Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg liker ikke verkeb lakrid ekler potetgull. Men msrsipan derimot, nsn!Jeg slalo isllefsll spise snop! Har kjøpt meg lakris, og marsipan til samboer, og potetgull til oss begge![]()
Så sunn og glink dy er da!Jeg har vært kjemep flink og ikek kjøpt snop. Venter til i morgen!Men så har vi kjøt inn til ost og kjest da
Er vel ikke akkuart kjempe sunt det heller
![]()
En stor pose sjololade hade vært værreSå sunn og glink dy er da!ost og kjeks er vel ikke sp ille
![]()
Meg, det ene møtet taste i over 3 timer, så tiden flow fra oss...Øver dom bare det jeg:siden jrg ikke lare slå av autocorrect stopper jeg nå for vært ord. Føler jeg jukset lirt når deb retter opp for meg
Dere rakk ikke se på fliser i dag stnet jrg år jrg leste et sted?Hatt en gin dag ekkers?
![]()
Det dr veldig sasnt!En stor pose sjololade hade vært værre![]()
Fikk dere sett på fliser da?Meg, det ene møtet taste i over 3 timer, så tiden flow fra oss...
Dagen har vært fin, men travel.. og du?
Hstt en fin daf; fått ubbs en del hysarbeid, zet trenhtesMeg, det ene møtet taste i over 3 timer, så tiden flow fra oss...
Dagen har vært fin, men travel.. og du?
Det dr veldig sasnt!![]()
Defunrrer drt simen sybb jrg ogsø!Ja, men da defonerer jeg det som sundf jg!!![]()
Wii! Der var su!Jeg er her, heg er herStapper i neg potetgull oh dipo og coka
Vekkommen tilbake!Heihei!! I'm backhva gjør dete?
Heihei!! I'm backhva gjør dete?
Hdi på def!Hallooo! Jeg venter på ay sanbo skal komne seg i dysjen slik at jrg kan begynnne åå middagen!![]()
Glasscols er det lenge diden jeg har smskt... verdens beste cols detWii! Der var su!cols sksl jeg kose meg med etterpå og. Gkadscola
![]()
Ja, jeg sybes fsktidj disoensercoka er best, men glasscila kommer på en veldug god 2. PlassGlasscols er det lenge diden jeg har smskt... verdens beste cols det
![]()
Det har jeg hlrt flere di, men synd den er litt tam i snajen...Ja, jeg sybes fsktidj disoensercoka er best, men glasscila kommer på en veldug god 2. Plass![]()