Skravletråd torsdag! :D

Vi er på antrekk nr 2 for idag pga en heftig bæsjebleie :eek:
...og nå må mamman hoppe ut av pysjamasen etter at den blei gulpa ut :confused:
Herlig småbarnslivet altså! :p

Her aner jeg ikke hvor kaldt det er. Ligger ennå i senga og nyter Emmeth er blitt ett sovedyr igjen. Han har sovet siden 06.00. Mor har fått noen timer på øyet og er klar for match:p;) håper Hermine har det bra idag:)

Hermine har på seg joggedress i bomull som hun fikk i bygave fra tanta si da hun kom fra ferie i Tyrkia, ullstrømpebukse fra Safa (de er såå gode) og grønn body i bomull fra H&M under. Siklesmekkene byttes hvert 20.minutt :p

DSC_0323jpg2_zpse357c85d.jpg

Hun er så fin i de klærne:-) Ser hun bruker større smokk enn Anette, kanskje jeg også burde skifte.

VI har ikke startet med den "store" smokken enda, men med storebroren hadde vi nok byttet allerede, han bare spyttet ut den lille =)

Hun er så fin i de klærne:) Ser hun bruker større smokk enn Anette, kanskje jeg også burde skifte.

vi har akkurat begynt å øve på å like de store smokkene ;) Hun er ikke helt fornøyd med den, men vi bruker den litt på dagtid slik at hun venner seg til at den er annerledes enn de små :) Så bruker vi de små på natta og når hun skal sove!

VI har ikke startet med den "store" smokken enda, men med storebroren hadde vi nok byttet allerede, han bare spyttet ut den lille =)

Pia her har alltid spyttet ut smokken sin, men tror jeg skal kjøpe en stører smokk bare for se:-)

vi bytter litt gradvis nå! Orker liksom ikke å hive 12 smokker på en gang :confused: Så hver gang jeg kaster en liten smokk erstattes den med en større! ;)

Så fiiin hu var i de klærne. Emmeth ligger oppe i senga og sover ennå. Typisk han skulle sove sånn når det var skravle døgn.. Da har jeg ikke fått posta noen innlegg idag:( Skal taste i vei nå, ikke tid til frokost engang;)

Da må jeg nesten dra en tur ut hvis det skal være noen vits:-)
Dere får skravle masse den siste halvtimen:-)

arhg, bomull er altså noe søppel å ha på de små når de svetter! o_O Hermine har kava sånn på gymmatta at hun har blitt svett og bodyen fuktig og klam, så nå må jeg skifte på henne før jeg kan legge henne ut!

Bruker nesten bare ull vi, spesielt på overkroppen!
Hender vi har en bukse eller sparkebukse i bomull, men.

Bruker det vi har av ull vi også, men dessverre ikke det jge har mest av. Og han gulper så fælt, så bytter tøy på han minst 3 ganger om dagen:(

Bruker det vi har av ull vi også, men dessverre ikke det jge har mest av. Og han gulper så fælt, så bytter tøy på han minst 3 ganger om dagen:(

Uff ja, gulping er kjedelig.
T var en storgulper og vi startet med dette denne gangen også, men det har gitt seg nesten helt!

Da er du kjmepheldig om det har gitt seg:) Virker ikke sånn her med det første iallfall;)

Det holdt på i 6 måneder sist!
Haha!

ja da har jeg fortsatt noen mnder med gulping og se fram til;)

samme her! I sted klarte hun å gulpe så hun blei våt inni øret, bakpå ryggen og på buksa bak :eek:
Vi har bare 5 bodyer i ull, og nå er alle utgulpa eller utbæsja og i vasken, så da blir det bomull. Og så har vi jo så mye fint i bomull, så vil jo gjerne bruke det også ;)

Mye fint i bomull vi også =)
MÅ bare bruke litt av det!

Fikk nesten ikke deltatt på skravledøgnet i det hele tatt jeg :( Da det endelig ble kveld i går, klikka nettet mitt. Skjønner ikke hva som skjer. Men nesten hver eneste kveld mellom kl 21 og 22, så får jeg plutselig norges smaleste bredbånd :( Og det varer til godt over midnatt Har målt det med speedometer og sendt klage til Telenor, men de finner ikke noe galt o_O Fryktelig irriterende! :angry2
Og da jeg tenkte jeg skulle få sjansen til å legge inn no meldinger før 12, var det en som klarte å tisse seg ut ikke mindre enn to ganger på kort tid *sukke* Skjønner ikke hvordan han får det til.. På morgenen når bleia nermest flyter over, er det ikke no lekkasje, men like etter morgenstellet, klarer han å tisse gjennom nesten tørre bleier to ganger.. o_O De satt godt på og alt var som det skulle..

Back
Topp