Middagstråd(FREDAG)

haha, tviler jeg ikke på! :D
Gleder meg skikkelig til å kjøpe kaffe på Starbucks på Gardermoen, er ALLTID reisen høydepunkt :rolleyes: :p ;)

Åååh, det er sikkert godt det, aldri smakt kaffen dems, men har hørt det er veldig bra;):D

Taco
Selvom vi fikk taco borte i dag
Sitat 4-åringen:
Men det er jo fredag! Da må vi ha taco o dag og!!
;)

Hehe, FredagsTacoen er god den:D Så forstår han fullt ut;)^^

Her blir det kylling i pitabrød:-)

Vi er heldigvis glade i taco da :p og prøver å variere litt på hvordan vi lager det, hehe!

Det er kjempegodt, og med masse rømme til mmm:-)

vil helst ikke ha gammel pasta i posten :p
Men hvis du stiller på gardermoen med litt lunch i 10-tida i morra :D :D :D

Du reiser for tidlig! ;) Vi kommer ikke til Oslo før om drøye 2 uker ;):p:rolleyes:

Hahahah, da går det ikke, for er i Oslo og skal vaske ned en leilighet:( KJIPT, for ville så gjerne møttes:D

Syns du burde skaffe deg en vaskejobb i Oslo om et par uker også, gjerne en dag med fint vær, så vi kan spise is på Aker Brygge og skravle i munnen på hverandre ;):p

Når det gjelder middag i dag, så er jeg godt i gang med å ta for meg av mat jeg ikke har spist siden Asle kom til verden, så i dag ble det stekte pølser i brun saus med masse løk i og ertestuing :p;) Ikke veldig spennende, men når man ikke har spist løk og erter siden september i fjor, så er det yummie!! :p Kjøpte forøvrig sommerkål i dag, så da blir det et eller annet med kålstuing en av dagene ;):p:rolleyes:

Vi er heldigvis glade i taco da :p og prøver å variere litt på hvordan vi lager det, hehe!
er jo mange måter å tilberede det da! :D
Mannens favoritt er nachos, mens jeg er veldig glad i kyllingfajitas! ;)

Når det gjelder middag i dag, så er jeg godt i gang med å ta for meg av mat jeg ikke har spist siden Asle kom til verden, så i dag ble det stekte pølser i brun saus med masse løk i og ertestuing :p;) Ikke veldig spennende, men når man ikke har spist løk og erter siden september i fjor, så er det yummie!! :p Kjøpte forøvrig sommerkål i dag, så da blir det et eller annet med kålstuing en av dagene ;):p:rolleyes:
hahaha! Så bra! Du nyter altså til det fulle å være ferdig med ammingen? :P ;)
Løksuppe med kålruletter til??? :P

hahaha! Så bra! Du nyter altså til det fulle å være ferdig med ammingen? :p ;)
Løksuppe med kålruletter til??? :p

Når man har hatt norges snevreste kosthold i 7 måneder, må man ta for seg av godsakene nå som man ikke trenger å ta hensyn til minien lenger :D Jeg elsker grønnsaker, så jeg nyter dette til fulle! Og nå fremover er de jo ekstra gode også :D :D Var på komlemiddag hos mamma et par dager etter at amminga var over, og da spiste jeg meg mett på kålrot :p hahaha

Deilig å kunne spise det man vil:-)

snakk om megakræsj altså! Hvor tøft hadde det ikke vært om vi kunne ha koordinert oss litt ;)

Det hadde vært kjempeskøy! :D Håper det gjøres alvor av et treff i Oslo etter hvert ;):D

Når man har hatt norges snevreste kosthold i 7 måneder, må man ta for seg av godsakene nå som man ikke trenger å ta hensyn til minien lenger :D Jeg elsker grønnsaker, så jeg nyter dette til fulle! Og nå fremover er de jo ekstra gode også :D :D Var på komlemiddag hos mamma et par dager etter at amminga var over, og da spiste jeg meg mett på kålrot :p hahaha
Jeg kan spise hva jeg vil nå, tross fortsatt mm-produksjon :D Var på pinnekjøttmiddag på søndag og åt MASSE kålrabistappe :D :D :D Lata som den var jul en gang til :P

Back
Topp