Ja, det er store muligheter for det siden jeg jobber turnus..Huff ja det er nok ikke noe godt å tenke på! Men man vet jo aldri det kan komme når du er hjemme![]()
Mange fridager innimellom.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det er store muligheter for det siden jeg jobber turnus..Huff ja det er nok ikke noe godt å tenke på! Men man vet jo aldri det kan komme når du er hjemme![]()
Da satser vi på at han går/krabber/ sier sitt første ord når du er hjemme og har friJa, det er store muligheter for det siden jeg jobber turnus..
Mange fridager innimellom.
Det hadde vært supert!Da satser vi på at han går/krabber/ sier sitt første ord når du er hjemme og har fri![]()
Nei, det kommer nok ikke så fort. Jeg har heldigvis litt ekstra tidHehe, det hadde vært kjekt!Men regner ikke med lillegutt lærer alt dette på 2 uker!
Får bare krysse fingre for at jeg har fri den dagen han bestemmer seg for å gå..![]()
Da tenker jeg du er hjemme når snuppa di skal opp og fram!Nei, det kommer nok ikke så fort. Jeg har heldigvis litt ekstra tid
Og hvis jeg må opere kneet i vår, så blir det i mai, og da blir det jo et par uker ekstra hjemme, så hun får ta det da![]()
Har du ikke lagt deg enda da?Da tenker jeg du er hjemme når snuppa di skal opp og fram!![]()
da satser vi på detDet hadde vært supert!![]()
Hehe...hardt å komme seg i seng gittHar du ikke lagt deg enda da?
Ja, hun får ta de store sprangene enten før jeg skal jobbe eller når jeg er operert![]()
Kjenner til det. Ble liggende i senga og surfe til 01.10Hehe...hardt å komme seg i seng gitt![]()
Usj...da må du være trøtt som ei strømpe!!Kjenner til det. Ble liggende i senga og surfe til 01.10
Så det er litt hardt at det ble morgen kl 05Og da hadde frøkna først våkna 04.30 for mat, så har vel ikke vært så mye søvn i natt....
Ja,, er en smule trøttUsj...da må du være trøtt som ei strømpe!!
Her har vi hatt en super natt...lillegutt sover ennå, men har begynt å røre litt på seg..
Jeg står opp 0630 for å si hadet til de største som skal i barnehagenDeilig å få litt tid for meg selv før minsten skal opp
![]()
Så flott at du har mulighet til å korte ned dagene hans i barnehagen..merker på mine små at de er rimelig slitne når de kommer hjem etter en lang dagJa,, er en smule trøtt
Det samme er storebror... så han ser barnetvt... men nå er sola oppe, så mulig det er blitt såpass varmt at vi kan trille opp i bhg. Evt at jeg legger frøkna nå og triller litt utenfor mens han ser barnetv. Så slipper vi å reise så tidlig i bhg... Blir tidsnok lange dager fra høsten...
God morgen!God morgen
Snuppa sov til 8 og det er ganske deilig i forhold til at hun rotet så fælt igår natt
God morgen snuppa!God morgen til alle sammen![]()
God morgen!God morgen
Snuppa sov til 8 og det er ganske deilig i forhold til at hun rotet så fælt igår natt
Jeg går på 10 minutter med vogn. Så er ganske kort avstand. Er deilig detSå flott at du har mulighet til å korte ned dagene hans i barnehagen..merker på mine små at de er rimelig slitne når de kommer hjem etter en lang dag
Hvor lang vei har dere til barnehage da? Må være herlig å ha gåavstand![]()
veldig herlig!God morgen!
Så herlig at hun sov lenge da..![]()