Høres lurt utGod natt, nå skal jeg sove før frøkna våkner![]()
kos deg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høres lurt utGod natt, nå skal jeg sove før frøkna våkner![]()
Flott at du har hatt denne muligheten!Jeg går på 10 minutter med vogn. Så er ganske kort avstand. Er deilig det
Jeg leverer alle dager bortsett fra tirsdag og evt hvis det dukker opp noe som gjør at jeg får et stress for å rekke noe på morran. Synes han har lange dager likevel. Og lengre blir det til høsten... storebror har nesten aldri gått fulltid i bhg han, bare i 2.5 mnd da jeg jobba fullt før permstart i fjor. Første bhg året hans var jeg sykmeldt pga bekken, så jobba jeg bare 60% fra april og ut 2011. Så jobba jeg 100% som skrevet over her, så har jeg hatt perm. Stort sett er han i bhg fra ca 10 til 15-16 alt ettersom soving og mat på frøkna.
Var så kaldt at vi tok bilen, vi var hjemme igjen 8.40. Nå sover frøkna ved siden av meg etter pupp, så nå lurer jeg på om jeg skal legge vekk mobilen og få meg en dupp jeg og. Kjenner det trengs...
Det skjønner jeg..veldig herlig!Er jo nå helt avhengig at hun sover godt på natta
![]()
neida hun sov bra når hun først sovDet skjønner jeg..Sov hun godt inatt da etter litt mye styr på kveldstid?
Det var jo supert!neida hun sov bra når hun først sov![]()
Når vi først kom til Norge så jaDet var jo supert!Hun er så flink atte!
Oi! Det er jo supert!!Når vi først kom til Norge så ja
Kjempe flink og har sovet ca 11-13 timer på natta![]()
JupsOi! Det er jo supert!!
Den norske lufta og atmosfæren har gjort henne godt![]()
Hehe...deilig!Jups
ahhh endelig frisk luft!!!
Ja også så godt og friskt vann det er her!Hehe...deilig!Spesielt der du bor kan jeg tenke meg..
Det kan jeg tenke meg!Ja også så godt og friskt vann det er her!
Er herlig å kunne ta springvann uten å bli syk eller at det lukter og smaker![]()
Tja på noen ting såDet kan jeg tenke meg!Norge er herlig!
Det er godt å høre!Tja på noen ting så
Men liker meg best her uansett da
skal ikke mye til å overgå der jeg bodde i egypt daDet er godt å høre!![]()
Heheskal ikke mye til å overgå der jeg bodde i egypt da![]()
Joa men slipper alt støvet og sandenHeheMen vi mangler den deilige stabile varmen her da..
![]()
Godt poeng!Joa men slipper alt støvet og sanden![]()
Mye bedre medd fjell lukt daGodt poeng!![]()
Det er jeg enig i!Mye bedre medd fjell lukt da![]()
Jups!Det er jeg enig i!
Så kan man heller dra på ferie til Egypt!![]()