Vi skravler videre i august.

Ja, litt :hilarious:

Det er jo flere skravletråder, og viste ikke hva dere kom til å kalle augusttråden utenom at det hadde noe august i seg :hilarious:
Hehe
Den ligger alltid på generell og normalt sett langt oppe og på generell er bare en (eller to sånn i månedsskiftet) skrsvletråder?
 
Den ligger alltid på generell og normalt sett langt oppe og på generell er bare en (eller to sånn i månedsskiftet) skrsvletråder?

Jeg har ikke vært her inne på forumet mer enn ca. 1 mnd så er ikke kjent med alle forskjellige trådene når jeg som regel holder meg til vi som prøver :) Jeg har ikke barn fra før så blir jo mindre på de andre trådene :p
 
Jeg har ikke vært her inne på forumet mer enn ca. 1 mnd så er ikke kjent med alle forskjellige trådene når jeg som regel holder meg til vi som prøver :) Jeg har ikke barn fra før så blir jo mindre på de andre trådene :p
Logisk nok.

Men fint at du fant oss [emoji5]
 
Det er 323 innlegg pr dag. Så bare å kjøre på. 244 til i dag så er vi ajour [emoji14]
Tror dessverre jeg ikke kan hjelpe så mye til i dag
 
Da har jeg laget klar middagen og den står i ovnen. Mini fikk henge på kjøkkenøya og leke med duplo mens jeg kokkelerte [emoji106]
 
Tvile på at det dabber av så mye siden det ikke gjorde det i Juli [emoji23] men tiden får vise hva som skjer [emoji38]
Sånn i vanlige mnd er det mest rush de første og siste dagene faktisk. I denne tråden.
 
Back
Topp