Skavlestrås :)

Der kan hege tenke meg. Oi, der dukket hege opp midt inni detektiv, det er ji navnet mitt, skriver det tydeligvis ofte her på mobilen:D

Autocirrecten her får meg til å skrive mye rart.

Nå har eldste Bæsjen igjen så må borte blir:)
Er su hege detektiv? thihi ;)
Bare birte bli du ;)
 
Orker ikke lese hele tråden jenter....:p:p
For noen skravle kjerringer!
Ddggdp dere forresten merke til hvor flink jeg er til å skrive riktig med mobilen?:cool:
 
Orker ikke lese hele tråden jenter....:p:p
For noen skravle kjerringer!
Ddggdp dere forresten merke til hvor flink jeg er til å skrive riktig med mobilen?:cool:
Di er vektig flink!:) jeg er overhodet ikke flink. Men føler det går framover:) autocorrecten redder meg nieb ganger, men ødelegger egentlig like ofte. Vet ikke hvordan jeg slår den av:(
 
Di er vektig flink!:) jeg er overhodet ikke flink. Men føler det går framover:) autocorrecten redder meg nieb ganger, men ødelegger egentlig like ofte. Vet ikke hvordan jeg slår den av:(
High...du er flink selv:D vet ikke hvordan jeg slår den hverken av eller så...:p
 
Haha:D la de sier vel det.. blir nok øvelse i denne tråden ihvertfal!
Øver dom bare det jeg::D siden jrg ikke lare slå av autocorrect stopper jeg nå for vært ord. Føler jeg jukset lirt når deb retter opp for meg:D

Dere rakk ikke se på fliser i dag stnet jrg år jrg leste et sted?:) Hatt en gin dag ekkers?:)
 
Haja, jeg har ikke hatt tid til å lese gjennom denne tråden før np jeg. Men np skal keg kanne vøre med på denne til kvelden. Bra jeg har kjlpt dopapir! :p
Og så mp jeg vel vente til smabier har lagt seg sån at jeg ikke sprute rut i latter og han spør hele tida hva det er.


Men np savner jeg Lissuz og pervo-monilen! :D
 
Back
Topp