært så fint! :)
 
Et godt tegn ja! Håper det klaffer på første forsøk for dere! :)

Har blitt veldig mye humping de siste 3 årene, men kanskje med litt feil fokus. Skal fortsette utelukkende fordi vi har lyst og ikke fordi vi vil lage baby! ;-) Brevet må komme snart før jeg går fra vettet... :)

Jobber du på KK du Truddelutt´n?
 
Back
Topp