Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I barnehagen der jeg jobber er det lov med kake til bursdager. Men de får gjerne bare et lite stykke hver, og det er ikke det som er hovedfokuset for dagen. Skjønner ikke hvorfor det skal være en sånn uting?
Hadde det vært 1 stykke i mnd (14 ganger i året) så hadde det vært ok for meg også. men det er så mye av det. Over alt, spise her spise der. Å nå skal vi kose oss, da må vi ha kjeks og kaker.
Også blir jeg provosert av de som spiser kake så det tyter ut av øra og ikke skjønner hvorfor ungen ikke spiser noe annet enn pølser og spaghette og kaster opp av grønnsaker, kjøttkaker eller koktepoteter. ikke rart det når det er kjeks, is, skoleboller, sjokoladekake eller vafler til kvelds.
Hvis det er fler bursdager i samme uke syns jeg dem skal feire alle sammlet på 1 dag !Ja, her får de både is og kake på bursdagen. Jeg forsøkte og ta opp på foreldremøter, om det ikke holdt med enten kake eller is, men ble regelrett buet ut av andre foreldre. Følte jeg var tilbake på ungdomsskolen igjen.
Det er greit at det bare er 20 bursdager i løpet av ett år, men når kanskje tre av de kommer samme uke, så har du tre dager med kake OG is i barnehagen.... Jeg synes det er unødvendig!