Om du titter innom

Ja, det er store muligheter for det siden jeg jobber turnus..:)
Mange fridager innimellom.
Da satser vi på at han går/krabber/ sier sitt første ord når du er hjemme og har fri :)

Hehe, det hadde vært kjekt!:D Men regner ikke med lillegutt lærer alt dette på 2 uker!;)
Får bare krysse fingre for at jeg har fri den dagen han bestemmer seg for å gå..:p
Nei, det kommer nok ikke så fort. Jeg har heldigvis litt ekstra tid :)
Og hvis jeg må opere kneet i vår, så blir det i mai, og da blir det jo et par uker ekstra hjemme, så hun får ta det da ;)

Kjenner til det. Ble liggende i senga og surfe til 01.10 :confused:
Så det er litt hardt at det ble morgen kl 05 :eek: Og da hadde frøkna først våkna 04.30 for mat, så har vel ikke vært så mye søvn i natt....
Usj...da må du være trøtt som ei strømpe!! :confused:
Her har vi hatt en super natt...lillegutt sover ennå, men har begynt å røre litt på seg..:)
Jeg står opp 0630 for å si hadet til de største som skal i barnehagen:D Deilig å få litt tid for meg selv før minsten skal opp;)

Usj...da må du være trøtt som ei strømpe!! :confused:
Her har vi hatt en super natt...lillegutt sover ennå, men har begynt å røre litt på seg..:)
Jeg står opp 0630 for å si hadet til de største som skal i barnehagen:D Deilig å få litt tid for meg selv før minsten skal opp;)
Ja,, er en smule trøtt :confused:
Det samme er storebror... så han ser barnetvt... men nå er sola oppe, så mulig det er blitt såpass varmt at vi kan trille opp i bhg. Evt at jeg legger frøkna nå og triller litt utenfor mens han ser barnetv. Så slipper vi å reise så tidlig i bhg... Blir tidsnok lange dager fra høsten...

Ja,, er en smule trøtt :confused:
Det samme er storebror... så han ser barnetvt... men nå er sola oppe, så mulig det er blitt såpass varmt at vi kan trille opp i bhg. Evt at jeg legger frøkna nå og triller litt utenfor mens han ser barnetv. Så slipper vi å reise så tidlig i bhg... Blir tidsnok lange dager fra høsten...
Så flott at du har mulighet til å korte ned dagene hans i barnehagen..merker på mine små at de er rimelig slitne når de kommer hjem etter en lang dag :confused:
Hvor lang vei har dere til barnehage da? Må være herlig å ha gåavstand:D

God morgen :-)
Snuppa sov til 8 og det er ganske deilig i forhold til at hun rotet så fælt igår natt

Så flott at du har mulighet til å korte ned dagene hans i barnehagen..merker på mine små at de er rimelig slitne når de kommer hjem etter en lang dag :confused:
Hvor lang vei har dere til barnehage da? Må være herlig å ha gåavstand:D
Jeg går på 10 minutter med vogn. Så er ganske kort avstand. Er deilig det ;)
Jeg leverer alle dager bortsett fra tirsdag og evt hvis det dukker opp noe som gjør at jeg får et stress for å rekke noe på morran. Synes han har lange dager likevel. Og lengre blir det til høsten... storebror har nesten aldri gått fulltid i bhg han, bare i 2.5 mnd da jeg jobba fullt før permstart i fjor. Første bhg året hans var jeg sykmeldt pga bekken, så jobba jeg bare 60% fra april og ut 2011. Så jobba jeg 100% som skrevet over her, så har jeg hatt perm. Stort sett er han i bhg fra ca 10 til 15-16 alt ettersom soving og mat på frøkna.
Var så kaldt at vi tok bilen, vi var hjemme igjen 8.40. Nå sover frøkna ved siden av meg etter pupp, så nå lurer jeg på om jeg skal legge vekk mobilen og få meg en dupp jeg og. Kjenner det trengs...

Back
Topp