What!!!! Skulle quote masala joHehe, kunne musrplkedi stef skulle det vøre
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
What!!!! Skulle quote masala joHehe, kunne musrplkedi stef skulle det vøre
![]()
Neu, bøir mat og idol snart. Men titter innom mwd jevne mellomrim da![]()
Hahaha! Va det jeg trodde! Va r litt vansklig å dorstå!ja, jeg meder ost og kjest!![]()
Hæ? jeg skriver at alrif noe feilHahaha! Va det jeg trodde! Va r litt vansklig å dorstå!
Nå begynber det snart!VBlir iol jeg også![]()
Nei ikle i det hele tatt!' Du skrivrr bortimot perfelt!!Hæ? jeg skriver at alrif noe feil![]()
Selvgøkhelig hsr norn rspos ifeen vprHeissnn! Nå ligger jeg i engme med frøkn, og mågte jammen lese meg gjennom noe ider. Jeg oppdga også på "lajnest" at vi blir kopirt - igken! Mange synes nok vi var cpde ideer![]()
Fælr som dilk hermer da. Men ci får ta det som komplimentHeissnn! Nå ligger jeg i engme med frøkn, og mågte jammen lese meg gjennom noe ider. Jeg oppdga også på "lajnest" at vi blir kopirt - igken! Mange synes nok vi var cpde ideer![]()
Ja selvfølgelig.... typisk det, viber alltid først med ett eller annetSelvgøkhelig hsr norn rspos ifeen vpr![]()
Ja ikke sant? Vi hadde akkurat den samme tråden forrige krig også, og ble msse sider av det. Og hystrisk mormtFælr som dilk hermer da. Men ci får ta det som kompliment![]()
Hdi på def!jeg håorr sambi holder på med muddagen
hvs skal dere spise?
![]()
Hshs, jrg lo så jeg rists istad av denne yråden. Mebs jeg smmet lillegutt for kvelden. Tik ekstra lang tid å rle han daJa ikke sant? Vi hadde akkurat den samme tråden forrige krig også, og ble msse sider av det. Og hystrisk mormtLønner segå gå på do før man leer
![]()
Dwr hørtes gidt uy. Skal dre spise noe godt etter miffag?I dsg blir drt marinert kalkinfile (kjæpt på kiwi), poteybåtrr og grønnnsaker!
Haha, ja man spute plitselig ut i ltteHshs, jrg lo så jeg rists istad av denne yråden. Mebs jeg smmet lillegutt for kvelden. Tik ekstra lang tid å rle han da![]()
Dwr hørtes gidt uy. Skal dre spise noe godt etter miffag?![]()
Ååh, akkurat er der sånn her og! Samvi skjønnwr ikke hekt greisHaha, ja man spute plitselig ut i ltte
Skued mange ganger at jeg må holde igjen å ikke samboer spør lere gnger hva jeg ler av. For gidder ikke forklafe heller, han bre synes de e teit![]()
Sp koseøig daVi hsr habla inn litt gosisSå har vu lasta nrd en eoisode av Top Hear som vi skal sr
![]()
Nei, men kannskjønne at de ikke skblnner det heller. Men han synes det er koselig jeg har møtt minnelli daÅåh, akkurat er der sånn her og! Samvi skjønnwr ikke hekt greis![]()