Skjønner jeg godt, for jeg sliter selv!Det må man, derfor vanskelig å forlate dere til fordel for senga![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skjønner jeg godt, for jeg sliter selv!Det må man, derfor vanskelig å forlate dere til fordel for senga![]()
Må passe deg nåSkjønner jeg godt, for jeg sliter selv!![]()
Hehe..det kan det ja!Må passe deg nåDet kan ende i mange søvnløse netter
![]()
Vi får passe på hverandre og kaste hverandre til sengsHehe..det kan det ja!![]()
Det var lurt! Så er vi uthvilt og opplagt til en ny dagVi får passe på hverandre og kaste hverandre til sengs![]()
NettoppDet var lurt! Så er vi uthvilt og opplagt til en ny dag![]()
Nei...ofte er det "skal bare" hele tiden..Nettopp
Er ikke alltid lett når man blir sittende fast her![]()
Ja er det, og plutselig har det gått mange timerNei...ofte er det "skal bare" hele tiden..![]()
Hehe...svisj!!Ja er det, og plutselig har det gått mange timer![]()
Godt det ikke bare er jeg som sliter med å komme meg i sengSkjønner jeg godt, for jeg sliter selv!![]()
Uff...tør ikke tenke tanken på hvor trøtt jeg vil være da..Godt det ikke bare er jeg som sliter med å komme meg i seng
blir hardt når jeg skal på jobb igjen![]()
Huff ja, da er du nærmere enn jeg er... Har siste permdag 22.april...Uff...tør ikke tenke tanken på hvor trøtt jeg vil være da..
Idag er faktisk min siste permisjonsdag!! Skal ha 2 uker ferie fra i morgen, så er det jobbstart..![]()
Huff tiden går så fort! Bra du har ferie da om ikke annetUff...tør ikke tenke tanken på hvor trøtt jeg vil være da..
Idag er faktisk min siste permisjonsdag!! Skal ha 2 uker ferie fra i morgen, så er det jobbstart..![]()
Heldige du...det er jo lenge til!Huff ja, da er du nærmere enn jeg er... Har siste permdag 22.april...
Har gått sinnsykt fort...Huff tiden går så fort! Bra du har ferie da om ikke annet![]()
Det forstår jeg veldig godt at du har!Har gått sinnsykt fort...Litt blandede følelser før jobbstart kan du si...
Blir nok deilig å gomme inn i vanlige jobbrutiner igjen, og mannen skal jo være hjemme i pappaperm..Det forstår jeg veldig godt at du har!
Kjenner på det jeg og... Siden det går så tregt mener jeg... håper de raser avgårde i løpet av et par uker våre små.Blir nok deilig å gomme inn i vanlige jobbrutiner igjen, og mannen skal jo være hjemme i pappaperm..
Men det plager meg litt at det da mest sannsynlig er han som får oppleve første gang Sebastian krabber eller går eller sier sitt første ord..![]()
Huff ja det er nok ikke noe godt å tenke på! Men man vet jo aldri det kan komme når du er hjemmeBlir nok deilig å gomme inn i vanlige jobbrutiner igjen, og mannen skal jo være hjemme i pappaperm..
Men det plager meg litt at det da mest sannsynlig er han som får oppleve første gang Sebastian krabber eller går eller sier sitt første ord..![]()
Hehe, det hadde vært kjekt!Kjenner på det jeg og... Siden det går så tregt mener jeg... håper de raser avgårde i løpet av et par uker våre små.![]()