Middagstråd(FREDAG)

mamat2prinsesser&4prinser

♡2007♡2009♡2012♡2018♡2021♡2023♡2026♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Septembertassene 2026
Hva står på menyen idag, jenter?:)
Her i huset skal sambo lage sin knallgode italienske pastarett med masse smøreost og fløte, den er skikkelig digg, men VELDIG mektig;)

Det han bruker er båndspagetti, 4 store finhakka løk, 8 finhakka hvitløksbåter, 1/3 l fløte, 2 naturell eller baconost kremoster, masse oregano, salt og pepper:) Serveres ed sprøstekte baconbiter, men er kjempegodt med reker og krepsehaler i også;) Legger ut bilde når det er ferdig:D

Her i huset skal sambo lage sin knallgode italienske pastarett med masse smøreost og fløte, den er skikkelig digg, men VELDIG mektig;)

Det han bruker er båndspagetti, 4 store finhakka løk, 8 finhakka hvitløksbåter, 1/3 l fløte, 2 naturell eller baconost kremoster, masse oregano, salt og pepper:) Serveres ed sprøstekte baconbiter, men er kjempegodt med reker og krepsehaler i også;) Legger ut bilde når det er ferdig:D

Det hørtes kjempegodt ut! Kanskje jeg tester en dag :-)
Vi skulle ha kyllinglår og klubber med pomfri, men siden vi ikke får besøk så lurer jeg på å lage bakt potet og biff. Jeg er ikke så glad i biff, men sambo elsker det, og det er mye jern i til meg :-)

Høres ut som at jeg ikke lager biff om vi får besøk...vi skulle ha kylling pga barna ;-)

Vi skal ha sommerkoteletter med ris og salat :D

oooh, det hørtes godt ut!
Litt ala pasta carbonara???

Høres ut som at jeg ikke lager biff om vi får besøk...vi skulle ha kylling pga barna ;-)

Hahah, blakker seg på og servere biff hvis man kjøper det i norge;) Så fullt forståelig;) Billigere i sverige, så der kjøper vi det! men sambo ekke så glad i biff, meg som er bifftryne her i gården;)

oooh, det hørtes godt ut!
Litt ala pasta carbonara???

Ja, noe ala det, bare bedre synes jeg da, skulle ønske jeg kunne sende rundt smakebiter til dere, for er så utrolig DIGG:D

vil helst ikke ha gammel pasta i posten :p
Men hvis du stiller på gardermoen med litt lunch i 10-tida i morra :D :D :D

Hahahah, da går det ikke, for er i Oslo og skal vaske ned en leilighet:( KJIPT, for ville så gjerne møttes:D

gjør det! :D
Gleder meg til vi kan grille dem! Spiser sommerkottiser hver uke hele sommeren :D Med MASSE rømme :rolleyes:

Oooh, og masse kryddersmør og hjemmelaget hvitløksmør:D *SIKLER*

hehe, det var da som pokker :p Trodde jeg hadde ordna med gratis lunch nå ;) :p

Hadde jeg ikke skulle vaske hadde jeg jaggu meg gjort det;) Og det på tro og ære, jeg hadde seriøst gjort det, såååå lyst og møtes:)

det blir bra når grillsesongen kommer i gang!!! Men nå er det bare 10 grader ute, litt vel hustrig å sitte ute og grille da :p

Brrr, to cold, missy;)

Hadde jeg ikke skulle vaske hadde jeg jaggu meg gjort det;) Og det på tro og ære, jeg hadde seriøst gjort det, såååå lyst og møtes:)
haha, tviler jeg ikke på! :D
Gleder meg skikkelig til å kjøpe kaffe på Starbucks på Gardermoen, er ALLTID reisen høydepunkt :rolleyes: :P ;)

Taco
Selvom vi fikk taco borte i dag
Sitat 4-åringen:
Men det er jo fredag! Da må vi ha taco o dag og!!
;)

Back
Topp