Middagstråd(FREDAG)

Deilig å kunne spise det man vil:)

Å ja! :D Men savner ammingen. Det var veldig kos og vanvittig hendig å ha matfatet med seg over alt ;):p Men men.. Når Asle ikke ville mer, så hadde jeg ikke så mye jeg skulle ha sagt ;) Så nå trøstespiser jeg kål, løk og erter ;):p hihi

Jeg kan spise hva jeg vil nå, tross fortsatt mm-produksjon :D Var på pinnekjøttmiddag på søndag og åt MASSE kålrabistappe :D :D :D Lata som den var jul en gang til :p

Asle reagerte fortsatt på blomkål rett før vi sluttet av, så tenker nok det at jeg fortsatt måtte ha passet på hva jeg åt. Glad vi bare hadde ribbe til jul i år (vi pleier å ha begge deler), for pinnekjøtt uten kålrabistappe er jo ingen vits ;):p

Asle reagerte fortsatt på blomkål rett før vi sluttet av, så tenker nok det at jeg fortsatt måtte ha passet på hva jeg åt. Glad vi bare hadde ribbe til jul i år (vi pleier å ha begge deler), for pinnekjøtt uten kålrabistappe er jo ingen vits ;):p
jeg laga mos av søtpoteter til pinnekjøttet i jula, det funka overraskende bra som substitutt ;)

Å ja! :D Men savner ammingen. Det var veldig kos og vanvittig hendig å ha matfatet med seg over alt ;):p Men men.. Når Asle ikke ville mer, så hadde jeg ikke så mye jeg skulle ha sagt ;) Så nå trøstespiser jeg kål, løk og erter ;):p hihi
litt av en diett med trøstemat :P Her går det i popcorn og pepsi max :P

Syns du burde skaffe deg en vaskejobb i Oslo om et par uker også, gjerne en dag med fint vær, så vi kan spise is på Aker Brygge og skravle i munnen på hverandre ;):p
kommer en ekstra tur kun for å spise is på aker brygge jeg altså! ÅÅÅÅÅG på Ben&Jerry's på karl johan!!! :rolleyes:

kommer en ekstra tur kun for å spise is på aker brygge jeg altså! ÅÅÅÅÅG på Ben&Jerry's på karl johan!!! :rolleyes:

Ben&Jerry's skal du få ha for deg selv, men jeg kan ta med en Häagen-Dazs ;):p hihi Så gøy det hadde vært!!

Meget enig med isvalget ditt:p

Jeg må si jeg syns Ben&Jerry's er oppskrytt, men det er nå smak og behag det som med alt annet :) men den Strawberry Cheesecake eller hva den nå heter er bare pur nytelse!! :happy093

Oooooh.. Og sånn à propos smak, så har jeg handlet inn alle ingrediensene til chilien din i dag, så på søndag blir det å prøve å lage den ;):D Gleder meg!

Jeg må si jeg syns Ben&Jerry's er oppskrytt, men det er nå smak og behag det som med alt annet :) men den Strawberry Cheesecake eller hva den nå heter er bare pur nytelse!! :happy093

Oooooh.. Og sånn à propos smak, så har jeg handlet inn alle ingrediensene til chilien din i dag, så på søndag blir det å prøve å lage den ;):D Gleder meg!

Jeg kunne spise en sånn boks alene på slutten av svangerskapet hehe:-)

Så bra, den oppskriften er kjempegod:-)

Så bra, den oppskriften er kjempegod:)

Nå er jeg ikke mye til kokk da, så håper jeg får det til :p Høres i alle fall helt fantastisk ut! :D Gleder meg!!
En ting jeg lurte på.. Hvor mye kjøttdeig/kjøtt bruker du på den oppskriften??

hahaha, den der strawberry cheesecake er en av få fra BJ jeg ikke er noen særlig tilhenger av :P

Nå er jeg ikke mye til kokk da, så håper jeg får det til :p Høres i alle fall helt fantastisk ut! :D Gleder meg!!
En ting jeg lurte på.. Hvor mye kjøttdeig/kjøtt bruker du på den oppskriften??

Den er utrolig lett å lage:-) Jeg bruker en pakke karbonadedeig, men det er til to pers og får som regel rester:-)
Hvis jeg bruker biffkjøtt bruker jeg ca 200 gram per person:-)

Back
Topp