Vi skravler videre i august.

Det er veldig koselig å strikke. Jeg nyter de siste ukene med god tid før permisjonen og ferien er over.

Som sagt så gjort. Nisselue til mini på pinnen.
5623110b1cbe116c5479250b0835979b.jpg
Koselig. Når jeg er ferdig med min og guttungens bursdag og stresset på jobb skal jeg sannelig finne frem og gjøre ferdig genseren til eldste så jeg får begynne på noe nytt
 
Koselig. Når jeg er ferdig med min og guttungens bursdag og stresset på jobb skal jeg sannelig finne frem og gjøre ferdig genseren til eldste så jeg får begynne på noe nytt
Veldig koselig. Jeg har strikka en genser til mini jeg også. Men halsen ble for trang og genseren litt rar siden jeg strikka med annet garn enn i oppskriften. Og litt stramt. Så den må jeg sende på rehabilitering hos noen mer strikkekyndige. Håper mamma og/eller mormor tar saken [emoji4]
 
Nisselue minnet meg på, er det noen søte strikkeoppskrigter til årets julekalender på NRK tro? Fant dem ikke ved kjapp Google. Men det er kanskje fortkslig enda
 
Jeg har nettopp lært å strikke, så prøver å holde meg til små prosjekter foreløpig [emoji85] dermed ikke klar for å begynne på genser til meg selv enda..
Hehe...
Ikke så veldig lenge siden jeg var der selv.

Jeg sliter litt med at jeg føler jeg egentlig burde ha laget noe til ungene og ikke meg selv
 
Hehe...
Ikke så veldig lenge siden jeg var der selv.

Jeg sliter litt med at jeg føler jeg egentlig burde ha laget noe til ungene og ikke meg selv
Godt å høre [emoji4] starta med kronepannebånd for å lære meg rillestrikk, øking og felling. Så genser, det var en bratt læringskurve.. Og nå er det nisselue, første gang jeg strikker med to farger. Og etterhvert blir det første gang med strømpepinner. Så er plana å lære meg litt fletting og sånt etter hvert da. Så en gang i framtiden blir det genser til meg selv også [emoji85]

Ungene kan vente, likså viktig med en genser til mor! [emoji16]
 
Back
Topp