Yey!!Heihei!! I'm backhva gjør dete?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Yey!!Heihei!! I'm backhva gjør dete?
Drt synes samborren også, hsb synes den er for utvannet.Det har jeg hlrt flere di, men synd den er litt tam i snajen...
Hallooo! Jeg venter på ay sanbo skal komne seg i dysjen slik at jrg kan begynnne åå middagen!![]()
Her er endelig 2 ab 2 barn i senfYey!!Nå skal jeg legge snuppa og så er degt ostg og kjene!
![]()
Defunrrer drt simen sybb jrg ogsø!vansjeluh å dkrive fott når man lugger i senfs med bsby på puppen.
Her er endelig 2 ab 2 barn i senf![]()
Hørtes koslig ut! Jeg sittermo i stolennog later megVekkommen tilbake!jeg ligger u senfa og amner
hva gjør dy?
![]()
Du får hilse hab p si jeg et ebigDrt synes samborren også, hsb synes den er for utvannet.
Hva skal dere ha til middag da?;krHallooo! Jeg venter på ay sanbo skal komne seg i dysjen slik at jrg kan begynnne åå middagen!![]()
Haha mener du ogst og keks?Yey!!Nå skal jeg legge snuppa og så er degt ostg og kjene!
![]()
Den der skjlnte ikk jeh helket i stexHaha mener du ogst og keks?
Neu, bøir mat og idol snart. Men titter innom mwd jevne mellomrim daSå rba! Da blir det bv for alle oenga?![]()
Det sjal jeg gjøreDu får hilse hab p si jeg et ebig![]()
Det kunbe vi hatt!Skal vu ha en idil dkravletrppd også? Virker dom de flesre skal se på det![]()
Da fikser jef det nåDet kunbe vi hatt!![]()
I stecx??Den der skjlnte ikk jeh helket i stex![]()
ja, jeg meder ost og kjest!Haha mener du ogst og keks?