Skravletråd torsdag! :D

Marian87

2012❤️2016❤️2020❤️2023❤️
Aprillykke 2016
September 2012
Junilykke 2020 ♡
Da er vi snart i mål jenter!!! På tide å få inn så mange innlegg som overhodet mulig de neste 2 timene ;)

Hva skal dere idag da??? Hvordan er været hos dere??? Hva har de små på seg idag??? :)

Idag skal jeg og Hermine bare være hjemme og begynne å pakke koffert til vi skal ut å reise i morra! Har akkurat lagt henne i vogna og satt meg med frokost, kaffe og pumpa! Den nye handsfree løsninga på pumpa er bare genial!!! Kunne smøre meg frokost mens jeg pumpa jo:D Hermine våkna nok altfor tidlig idag i forhold til at hun tok kveld kl 23.30 i går :confused: Hun våkna 08.15 og var skikkelig misfornøyd allerede etter 15 minutter, kjempeskøy å stå opp tidlig med en sur unge! o_O Idag er det -1,5 og litt vind, men en deilig vinterdag i grunn!

Uff, kjedelig at hun ikke er i slaget.
HVordan fungerer den handsfree-greia?
Henger flaskene bare i deg da eller? Blir det ikke tungt?
Hehe, merker at jeg ikke helt forstod hvordan den fungerer :p

VI er som nevnt bare inne i dag også .
Burde jo fått gjort masse hjemme hele denne iskalde uken, men jeg orker jo ingenting :p Ble utslitt av å gå ned og opp trappen for å sette klær på tørk i stad!
Nydelig vær ute, og 18,5 minus!
Eskil er i full fart! Sov litt bedre i natt heldigvis, og mannen leverte T, så vi lå til kl 9!
Han har på seg Nøstebarnbodyen med rød og hvite striper, lille strømpis fra Safa og hjemmestrikkede, spraglete sokker fra mormor :D

Hermine har på seg joggedress i bomull som hun fikk i bygave fra tanta si da hun kom fra ferie i Tyrkia, ullstrømpebukse fra Safa (de er såå gode) og grønn body i bomull fra H&M under. Siklesmekkene byttes hvert 20.minutt :p

DSC_0323jpg2_zpse357c85d.jpg

...smokk og snor fra Mam :p

Såååå herlig =)

Her er det minus 14,meeen jeg skal ut en tur i dag, det er flott vær og vindstille. Skal pakke henne godt inne, vi har også flott lammeskinn nede i vogna hennes:-)

Jeg skal en tur på barnas hus for å se på den ergosela:-)

IMAG0166.jpg

Lille elskling i farta, ullbody og fløyelsbukse, gode ulvangsokker:-)

SÅ herlig hun er! =)
Og så fin i de fargene :D

Takk, lik pappan sin, han er også flott i blått:-)
Synd bildene blir så dårlige, vet ikke hva det er med kameraet, tok flotte bilder før.

Uff, kjedelig at hun ikke er i slaget.
HVordan fungerer den handsfree-greia?
Henger flaskene bare i deg da eller? Blir det ikke tungt?
Hehe, merker at jeg ikke helt forstod hvordan den fungerer :p

VI er som nevnt bare inne i dag også .
Burde jo fått gjort masse hjemme hele denne iskalde uken, men jeg orker jo ingenting :p Ble utslitt av å gå ned og opp trappen for å sette klær på tørk i stad!
Nydelig vær ute, og 18,5 minus!
Eskil er i full fart! Sov litt bedre i natt heldigvis, og mannen leverte T, så vi lå til kl 9!
Han har på seg Nøstebarnbodyen med rød og hvite striper, lille strømpis fra Safa og hjemmestrikkede, spraglete sokker fra mormor :D

Flaskene henger fra bh-en ja, brystskjoldene til pumpa festes gjennom bh-en og så flaskene utpå der! De henger stramt fast og det blir ikke tungt selv etter "full tank" :)

Der sovna hun under gymmen, da kan jeg skravle litt til:-)

Flaskene henger fra bh-en ja, brystskjoldene til pumpa festes gjennom bh-en og så flaskene utpå der! De henger stramt fast og det blir ikke tungt selv etter "full tank" :)

Ja det blir vel et greit vakuum :D Hehe
Så smart!!

Lys våken her, vi ligger på gulvet og hører på musikk :p

Ser ut til at hun våkna nå som jeg flytta henne over i vogga, liker ikke at hun sovner på gulvet, vi har ikke gulvvarme.

Ikke gulvvarme her heller, og det trekker fra verandadøren like ved der lekematten ligger. Har ullpledd oppå gymmatten da, men ville nok flyttet han jeg også, om han skulle sovnet der.

[quote="sukkersnusk,

Lille elskling i farta, ullbody og fløyelsbukse, gode ulvangsokker:)[/quote]

Så nydelig hun er :rolleyes:

Jeg har lammeskinn som hun ligger på, men tar ikke noen sjangser selv:-)

YES, lillesøs handler mørk sjokolade og kommer på kaffe :D
Store gleder :D

Back
Topp