Om du titter innom

Uff...tør ikke tenke tanken på hvor trøtt jeg vil være da.. :rolleyes:
Idag er faktisk min siste permisjonsdag!! Skal ha 2 uker ferie fra i morgen, så er det jobbstart..:)
Huff tiden går så fort! Bra du har ferie da om ikke annet :-)

Det forstår jeg veldig godt at du har!
Blir nok deilig å gomme inn i vanlige jobbrutiner igjen, og mannen skal jo være hjemme i pappaperm..:)
Men det plager meg litt at det da mest sannsynlig er han som får oppleve første gang Sebastian krabber eller går eller sier sitt første ord..:(

Blir nok deilig å gomme inn i vanlige jobbrutiner igjen, og mannen skal jo være hjemme i pappaperm..:)
Men det plager meg litt at det da mest sannsynlig er han som får oppleve første gang Sebastian krabber eller går eller sier sitt første ord..:(
Kjenner på det jeg og... Siden det går så tregt mener jeg... håper de raser avgårde i løpet av et par uker våre små. ;)

Huff ja det er nok ikke noe godt å tenke på! Men man vet jo aldri det kan komme når du er hjemme :)

Kjenner på det jeg og... Siden det går så tregt mener jeg... håper de raser avgårde i løpet av et par uker våre små. ;)
Hehe, det hadde vært kjekt!:D Men regner ikke med lillegutt lærer alt dette på 2 uker!;)
Får bare krysse fingre for at jeg har fri den dagen han bestemmer seg for å gå..:P

Back
Topp