Fortell en ting..

Oiii!!! Det må være grusomt! Trur jeg hadde slått til begge to (o jeg er ikke typen som slost)
Fikk vel sjokk egentlig.. :schocked028
Klarte bare å hyle ut noen velvalgte gloser før jeg løp ut..
Det ble slutt med typen (sjokk!:p) og "venninnen" har jeg kuttet all kontakt med..:)
 
Hehe...er en kjedelig person!:p

Har en "tragisk" historie da:
Tok ekstypen på fersken i senga med venninna mi for endel år siden... :BangHead
Det var ikke spesielt kult..

Fy... Sier jeg. Håper ikke dette var en nær vennine?!
For en grusom ting å gjøre med noen!!!
 
Fikk vel sjokk egentlig.. :schocked028
Klarte bare å hyle ut noen velvalgte gloser før jeg løp ut..
Det ble slutt med typen (sjokk!:p) og "venninnen" har jeg kuttet all kontakt med..:)
Huff! For en drittsekk. Og dårlig venninne!!! Slikt skal være unødvendig!
 
Jeg har en medfødt sykdom som 1 av 20.000 får. Den sykdommen gjør at jeg kan bøye mange av leddene mine feil vei ;) Hihi
Så når jeg er hos leger så må jeg alltid vise hva jeg kan for de alle er fascinert :)
Nå skjønner jeg at jeg ikke skal klage på mine hypermobile ledd iallefall. Er garantert ikke så myk som deg. Ikke rart du har mye smerter. Synes det er utrolig at du er så positiv som jeg har inntrykk av at du er :)
 
Hehe...er en kjedelig person!:p

Har en "tragisk" historie da:
Tok ekstypen på fersken i senga med venninna mi for endel år siden... :BangHead
Det var ikke spesielt kult..
Ånei:/ Ikke mye til venninne, eller kjæreste for den sakens skyld:/
 
Viktig å sette helsa først:/

Ja, det er nok det.
Jeg er vant med å presse meg for jeg er jo født slik og smertene begynte når jeg var to. Ingen leger har klart å finne ut hva som feilet meg før jeg var 26 år. Så jeg har blitt sett på som litt lat og hypokonder. Derfor har jeg alltid presset videre, så det har tatt litt tid for å godta at det faktisk er noe galt. Har blitt bedre altså, men er nok ikke helt i mål :)
 
Hehe...er en kjedelig person!:p

Har en "tragisk" historie da: