Det er en god idè! HahaJups!
den er jeg helt enig i!!!
Men syns dette temaet er ganske utbrentskulle vi funnet noe annet?? siden vi uansett må svare hver gang vi er inne her
![]()
Velg tema selv
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er en god idè! HahaJups!
den er jeg helt enig i!!!
Men syns dette temaet er ganske utbrentskulle vi funnet noe annet?? siden vi uansett må svare hver gang vi er inne her
![]()
Blæææ da gjorde du det like vanskelig daDet er en god idè! Haha
Velg tema selv![]()
Nå tittet jeg innom, så da må jeg jo skrive noe da...Blæææ da gjorde du det like vanskelig da![]()
at snuppa begynner å sove slik hun gjorde før!!!Nå tittet jeg innom, så da må jeg jo skrive noe da...
Fortell meg om en drøm du har!
Uff da...på`n igjen?!at snuppa begynner å sove slik hun gjorde før!!!
dette er andre natt med bråking!
Og jeg blir gal!!! (hadde kanskje ikke blitt gal om det ikke var for at hun var sånn i egypt også!)
idag har jeg prøvd i snart 3 timer og hun var da ikke overtrøtt da ihvertfall. men nå ja!Uff da...på`n igjen?!
Hun kan ikke være overtrøtt da?
Vi må jo holde liv i denne trådenMåtte bare titte innomGøy at vi holder liv i denne tråden
![]()
HeheVi må jo holde liv i denne trådenspesielt siden vi er så dumme å stikker innom
![]()
Veldig artig!Måtte bare titte innomGøy at vi holder liv i denne tråden
![]()
Æsj...kjedelig med slike kvelder...for dere begge to!idag har jeg prøvd i snart 3 timer og hun var da ikke overtrøtt da ihvertfall. men nå ja!
hehe det er jeg ogsåHeheNyskjerrige vet du
![]()
Men lurer på om det kanskje er begynnelsen på tenner igjenÆsj...kjedelig med slike kvelder...for dere begge to!![]()
Har ikke hun mange fra før da??Men lurer på om det kanskje er begynnelsen på tenner igjen![]()
mange og mange hun har da bare 4 så er 16 igjenHar ikke hun mange fra før da??
Hehe...ja, det var jo ikke sååå mange!mange og mange hun har da bare 4 så er 16 igjenhuff!!!
Tittit! Er så koselig at du har fått deg profilbilde, altså!er her jeg![]()
Ja var vell på tide detTittit! Er så koselig at du har fått deg profilbilde, altså!![]()