Vi prøver, igjen...

Må bare si at jeg har fulgt med på dagboken din i det stille og ble veldig glad på dine vegne da det endelig klaffet! Du er heldig! Eller, dere er heldige! Håper for deres del at det går bra denne gangen! Det ser jo virkelig sånn ut også! Du er tøff som ikke ga opp! :shy:

Tusen takk [emoji173]️ Vi har gitt opp innimellom, men jeg tror vi trengte de pausene for å fokusere på oss som par, reise litt og finne på litt gøy.
Nå krysser vi fingrene for at det er vår tur, og hvis ikke så vet vi at vi kan bli gravide og komme så langt som vi har nå.
 
11+5 [emoji173]️
Kan ikke tro at det kun er to dager til 12 fullgåtte uker! Nå går jeg og venter på neste time hos jordmor, den er ikke før 4. september.
Men til helgen skal vi fortelle nyheten til en del venner og familie, kan uansett ikke skjule det lenger, magen er godt synlig.
Dette er både fryktelig spennende og fryktelig skummelt. Vurderer en privat UL, men det er jo ikke gratis...
 
11+5 [emoji173]️
Kan ikke tro at det kun er to dager til 12 fullgåtte uker! Nå går jeg og venter på neste time hos jordmor, den er ikke før 4. september.
Men til helgen skal vi fortelle nyheten til en del venner og familie, kan uansett ikke skjule det lenger, magen er godt synlig.
Dette er både fryktelig spennende og fryktelig skummelt. Vurderer en privat UL, men det er jo ikke gratis...

Tenk snart 12 uker.. Gratulerer såå mye:Heartred Unner deg dette!:love7
 
Tenk snart 12 uker.. Gratulerer såå mye:Heartred Unner deg dette!:love7

Tusen takk [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ Sprøtt at det er 12 uker i morgen. Menstermin er vel da egentlig 12+4, men jeg forholder meg til UL-termin siden den stemmer med når jeg hadde EL.
 
Gratulerer med 12 uker (om snaut to uker)
 
Vært på ultralyd igjen. Ble målt til 12+6. Liten baby som vinket med hendene og turnet rundt. Så uendelig godt å se [emoji173]️
IMG_2460.JPG

IMG_2461.JPG
 
Åååååå[emoji7] elsker å se sånne bilder, blir helt rørt [emoji173]️ nå kan du slappe av å nyte tiden [emoji173]️

Ja, det er så herlige bilder. Skulle ønske jeg kunne ta ultralyd hver uke
Nå puster jeg litt lettet ut, og skal prøve å nyte graviditeten litt mer [emoji173]️
 
Gratulerer så mye med 12 uker og nydelig liten baby på UL [emoji7] Så herlig!!
 
Gratulerer med vel overstått UL!
Kjempebra at alt går etter boka
 
Åh. Så fantastisk at dere kan begynne å glede dere nå! Det er så synd at livet ikke er slik at man kan glede seg over en positiv test, men at man må vente og vente og håpe naturen er grei denne gangen.
Unner dere veldig følelsen av at det er deres tur denne gangen [emoji173]️[emoji7]
 
15+3. Vært hos jordmor, og blodprøver og blodtrykk er bra.
Fikk også høre hjertelyden. Verdens beste lyd [emoji173]️ Hjerterytmen lå på 155-160.
 
Back
Topp