Middagstråd(FREDAG)

er sånn høvelig smårar etter is ;)
Fikk iskremmaskin i bryllupsgave :D ...skummelt lett I tell you! ;) :p

hahaha, den der strawberry cheesecake er en av få fra BJ jeg ikke er noen særlig tilhenger av :p

Ble litt kurert for is-manien da jeg jobbet på bensinstasjon og hadde soft-ice maskin tilgjengelig ;):p:rolleyes: Utrolig fort gjort å sveipe opp en liten klatt på en plastskje når man er alene i butikken da.. :p:D;)

Mente den strawberry cheesecake saken fra Häagen-Dazs ;) Har ikke sett den på lenge.. o_O

Jeg kunne spise en sånn boks alene på slutten av svangerskapet hehe:)
Den er utrolig lett å lage:) Jeg bruker en pakke karbonadedeig, men det er til to pers og får som regel rester:)
Hvis jeg bruker biffkjøtt bruker jeg ca 200 gram per person:)

Hadde dilla på sjokolade krone-is fra Diplom-Is jeg da.. OMG! o_O Kunne spise flere sånne 6-pakningesker i uka..

Syns bare oppskriften virket så stor tomatmessig, så lurte på om det ble litt lite med èn kjøttdeig :) Takk for hjelpen! :)

Ble litt kurert for is-manien da jeg jobbet på bensinstasjon og hadde soft-ice maskin tilgjengelig ;):p:rolleyes: Utrolig fort gjort å sveipe opp en liten klatt på en plastskje når man er alene i butikken da.. :p:D;)

Mente den strawberry cheesecake saken fra Häagen-Dazs ;) Har ikke sett den på lenge.. o_O
de har den i porsjonsbegre på 7'eleven her :p

Jobba på kafè i noen år, hjalp ikke på ismanien å ha både softismaskin og kuleisdisk uanstendig lett tilgjengelig :P

Hadde dilla på sjokolade krone-is fra Diplom-Is jeg da.. OMG! o_O Kunne spise flere sånne 6-pakningesker i uka..

Syns bare oppskriften virket så stor tomatmessig, så lurte på om det ble litt lite med èn kjøttdeig :) Takk for hjelpen! :)

Det er bare å peise på med det man liker, men den kanelstangen gjør at det ikke blir så tomataktig:-)

Det er bare å peise på med det man liker, men den kanelstangen gjør at det ikke blir så tomataktig:)

Kanelstang er kjøpt inn! ;)
Kommer nok til å ha sjampignon oppi :) det er så yummie!

Back
Topp