Morgenskravling 10. mars

Nå er middagen fortært, må si jeg er flink å lage mat :D
 
ja, blir så stolt av ho atte:D ;D *gjesp* Eg er så trøtt i dag, at du vil ikkej tru det ;) Tar på å rangle :p
 
Prøver, prøver! ;D holder på med min første kaffe, håper det hjelper ;) Har ikkje hatt tid til kaffe tidligare :p alt for mykje å gjere;D men no har eg gomla i meg 5 forskjellige kakestykker også, så håper sukkeret kicker inn så eg våkner litt :p
 
Ha ha ha. Vet du henger i. Er glad for at vi har fått tatt deg igjen litt i antall innlegg. Så blir det litt mer felles seier. :p
 
Var jo en drøm å sitte på nett:p sidene bare flaksa forbi vettu. Måtte liksom ikke vente 5 min på sia når jeg trykka:p
Ingenting som raskt internett når det har vært tregt en stund...
 
Prøver, prøver! ;D holder på med min første kaffe, håper det hjelper ;) Har ikkje hatt tid til kaffe tidligare :p alt for mykje å gjere;D men no har eg gomla i meg 5 forskjellige kakestykker også, så håper sukkeret kicker inn så eg våkner litt :p

Det var det som manglet ja.. Har bare drukket en halv kopp i dag, ikke rart jeg kjenner hodepinen kommer snikende, skyndte meg å tømme et par kopper til så jeg holder koken.
 
Det var det som manglet ja.. Har bare drukket en halv kopp i dag, ikke rart jeg kjenner hodepinen kommer snikende, skyndte meg å tømme et par kopper til så jeg holder koken.

Nå må du bøtte innpå så du holder ut hele kvelden :D
 
Jepp, det må gjøres..

Men, nå har innholdet fra to skap minket til et halvfullt et og det kan jeg like.

Du får prakke på han alt det du ikke vil ha ;)
 
Deilig å få ryddet opp om ikke annet. ;)

Helt utrolig :) Er egentlig rart vi har klart å bo sammen så lenge, han vil ha mest mulig dilldall, jeg vil ha så lite som mulig :p
 
Back
Topp