Hva har dere klart?

Legge ut hele lista som inspirasjon til oss andre?:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Tror kanskje ikke det blir til mye inspirasjon altså :p Med min sære musikksmak tror jeg kanskje dere føder fort for å slippe å høre mer hvis den spilles altså :p
 
Tror kanskje ikke det blir til mye inspirasjon altså :p Med min sære musikksmak tror jeg kanskje dere føder fort for å slippe å høre mer hvis den spilles altså :p
Alltid spennende med nye impulser, stemmer også for liste :)
 
Tror kanskje ikke det blir til mye inspirasjon altså :p Med min sære musikksmak tror jeg kanskje dere føder fort for å slippe å høre mer hvis den spilles altså :p
Du får prøve oss;-) Har uansett ingenting imot å føde fort;-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Kurven er endelig ferdig vasket og oppredd:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 

Vedlegg

  • 1358616984411.jpg
    1358616984411.jpg
    54,7 KB · Visninger: 12
  • 1358616996277.jpg
    1358616996277.jpg
    50,2 KB · Visninger: 12
Moseskurv - cream gift i fargen mahogny.. Falt pladask for den da jeg var 5-6 uker på vei og måtte bare kjøpe den;-) Passer perfekt inn hos oss også siden hele huset går i bruntoner:) Gleder meg sånn til å legge snuppa oppi:):)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Moseskurv - cream gift i fargen mahogny.. Falt pladask for den da jeg var 5-6 uker på vei og måtte bare kjøpe den;-) Passer perfekt inn hos oss også siden hele huset går i bruntoner:) Gleder meg sånn til å legge snuppa oppi:):)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Skjønner at du gleder deg til å legge snuppa oppi der ja! Så jo virkelig fantastisk ut!!
 
Moseskurv - cream gift i fargen mahogny.. Falt pladask for den da jeg var 5-6 uker på vei og måtte bare kjøpe den;-) Passer perfekt inn hos oss også siden hele huset går i bruntoner:) Gleder meg sånn til å legge snuppa oppi:):)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Åh kjenner jeg nesten blir misunnelig :) neste baby her i huset skal få en slik!
 
Åh kjenner jeg nesten blir misunnelig :) neste baby her i huset skal få en slik!
Hihi:) Du får bli gravid fort, så kan du kjøpe min;-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Hihi:) Du får bli gravid fort, så kan du kjøpe min;-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Hehe nei det blir nok noen år til neste gang, må bli ferdig med studiene :)
 
Hehe nei det blir nok noen år til neste gang, må bli ferdig med studiene :)
Ingen dum plan ;-) Håper jeg får studert ferdig jeg også før det kommer flere småtroll:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Føler ikke jeg har noe klart, men vi har en på 1,5 år fra før, så mye er jo i huset. Blir kanskje ikke rett å si at ingenting er klart da..:) Men ingenting er gjort av forberedelser til ny baby. Burde burde..
 
Føler ikke jeg har noe klart, men vi har en på 1,5 år fra før, så mye er jo i huset. Blir kanskje ikke rett å si at ingenting er klart da..:) Men ingenting er gjort av forberedelser til ny baby. Burde burde..
Hadde det på samme måte lenge.. Alt i hus, men ingenting var funnet frem.. Begynner å komme i mål med det viktigste nå da:) Kanskje på tide når man er 40 uker på onsdag etter egne beregninger:p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Hehe.. Ja, det er jo det..:) Husker jeg angret sånn sist på at jeg ikke hadde brukt mer tid på å kose meg med forberedelser. Og så er det på samme måte nå..:) Er liksom ikke i "modus"
 
Hehe.. Ja, det er jo det..:) Husker jeg angret sånn sist på at jeg ikke hadde brukt mer tid på å kose meg med forberedelser. Og så er det på samme måte nå..:) Er liksom ikke i "modus"
Lenge igjen til termin da?:)
 
I dag har jeg pakket sekken som tassen skal ha med seg til svigermor, dobbeltsjekka bagen min og skrevet liste over de tingene som mangler, i tilfelle gubben må ordne det.
Når bilen kommer hjem igjen i morgen skal basen settes på plass. :)

BVforum via HTC
 
I dag har jeg pakket sekken som tassen skal ha med seg til svigermor, dobbeltsjekka bagen min og skrevet liste over de tingene som mangler, i tilfelle gubben må ordne det.
Når bilen kommer hjem igjen i morgen skal basen settes på plass. :)

BVforum via HTC
Så flink du har vært:) Føler ikke jeg har fått gjort noe i dag:p Har handlet inn for hele neste uke, da, og funnet noen leker til storesøster på loftet hos mamma.. (Barbie fra jeg var liten - herrefred for en klesstil de dukkene hadde på 90-tallet;-))

Men har ikke fått ordnet noe til baby:p Er så lat i helgene.. Synes det er mye greiere å styre på når jeg har huset for meg selv:p Skal bli godt å få mann og barn i jobb og bhg i morgen ;-)

Blir faktisk utålmodig etter babyen når det er helg...

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Så flink du har vært:) Føler ikke jeg har fått gjort noe i dag:p Har handlet inn for hele neste uke, da, og funnet noen leker til storesøster på loftet hos mamma.. (Barbie fra jeg var liten - herrefred for en klesstil de dukkene hadde på 90-tallet;-))

Men har ikke fått ordnet noe til baby:p Er så lat i helgene.. Synes det er mye greiere å styre på når jeg har huset for meg selv:p Skal bli godt å få mann og barn i jobb og bhg i morgen ;-)

Blir faktisk utålmodig etter babyen når det er helg...

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Hehe, jeg husker heldigvis ikke hvordan syklene så ut på den tida. Er mer enn nok å se de i butikkene. Minnes vagt noen fæle, gule filler, men det er alt. :p

Ja, jeg liker også best ukedager. Får helt fnatt de dagene gubben er hjemme på dagtid. Føler ikke jeg får gjort noe når det er folk oppå meg hele døgnet. :)

BVforum via HTC
 
Back
Topp