Deilig å kunne spise det man vil![]()
Å ja!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Deilig å kunne spise det man vil![]()
Jeg kan spise hva jeg vil nå, tross fortsatt mm-produksjonVar på pinnekjøttmiddag på søndag og åt MASSE kålrabistappe
![]()
![]()
Lata som den var jul en gang til
![]()
jeg laga mos av søtpoteter til pinnekjøttet i jula, det funka overraskende bra som substituttAsle reagerte fortsatt på blomkål rett før vi sluttet av, så tenker nok det at jeg fortsatt måtte ha passet på hva jeg åt. Glad vi bare hadde ribbe til jul i år (vi pleier å ha begge deler), for pinnekjøtt uten kålrabistappe er jo ingen vits![]()
litt av en diett med trøstematÅ ja!Men savner ammingen. Det var veldig kos og vanvittig hendig å ha matfatet med seg over alt
Men men.. Når Asle ikke ville mer, så hadde jeg ikke så mye jeg skulle ha sagt
Så nå trøstespiser jeg kål, løk og erter
hihi
kommer en ekstra tur kun for å spise is på aker brygge jeg altså! ÅÅÅÅÅG på Ben&Jerry's på karl johan!!!Syns du burde skaffe deg en vaskejobb i Oslo om et par uker også, gjerne en dag med fint vær, så vi kan spise is på Aker Brygge og skravle i munnen på hverandre![]()
kommer en ekstra tur kun for å spise is på aker brygge jeg altså! ÅÅÅÅÅG på Ben&Jerry's på karl johan!!!![]()
Det hadde jeg aldri kommet påjeg laga mos av søtpoteter til pinnekjøttet i jula, det funka overraskende bra som substitutt![]()
litt av en diett med trøstematHer går det i popcorn og pepsi max
![]()
Ben&Jerry's skal du få ha for deg selv, men jeg kan ta med en Häagen-Dazshihi Så gøy det hadde vært!!
det var stor suksess, måtte til og med dele med de som KUNNE spise kålrabistappe!Det hadde jeg aldri kommet på![]()
Ja takk begge deler spør du meg!Ben&Jerry's skal du få ha for deg selv, men jeg kan ta med en Häagen-Dazshihi Så gøy det hadde vært!!
hahaha!Det er dette med "forbuden frukt" som frister ekstra![]()
Meget enig med isvalget ditt![]()
Jeg må si jeg syns Ben&Jerry's er oppskrytt, men det er nå smak og behag det som med alt annetmen den Strawberry Cheesecake eller hva den nå heter er bare pur nytelse!!
Oooooh.. Og sånn à propos smak, så har jeg handlet inn alle ingrediensene til chilien din i dag, så på søndag blir det å prøve å lage denGleder meg!
Jeg må si jeg syns Ben&Jerry's er oppskrytt, men det er nå smak og behag det som med alt annetmen den Strawberry Cheesecake eller hva den nå heter er bare pur nytelse!!
Oooooh.. Og sånn à propos smak, så har jeg handlet inn alle ingrediensene til chilien din i dag, så på søndag blir det å prøve å lage denGleder meg!
Så bra, den oppskriften er kjempegod![]()
er sånn høvelig smårar etter isJeg liker hodningen!!![]()
hahaha, den der strawberry cheesecake er en av få fra BJ jeg ikke er noen særlig tilhenger avJeg må si jeg syns Ben&Jerry's er oppskrytt, men det er nå smak og behag det som med alt annetmen den Strawberry Cheesecake eller hva den nå heter er bare pur nytelse!!
Nå er jeg ikke mye til kokk da, så håper jeg får det tilHøres i alle fall helt fantastisk ut!
Gleder meg!!
En ting jeg lurte på.. Hvor mye kjøttdeig/kjøtt bruker du på den oppskriften??