Leser du dette

Her har det vært effektivt mens sambo har vært ute. En eplekake klar til frysren, deig til nanbrød som godgjør seg, salat til middagen og mangochutney som står og koker. Driver å baker og lager mat til konfirmasjonen til storegutt. :)

Her har det vært effektivt mens sambo har vært ute. En eplekake klar til frysren, deig til nanbrød som godgjør seg, salat til middagen og mangochutney som står og koker. Driver å baker og lager mat til konfirmasjonen til storegutt. :)

Har du oppskrift på nanbrød å dele? Har lyst til å lære å lage selv. Her blir det bare kjøpenan...

Har du oppskrift på nanbrød å dele? Har lyst til å lære å lage selv. Her blir det bare kjøpenan...
De er så utrolig dyre de kjøpenan brødene.30 kr for to små eller noe. ;) Baker for første gang i dag. Så skal dele oppskrift hvis det blir bra. ;)

her er vi daffe i dag alle mann.. melker vanligvis kveldstid men idag starta vi med og melke og slipper og melke i kveld.. juhu =P hehe

Trett.com

EN! TO! TRE! FIRE! FEM! SEKS! SYV! ÅTTE! NI! TI!

Gaahh! Detta blir en lang kveld gitt....

Denne gangen er jeg også med. Er syk så veldig lite og gjøre, eller rettere sagt mindre jeg orker og gjøre.

Noen tips til hvordan få vekk neglelakk fra dyne, pute og madrass?

Artig at det er flere som har meldt seg på krigen. Skal hjelpe dere å skravle. Må fokusere på konfirmasjon den uken. :)

Er det noen som har en bra plan som vi kan følge for å vinne denne krigen?

Er det noen som har en bra plan som vi kan følge for å vinne denne krigen?

Tja.. Foreløpig med 6 påmeldte må vi ha et minimum på 120 innlegg pr dag for å møte kravet til aktivitet.
Kanskje en kan ta ansvar for å finne 4-5 nyhetsoppslag som vi kan skravle rundt?

Også er det vel et mål om å holde denne tråden i live ved å bruke den som en generell skravletråd.

Det jeg har til nå iallefall.

Hva er det vi IKKE kan skrive om?
Tenkte kanskje vi kunne laget noen tråder nå som vi begynner å skrive i når krigen begynner

Ytterligere spesifisering/ofte stilte spørsmål:
- Vi krever ikke at alle må være pålogget hver dag
- De siste 48 timene av konkurransen vil det ikke være mulig å melde seg av
- Telletråder er ikke tillatt (selv ikke under skravle-så-mye-en-klarer-døgn)
- Det må være en sammenheng i innholdet
- Å quote en og en bruker etter hverandre er lov
- Et døgn regnes fra kl 12.00 – 12.00 neste dag
- Avmelding skjer via pm til Forumansvarlig Janet.

Skravle-så-mye-dere-klarer-døgn:
Onsdag 8.mai kl.12.00 – torsdag 9.mai kl.12.00
Mandag 13.mai kl.12.00 – tirsdag 14.mai kl.23.59
Vi fjerner NESTEN alle regler.
OBS. All skravling må foregå i den åpne termingruppen. (Innlegg i skjulte grupper teller ikke med.)

(Spesifikasjon på fjerning av nesten alle regler! Følgende er ikke lov: ikke identiske innlegg etter hverandre (quote en og en er lov), ikke bare punktum eller kun 1 smilefjes. Forumreglene våre gjelder. Men ALT annet er lov! Og dere kan planlegge hvor mye dere vil i forhold til hvordan dere skal klare å skravle mest mulig i løpet av skravle-så-mye-dere-klarer-døgnene! Det betyr at dere KAN skrive kun et ord om dere ønsker pr. innlegg.)

Mandag er jeg borte fra l 16 og ut kvelden---

Gleder meg litttil dere skal i ilden. Artig med litt mer aktivitet her inne.:)

Gleder meg litttil dere skal i ilden. Artig med litt mer aktivitet her inne.:)

Jaaa... Håper du hjelper til selv om fokuset er på konfirmanten :D

Da har man Vært våken ei stund. Snart tid for dupp til trym. Og mor er tett i nesen, kløe i halsen. Satser på at fribol og otrivin fungerer.

Back
Topp