Da er vi snart i mål jenter!!! På tide å få inn så mange innlegg som overhodet mulig de neste 2 timene 
Hva skal dere idag da??? Hvordan er været hos dere??? Hva har de små på seg idag???
Idag skal jeg og Hermine bare være hjemme og begynne å pakke koffert til vi skal ut å reise i morra! Har akkurat lagt henne i vogna og satt meg med frokost, kaffe og pumpa! Den nye handsfree løsninga på pumpa er bare genial!!! Kunne smøre meg frokost mens jeg pumpa jo
Hermine våkna nok altfor tidlig idag i forhold til at hun tok kveld kl 23.30 i går
Hun våkna 08.15 og var skikkelig misfornøyd allerede etter 15 minutter, kjempeskøy å stå opp tidlig med en sur unge!
Idag er det -1,5 og litt vind, men en deilig vinterdag i grunn!
Hva skal dere idag da??? Hvordan er været hos dere??? Hva har de små på seg idag???
Idag skal jeg og Hermine bare være hjemme og begynne å pakke koffert til vi skal ut å reise i morra! Har akkurat lagt henne i vogna og satt meg med frokost, kaffe og pumpa! Den nye handsfree løsninga på pumpa er bare genial!!! Kunne smøre meg frokost mens jeg pumpa jo