Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hun fikk 40ml og nå er det blod i avføringa igjen...så ja, jeg tror hun har melkeallergi! Den gode nyheten er at 85-90% av spedbarn med melkeallergi vil tåle melk ved 3 års alder
http://www.meadjohnson.no/no/helsepersonell/allergi-og-symptom/melkeoverfolsomhet/
Åååh, håper sånn det er tilfellet m våreEmmeth tåler ikke melk, hvete, nøtter, koffein eller egg. Så mye jeg ikke får spist
håper og kunne gi han mm til han er hvertfall året
![]()
Håper også jeg har mm til hun blir ett år, hvis ikke blir det vel Nutramigen på henne stakkarsHar ikke testa den enda, tenkte å vente litt for orker ikke utallige bæsjebleier og kresting når vi er på reise med fly
![]()
Vi har og fått masse fine ullklær,men snuppa tåler det plutselig ikke lenger.Eksemen blusser opp etter noen timer med ull mot huden...Men hun kan bruke sånn som er ull og med bomullsinnside...Så må vel ut å handle nytt.Ganske kjipt når hun har en skuff full av gode ullklær:-S
Akkurat som her i huset det*sukke* Men har ikke testa sånne med bomull på insiden. Orker ikke kaste bort penger på det hvis han ikke tåler det heller. Har allerede brukt en liten formue på ull han ikke tåler..