Skravletråd torsdag! :D

samme her! I sted klarte hun å gulpe så hun blei våt inni øret, bakpå ryggen og på buksa bak :eek:
Vi har bare 5 bodyer i ull, og nå er alle utgulpa eller utbæsja og i vasken, så da blir det bomull. Og så har vi jo så mye fint i bomull, så vil jo gjerne bruke det også ;)

Oisann, det var en fin gulpedam som kom :eek: Emmeth gulper masse om vi ikke får lagt han fort nok ned etter rapen, så kommer ALT opp igjen. Har gulpa ut vippiestoltrekket også, så det må vaskes! Ser den store flekken som tar halve vippestolen:( Ja, jg er igang med ullvask right now as we speak;) Har masse fint i bomull vi også, så det skal brukes;)

Fikk nesten ikke deltatt på skravledøgnet i det hele tatt jeg :( Da det endelig ble kveld i går, klikka nettet mitt. Skjønner ikke hva som skjer. Men nesten hver eneste kveld mellom kl 21 og 22, så får jeg plutselig norges smaleste bredbånd :( Og det varer til godt over midnatt Har målt det med speedometer og sendt klage til Telenor, men de finner ikke noe galt o_O Fryktelig irriterende! :angry2
Og da jeg tenkte jeg skulle få sjansen til å legge inn no meldinger før 12, var det en som klarte å tisse seg ut ikke mindre enn to ganger på kort tid *sukke* Skjønner ikke hvordan han får det til.. På morgenen når bleia nermest flyter over, er det ikke no lekkasje, men like etter morgenstellet, klarer han å tisse gjennom nesten tørre bleier to ganger.. o_O De satt godt på og alt var som det skulle..

Det var da veldig rart?! Har telenor vi også og har klaget på treigt nett vi og, og de fant ikke ut feilen de heller her:(
Oi, da drikker han hvertfall veldig bra, får trøste deg med det;):p Fikk ikke inn noen innlegg idag jeg heller da jeg sov til 11.00, skikkelig kjipt, for synes det er så koselig og skravle med dere:) Men kommer til og ta igjen mye ikveld:D:D Nå skal det skravles, jenter;) hihi :happy119

Her er frøkna igang med kresting i bæsjebleie nr 4, så nå er pappan sendt for å kjøpe Nutramigen! Leste at klassisk tegn på melkeallergi er store plager kun av få ml mme med kumelk i! Det kan enten komme umiddelbart eller dagen etter, og her kommer det tydeligvis dagen etterpå! o_O

Fikk nesten ikke deltatt på skravledøgnet i det hele tatt jeg :( Da det endelig ble kveld i går, klikka nettet mitt. Skjønner ikke hva som skjer. Men nesten hver eneste kveld mellom kl 21 og 22, så får jeg plutselig norges smaleste bredbånd :( Og det varer til godt over midnatt Har målt det med speedometer og sendt klage til Telenor, men de finner ikke noe galt o_O Fryktelig irriterende! :angry2
Og da jeg tenkte jeg skulle få sjansen til å legge inn no meldinger før 12, var det en som klarte å tisse seg ut ikke mindre enn to ganger på kort tid *sukke* Skjønner ikke hvordan han får det til.. På morgenen når bleia nermest flyter over, er det ikke no lekkasje, men like etter morgenstellet, klarer han å tisse gjennom nesten tørre bleier to ganger.. o_O De satt godt på og alt var som det skulle..

Hermine har også smekkfull blære om morran, sikkert etter tette amminger på natta! Og får hun ligge lenge nok på stellebordet i barstumpen kan hun fint tisse 3-4 ganger der :eek:

Uff, for noe herk:( Regnet med hu hadde melkeallergi, men håpet sånn det ikke var tilfelle! Emmeth reagerte bare ei lita stund etter han hadde fått i seg bare noen slurker med den mme du nettopp har prøvd. Og hylgrein i mange timer. Så glad han ikke drakk så mye. Håper og tror hu tåler Nutramigen`en. Vi bruker nutramigen 1(0-6 mnder) det er den med den beste smaken:)

Hermine har også smekkfull blære om morran, sikkert etter tette amminger på natta! Og får hun ligge lenge nok på stellebordet i barstumpen kan hun fint tisse 3-4 ganger der :eek:

Er bra de små får nok væske iallfall:D Emmeth har kjempetung bleie på morran og veldig ofte renner det ut pga bleia er så full;)

Uff, for noe herk:( Regnet med hu hadde melkeallergi, men håpet sånn det ikke var tilfelle! Emmeth reagerte bare ei lita stund etter han hadde fått i seg bare noen slurker med den mme du nettopp har prøvd. Og hylgrein i mange timer. Så glad han ikke drakk så mye. Håper og tror hu tåler Nutramigen`en. Vi bruker nutramigen 1(0-6 mnder) det er den med den beste smaken:)

Hun fikk 40ml og nå er det blod i avføringa igjen...så ja, jeg tror hun har melkeallergi! Den gode nyheten er at 85-90% av spedbarn med melkeallergi vil tåle melk ved 3 års alder :D

http://www.meadjohnson.no/no/helsepersonell/allergi-og-symptom/melkeoverfolsomhet/

I dag har snuppa sovet lenge :D igår Hun fikk 135ml melk i 21 tiden på kvelden, også la jeg å samboern klokka 01.30, vi begge sovnet på sofaen ;) hehe, også fikk hun 135ml melk med 2 skjeer med grøt oppi når vi la oss, og da sov hun til klokka 06 :D ogå fikk hun enda ei flaske med 135 melk også sov hun til kokka 09 :D

Ellers så er det J**** kaldt her i dag, så det fyres i ovnen og med varmepumpa ;)

Jeg har ryddet litt :) Og prøvd å sette snuppa i baby bjørn bære sela si, framover vendt, det har vi ikke prøvd før :) hun likte det veldig godt, gliste å vifta med armene sine <3

Eller så er det ikke mye som skjer her, jeg skal snart lage meg en kopp te å se på tv´n mens snuppa sover <3

I dag skal vi spise skinke stek (left over´s fra barndåpen som jeg har fryst ned)

Fie har på seg rosa body og rosa strømpebukse i dag :)

All maten fra natten som skal ut? :p

Ull er gull, vi har heldigvis arvet en del:-)

Vi har og fått masse fine ullklær,men snuppa tåler det plutselig ikke lenger.Eksemen blusser opp etter noen timer med ull mot huden...Men hun kan bruke sånn som er ull og med bomullsinnside...Så må vel ut å handle nytt.Ganske kjipt når hun har en skuff full av gode ullklær:-S

Vi har og fått masse fine ullklær,men snuppa tåler det plutselig ikke lenger.Eksemen blusser opp etter noen timer med ull mot huden...Men hun kan bruke sånn som er ull og med bomullsinnside...Så må vel ut å handle nytt.Ganske kjipt når hun har en skuff full av gode ullklær:-S

Ja det skjønner jeg.
Var slik med storebroren her. Han har vokst det av seg nå :D

Anbefaler forresten Devold og ull med silke til slik hud :D

Devold,ja..har de til baby?Har en del fra nøstebarn og de er jo ull og silke.Mulig hun reagerer noe mindre på de enn feks Janus og Joha sine ullklær.
Skal teste ut og se om det er like ille hvis jeg kun bruker nøstebarn klærne.

Devold,ja..har de til baby?Har en del fra nøstebarn og de er jo ull og silke.Mulig hun reagerer noe mindre på de enn feks Janus og Joha sine ullklær.

Nøstebarn har naturlig innhold av lanolin, noen reagerer rett og slett på det også, men det er vanskelig å si egentlig.
Devold har til baby.
Litt små i størrelsen. "store" Lillebror har ett sett i 68 og det er ikke mye å gå på.

Takk for tipset.Godt å høre at storebror har vokst det av seg.Håper det er tilfellet her og:-)

Hvilket vaskemiddel bruker du på ull? Fant ut her at Elise reagerte på milo!

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

Back
Topp