Onsdag

så du ho som var i Tyrkia, og ungen hang på halvåtte i bæresela??? :eek: så ut som om han skulle falle ut hvert øyeblikk som helst!

Yes, hu blir jo også fratatt lille Remi av barnevernet! Synes hu virker både og..

æsj, mannen som skulle kommet hjem med fly kl 21 ga nettopp besjked om at flyet hans er kansellert og at det blir BUSS for fly :eek: Han kommer ikke hjem før i natt, og jeg blir sikkert ikke å få sove før han kommer hjem o_O

Neeeei, så utrolig typisk-og veldig kjedelig:( Lei meg for det:( Nei skjønner godt du da ikke finner roa.. Sover Hermine?

Oh no, så utrolig kjipt :eek:
ja, er ikke noe gøy. I tillegg er det så himla kjipt å ta ENDA en kvelds"stengning" av huset alene o_O Lufte bikkja, koke pumpe, tømme bleiebøtte, rydde leker, koke karve-te...etc,etc,etc!

Neeeei, så utrolig typisk-og veldig kjedelig:( Lei meg for det:( Nei skjønner godt du da ikke finner roa.. Sover Hermine?
Jepp, hu tok rekordtidlig kveld :D Sovna 19.53! :rolleyes: Våkna igjen å skreik nå i sted da :( Men sovna heldigvis fort igjen da! Man blir liksom liggende å vente når man vet at den andre kommer snart...iallfall jeg :p

Det er jo rett og slett uetisk å velge ut slike "tilfeller" og faktisk sende det på TV når det ender som det gjør da :eek:
Forferderlig er det nok å miste barna sine, enten grunnen er god nok eller ikke...!

Ja, men det er så dk igjen da, vi er litt anderledes hva det angår. I norge viser man bare at alt er en fryd og gammen, mens i dk blir begge saker vist fram. Ja, det var utrolig hardt og se:( Dessverre er det hverdagen i mange hjem:(

Jepp, hu tok rekordtidlig kveld :D Sovna 19.53! :rolleyes: Våkna igjen å skreik nå i sted da :( Men sovna heldigvis fort igjen da! Man blir liksom liggende å vente når man vet at den andre kommer snart...iallfall jeg :p

Ja, jeg skjønner deg veldig godt:) Blir godt og få han hjem igjen:)<3 Ah, våknet hu igjen ja, har hu vondt tror du? Godt hu sovnet igjen<3<3<3 Emmeth la seg 19.30, som vanlig:) Sover nok til 01-02:) Får vi se derfra da;):p

Ja, jeg skjønner deg veldig godt:) Blir godt og få han hjem igjen:)<3 Ah, våknet hu igjen ja, har hu vondt tror du? Godt hu sovnet igjen<3<3<3 Emmeth la seg 19.30, som vanlig:) Sover nok til 01-02:) Får vi se derfra da;):p
men vet jo aldri hva som vekker de små :confused: Hun har mageknip hver natt nå :( Så har ei hel tåteflaske med karve-te med meg på soverommet, så får hun drikke noen slurker hver gang hun våkner og skriker :oops: Grøt tilvenninga er IKKE lett for magen hennes!

Nå ble jeg sittende på den svære stasjonære pc-en på kontoret frem til Lillebror sovnet. Jeg liker hverken den store skjermen eller tastaturet. JEG VIL HA MAC-EN MIN!
Må nok flytte meg ned så jeg kan finne meg noe godt og spise mens jeg skravler litt til før leggetid :D

Nå ble jeg sittende på den svære stasjonære pc-en på kontoret frem til Lillebror sovnet. Jeg liker hverken den store skjermen eller tastaturet. JEG VIL HA MAC-EN MIN!
Må nok flytte meg ned så jeg kan finne meg noe godt og spise mens jeg skravler litt til før leggetid :D
har dytta i meg en halv pose baconcrisp mens jeg skravla :eek: Nå MÅ manne komme hjem å passe på hva jeg spiser :p

men vet jo aldri hva som vekker de små :confused: Hun har mageknip hver natt nå :( Så har ei hel tåteflaske med karve-te med meg på soverommet, så får hun drikke noen slurker hver gang hun våkner og skriker :oops: Grøt tilvenninga er IKKE lett for magen hennes!

Vettu, jeg hadde kutta ut den grøten jeg altså:( For den skal ikke lage sånn trøbbel for magen hennes, får den ikke lov til:( Spiser ikke hu moste grønnsaker greit? Da hadde jge nok kjørt på det også brukt most frukt eller fruktpurè til dessert etter hver middagsporsjon. Stakkars, får skikkelig vondt av henne. Mageknip er ikke greit:( Jeg var innlagt på sjukehus i 3 uker da jeg var likedan, de trodde noe var galt med tarmene mine og har slitt mye med magen min og nakke i voksen alder, så den skal grøten bare la være i fred, Dumme grøtfaen :cussing Hjelper karveteen?

Dessverre fant sambo fram en twistpose:oops::confused::eek::p fort gjort;):D
1362601228926.jpg

Ned i stua med deg og finn deg noe digg;):p Desverre fant sambo fram twistposen i stad o_O :cool:

Vettu, jeg hadde kutta ut den grøten jeg altså:( For den skal ikke lage sånn trøbbel for magen hennes, får den ikke lov til:( Spiser ikke hu moste grønnsaker greit? Da hadde jge nok kjørt på det også brukt most frukt eller fruktpurè til dessert etter hver middagsporsjon. Stakkars, får skikkelig vondt av henne. Mageknip er ikke greit:( Jeg var innlagt på sjukehus i 3 uker da jeg var likedan, de trodde noe var galt med tarmene mine og har slitt mye med magen min og nakke i voksen alder, så den skal grøten bare la være i fred, Dumme grøtfaen :cussing Hjelper karveteen?
Hun liker faktisk grønnsaker MYE bedre enn grøt, må lure i henne grøten med å ha fruktmos i den :confused: Håper jo på at tarmene hennes venner seg til grøten og at det da blir bedre, men er mye kaving, promping og sutring på natta ja :( SLIIIITEN!!! Spesielt når mannen har vært borte i 3 dager, tar på da med nattevåk og pumping og alt :oops: Hun sov vanvittig godt den natta hun fikk paracet før leggetid :rolleyes: :p ;)

Back
Topp