Vi skravler videre i august.

Sara

Forumet er livet
VIP
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
August faktisk.
Allerede august.

Jeg startet mnd med å gi blod i dag 7.20 så jeg må stå opp nå, må rekke å spise frokost også før jeg drar herfra.
 
Happy 1 august!

Flott at du er blodgiver Sara! Takk, fra alle oss som er avhengig av at noen gir.

Vært våken siden 4 nå.. guttungen ble i dårlig form i går, nå har han 40.2 i feber og er ekstremt utilpass... det var den turen til sommarland i Bø.. stakkars lille, får så vondt av han når han er syk..
 
God morgen og god august
Lite skravling på meg denne mnd for må langt ned på lista
 
Happy 1 august!

Flott at du er blodgiver Sara! Takk, fra alle oss som er avhengig av at noen gir.

Vært våken siden 4 nå.. guttungen ble i dårlig form i går, nå har han 40.2 i feber og er ekstremt utilpass... det var den turen til sommarland i Bø.. stakkars lille, får så vondt av han når han er syk..
God bedring
 
August faktisk.
Allerede august.

Jeg startet mnd med å gi blod i dag 7.20 så jeg må stå opp nå, må rekke å spise frokost også før jeg drar herfra.
Ja tenk at det er august allerede, dette året går fort
 
Happy 1 august!

Flott at du er blodgiver Sara! Takk, fra alle oss som er avhengig av at noen gir.

Vært våken siden 4 nå.. guttungen ble i dårlig form i går, nå har han 40.2 i feber og er ekstremt utilpass... det var den turen til sommarland i Bø.. stakkars lille, får så vondt av han når han er syk..
Au da. God bedring til ham. Håper det går bra
 
God morgen.
Lille U våknet kl 06:30, den første halvtimen prøvde jeg å overtale han til å sitte å lese i sengen, så prøvde han å vekke søsteren sin så da stod vi opp
 
Happy 1 august!

Flott at du er blodgiver Sara! Takk, fra alle oss som er avhengig av at noen gir.

Vært våken siden 4 nå.. guttungen ble i dårlig form i går, nå har han 40.2 i feber og er ekstremt utilpass... det var den turen til sommarland i Bø.. stakkars lille, får så vondt av han når han er syk..

Uff da.
Masse god bedring til han.
Mulighet til å ta turen en annen dag?
 
God morgen.
Lille U våknet kl 06:30, den første halvtimen prøvde jeg å overtale han til å sitte å lese i sengen, så prøvde han å vekke søsteren sin så da stod vi opp
Mens jeg hadde vekking på 6. Ikke fordi jeg trenger en time på å kle på meg og spise og pusse tennene, men den lille stemmen som i det jeg setter bena på gulvet utbyter "jeg blir med deg"

Og time 7.20 på blodbanken fordrer frokost før jeg drar og avreise innen 7
 
God morgen og god august
Lite skravling på meg denne mnd for må langt ned på lista
Utfra premiene skulle jeg vel helst det. Men ikke sjans i havet at jeg havner 80-100 med mindre Tamara utestenger meg i ca 29 av dagene i august tror jeg

Så da bare skravler jeg helt uavhengig av lista.
 
God morgen ja! Fine august :p Jeg har ikke sovet noe særlig i natt, hørt hele Trondheim sentrum vase rundy fra hotellet :sorry: sover aldri godt første natta noe sted
 
Happy 1 august!

Flott at du er blodgiver Sara! Takk, fra alle oss som er avhengig av at noen gir.

Vært våken siden 4 nå.. guttungen ble i dårlig form i går, nå har han 40.2 i feber og er ekstremt utilpass... det var den turen til sommarland i Bø.. stakkars lille, får så vondt av han når han er syk..
Hvordan er det med han nå?
 
Happy 1 august!

Flott at du er blodgiver Sara! Takk, fra alle oss som er avhengig av at noen gir.

Vært våken siden 4 nå.. guttungen ble i dårlig form i går, nå har han 40.2 i feber og er ekstremt utilpass... det var den turen til sommarland i Bø.. stakkars lille, får så vondt av han når han er syk..
Var da høy feber også det. Håper han blir fort frisk igjen. God bedring [emoji4]
 
Feberen vil ikke ned. Venter på at legekontoret skal åpne telefonen sin...
Ånei, det er jo bare tragisk, håper det ordner seg fort og han slipper være dårlig lenge. Jeg var alltid helt borte vekk når jeg hadde så høy feber som barn, mamma var alltid livredd stakkars :sorry:
 
Back
Topp