Vi skravler videre i august.

Utrolig at det er august allerede! Nå er det bare denne og morgendagen igjen på jobb, så blir det ferie:notworthy
Barna startet ferien før helga, og har våknet 6.30 hver dag siden da, men i dag sov de til 08, så jeg håper det fortsetter mens jeg har ferie også:knegg:
 
Utrolig at det er august allerede! Nå er det bare denne og morgendagen igjen på jobb, så blir det ferie:notworthy
Barna startet ferien før helga, og har våknet 6.30 hver dag siden da, men i dag sov de til 08, så jeg håper det fortsetter mens jeg har ferie også:knegg:
Får da håpe de fortsetter den trenden ja. Her sover de til alt mellom 09 og 12 [emoji39] Jeg tror det blir tøffe tider når skolen starter igjen for de gitt [emoji56][emoji23][emoji23]
 
Velkommen august! Jeg, mini og mini sin farmor har bursdag i løpet av de neste to ukene, og senere i måneden skal jeg tilbake på jobb, mini skal starte i bhg og jeg og mannen skal i et bryllup. Håper og tror at dette blir en super måned [emoji7]
 
Får da håpe de fortsetter den trenden ja. Her sover de til alt mellom 09 og 12 [emoji39] Jeg tror det blir tøffe tider når skolen starter igjen for de gitt [emoji56][emoji23][emoji23]
åååh, hvor gamle er barna? :woot: Gleder meg til mine begynner å sove litt lenger på fridagene :p Å kunne sovet til 9 innimellom hadde vært himmelsk! Var oppe så lenge i går at jeg er stuptrøtt selv om jeg fikk sove litt lenger i dag. Har heldigvis flexitid på jobb, så sov til 08:glasses9
 
Velkommen august! Jeg, mini og mini sin farmor har bursdag i løpet av de neste to ukene, og senere i måneden skal jeg tilbake på jobb, mini skal starte i bhg og jeg og mannen skal i et bryllup. Håper og tror at dette blir en super måned [emoji7]
Ser ut som det ligger ann til en fin måned for deg da :) Lykke til med barnehagestart!:signs003
 
Ånei, det er jo bare tragisk, håper det ordner seg fort og han slipper være dårlig lenge. Jeg var alltid helt borte vekk når jeg hadde så høy feber som barn, mamma var alltid livredd stakkars :sorry:
Det er bare øret, så det går så bra så. Han har vært utrolig mye syk helt siden han hadde RS når han var 5 uker.. Så høy feber er både han og jeg vant til. Men nå vil den ikke ned. Time hos legen nå straks, så da blir nok alt bra :) Takk for omtanken :D

(Han løp i gangene på barneavdelingen på sykehuset med 41,2 i temp en gang. Sykepleierne måtte teste 3 tempmålere for de kunne ikke fatte at han var oppegående med så høy temp.. Det er nok noe galt med han som ikke er riktig :) )
 
åååh, hvor gamle er barna? :woot: Gleder meg til mine begynner å sove litt lenger på fridagene [emoji14] Å kunne sovet til 9 innimellom hadde vært himmelsk! Var oppe så lenge i går at jeg er stuptrøtt selv om jeg fikk sove litt lenger i dag. Har heldigvis flexitid på jobb, så sov til 08:glasses9

Mine er store nå da. De er 7.5 år og 12.5 år. Eneste grunn til jeg er våken er egentlig valpen [emoji39] Den våkner mellom 09 og 10 [emoji23]

Unga styrer seg jo mer selv nå da så [emoji4] Spesielt den ene
 
Mine er store nå da. De er 7.5 år og 12.5 år. Eneste grunn til jeg er våken er egentlig valpen [emoji39] Den våkner mellom 09 og 10 [emoji23]

Unga styrer seg jo mer selv nå da så [emoji4] Spesielt den ene
Her er eldste 6 nå, men minste er bare 3, så er nok noen år igjen før jeg kan sove lenge :p Men de styrer jo mer og mer selv på morgenen etter hvert selv om de våkner tidlig da :) Gøy med valp da! Hvilken rase er det?:)
 
Utrolig at det er august allerede! Nå er det bare denne og morgendagen igjen på jobb, så blir det ferie:notworthy
Barna startet ferien før helga, og har våknet 6.30 hver dag siden da, men i dag sov de til 08, så jeg håper det fortsetter mens jeg har ferie også:knegg:
Det blir nok godt med ferie ja.

Jeg er igang med ande uken på jobb igjen jeg, tidlig ferie i år. Ungene kommer så smått tilbake til normalen også, yngste på plass i bhg og mellomste på Sfo, eldstemann har ikke Sfo lenger så han skal være litt her og litt der til skolen begynner
 
Mine er store nå da. De er 7.5 år og 12.5 år. Eneste grunn til jeg er våken er egentlig valpen [emoji39] Den våkner mellom 09 og 10 [emoji23]

Unga styrer seg jo mer selv nå da så [emoji4] Spesielt den ene
Å guri malla hvor mye jeg gleder meg til vi kommer dit!
 
Det blir nok godt med ferie ja.

Jeg er igang med ande uken på jobb igjen jeg, tidlig ferie i år. Ungene kommer så smått tilbake til normalen også, yngste på plass i bhg og mellomste på Sfo, eldstemann har ikke Sfo lenger så han skal være litt her og litt der til skolen begynner
Blir deilig med ferie ja! :happy:
Godt når ting går tilbake til normalen også da :) Her skal vi ikke tilbake til normalen etter ferien, blir fosterforeldre iløpet av ferien, så da blir det nok til at vi finner en ny normal :D
 
Her er eldste 6 nå, men minste er bare 3, så er nok noen år igjen før jeg kan sove lenge [emoji14] Men de styrer jo mer og mer selv på morgenen etter hvert selv om de våkner tidlig da :) Gøy med valp da! Hvilken rase er det?:)
Noen år til da ja [emoji14] Men de leker vel litt for seg selv også nå da [emoji14] 6 år er jo ikke så liten lengre da [emoji39]

Har ei lita bichon havanais jente. Hu er 13 uker nå [emoji4] Heter Luna [emoji169] Veldig uskyldig gitt. Men litt gremlings også [emoji39][emoji23][emoji56]
036c0111448b63a995955ee2c33d83c1.jpg
 
Det har jeg tro på altså [emoji4] Hvor store, eller små er dine? [emoji39]
Han er åsså bare 1,5. Så tror nok jeg må smøre meg med en skikkelig god dose tolmodighet enda!

Skal heldigvis flytte og få han inn på eget soverom nå, så kaaaansje han begynner å sove natta igjennom i det minste..
 
Han er åsså bare 1,5. Så tror nok jeg må smøre meg med en skikkelig god dose tolmodighet enda!

Skal heldigvis flytte og få han inn på eget soverom nå, så kaaaansje han begynner å sove natta igjennom i det minste..
Kanskje det da ja. Da begge mine starta sove rundt faktisk. Når de kom på eget rom. Men kan sikkert skylde på mannen gitt. Han snorker [emoji849][emoji23][emoji56]
 
Kanskje det da ja. Da begge mine starta sove rundt faktisk. Når de kom på eget rom. Men kan sikkert skylde på mannen gitt. Han snorker [emoji849][emoji23][emoji56]
Krysser fingrene for at mi er sånn [emoji106] hun har sovet på eget rom tre netter nå (blir 1 år på lørdag) og i natt sov hun 8 timer i strekk [emoji16] vi har amma hver andre/tredje time hver natt tidligere. I gårkveld kl 23 amma jeg henne så sov hun til 7 [emoji120]
 
Blir deilig med ferie ja! :happy:
Godt når ting går tilbake til normalen også da :) Her skal vi ikke tilbake til normalen etter ferien, blir fosterforeldre iløpet av ferien, så da blir det nok til at vi finner en ny normal :D
Da blir det en ny normal etterhvert ja. Spennende da.
 
Krysser fingrene for at mi er sånn [emoji106] hun har sovet på eget rom tre netter nå (blir 1 år på lørdag) og i natt sov hun 8 timer i strekk [emoji16] vi har amma hver andre/tredje time hver natt tidligere. I gårkveld kl 23 amma jeg henne så sov hun til 7 [emoji120]
Åh herlig ! Fremgang da ! Bankibordet [emoji4][emoji4] Håper det fortsetter [emoji169]
 
Back
Topp