Vi prøver, igjen...

Dette var skikkelig trist! Leste akkurat hele dagboka di, og fikk opp håpet for deg med de positive testene :sorry: virkelig håper du får gode nyheter i morgen!! :Heartred :Heartred
 
Da har vi vært på TUL. Det er noe i livmor, men om det utvikler seg som det skal er for tidlig å si. Også mulig jeg er kortere på vei enn menstermin tilsier.
Legen var ikke klar for å gi opp riktig enda, og mannen mente at det lille i livmor hadde utviklet seg siden søndag (han så skjermen på søndag, det gjorde ikke jeg). Og HCG hadde steget fra 13.000 på søndag til 17.400 på prøven som ble tatt i går.
Men de finner ikke noen årsak til blødningene da.
Ny TUL om 2 uker, om ingenting skjer i mellomtiden. Vi skal egentlig på ferie neste uke, men vet ikke om vi tør. Skulle egentlig på lang fjelltur, med elvepadling og masse aktiviteter, men det utgår. Risikoen er jo at om jeg begynner å styrtblø som jeg gjorde forrige gang, så går jeg jo på blodfortynnende. Men, finnes vel luftambulanser. Her tenker vi på alt [emoji57]
 
Da har vi vært på TUL. Det er noe i livmor, men om det utvikler seg som det skal er for tidlig å si. Også mulig jeg er kortere på vei enn menstermin tilsier.
Legen var ikke klar for å gi opp riktig enda, og mannen mente at det lille i livmor hadde utviklet seg siden søndag (han så skjermen på søndag, det gjorde ikke jeg). Og HCG hadde steget fra 13.000 på søndag til 17.400 på prøven som ble tatt i går.
Men de finner ikke noen årsak til blødningene da.
Ny TUL om 2 uker, om ingenting skjer i mellomtiden. Vi skal egentlig på ferie neste uke, men vet ikke om vi tør. Skulle egentlig på lang fjelltur, med elvepadling og masse aktiviteter, men det utgår. Risikoen er jo at om jeg begynner å styrtblø som jeg gjorde forrige gang, så går jeg jo på blodfortynnende. Men, finnes vel luftambulanser. Her tenker vi på alt [emoji57]
Det var noe gode nyheter og ikke minst HÅP! men skjønner godt at dere har hjertet i halsen enda. Ønsker virkelig at alt går bra for dere:):Heartred Jeg ville ha dratt på ferie og koset meg mest mulig, men ville tok tatt en latmansferie :)
 
Det var noe gode nyheter og ikke minst HÅP! men skjønner godt at dere har hjertet i halsen enda. Ønsker virkelig at alt går bra for dere:):Heartred Jeg ville ha dratt på ferie og koset meg mest mulig, men ville tok tatt en latmansferie :)

Tusen takk [emoji173]️ Jeg er fortsatt forberedt på at dette kan gå galt, samtidig må jeg bare prøve å slappe av. Tror jeg skal satse på full avslapping på hytta vi har tilgjengelig. Ta med bøker og strikketøy, og ikke gjøre noe som helst. Sikkert godt med litt miljøforandring også, selv om jeg er litt nervøs.
 
Tusen takk [emoji173]️ Jeg er fortsatt forberedt på at dette kan gå galt, samtidig må jeg bare prøve å slappe av. Tror jeg skal satse på full avslapping på hytta vi har tilgjengelig. Ta med bøker og strikketøy, og ikke gjøre noe som helst. Sikkert godt med litt miljøforandring også, selv om jeg er litt nervøs.
Syns det høres ut som en god plan! Kos dere og hold oss oppdatert :):Heartred
 
Da har vi vært på TUL. Det er noe i livmor, men om det utvikler seg som det skal er for tidlig å si. Også mulig jeg er kortere på vei enn menstermin tilsier.
Legen var ikke klar for å gi opp riktig enda, og mannen mente at det lille i livmor hadde utviklet seg siden søndag (han så skjermen på søndag, det gjorde ikke jeg). Og HCG hadde steget fra 13.000 på søndag til 17.400 på prøven som ble tatt i går.
Men de finner ikke noen årsak til blødningene da.
Ny TUL om 2 uker, om ingenting skjer i mellomtiden. Vi skal egentlig på ferie neste uke, men vet ikke om vi tør. Skulle egentlig på lang fjelltur, med elvepadling og masse aktiviteter, men det utgår. Risikoen er jo at om jeg begynner å styrtblø som jeg gjorde forrige gang, så går jeg jo på blodfortynnende. Men, finnes vel luftambulanser. Her tenker vi på alt [emoji57]

Håper med deg, at dette går rette veien [emoji173]️
 
Da har vi vært på TUL. Det er noe i livmor, men om det utvikler seg som det skal er for tidlig å si. Også mulig jeg er kortere på vei enn menstermin tilsier.
Legen var ikke klar for å gi opp riktig enda, og mannen mente at det lille i livmor hadde utviklet seg siden søndag (han så skjermen på søndag, det gjorde ikke jeg). Og HCG hadde steget fra 13.000 på søndag til 17.400 på prøven som ble tatt i går.
Men de finner ikke noen årsak til blødningene da.
Ny TUL om 2 uker, om ingenting skjer i mellomtiden. Vi skal egentlig på ferie neste uke, men vet ikke om vi tør. Skulle egentlig på lang fjelltur, med elvepadling og masse aktiviteter, men det utgår. Risikoen er jo at om jeg begynner å styrtblø som jeg gjorde forrige gang, så går jeg jo på blodfortynnende. Men, finnes vel luftambulanser. Her tenker vi på alt [emoji57]

Så bra at det fortsatt er håp:Heartred Tenker på deg!
 
13 dager til TUL. Ikke at jeg teller altså...
Fortsatt mørk/brun utflod hver dag, noe som stresser meg.
Trøster meg litt med at jeg er fryktelig trøtt og kvalm i dag. Trodde aldri at kvalme skulle gjøre meg lett til sinns [emoji38] Humøret er veldig opp og ned. Kjenner at alt og alle irriterer meg, og aller helst vil jeg bare ligge på soverommet med en god bok.
Godt å ha dette stedet slik at jeg får ventilert litt. Ifølge menstermin er jeg 6+6, men jeg lurer på om jeg er nærmere 5+6/6+1. Jeg har jo litt rare sykluser.
18. juli kan ikke komme fort nok. Ironisk nok den datoen jeg mistet i fjor. Vet det bare er en dato, men allikevel... Har hvert fall bestemt meg for at om det skulle gå galt denne gangen også så kommer jeg til å nekte Cytotec. De får legge meg i narkose om det er noe som må ut. Alt man tenker på i disse dager. Aller mest lurer jeg på om det er et lite hjerte som banker inni der et eller annet sted [emoji173]️
Vi mistet dagen etter vi så hjerteaktivitet i fjor, men har jo dette lille fordømte håpet om at det skal gå bra denne gangen.
 
For en prøverhistorie dere har! [emoji174] Og så nervepirrende og vondt å gå sånn og vente. To uker er jo umenneskelig lenge :( Håper virkelig at alt ser bra ut om to uker! [emoji173]️
 
For en prøverhistorie dere har! [emoji174] Og så nervepirrende og vondt å gå sånn og vente. To uker er jo umenneskelig lenge :( Håper virkelig at alt ser bra ut om to uker! [emoji173]️

Tror de ville vente så lenge for å være sikre på at det de ser på TUL stemmer. Nå prøver vi bare å få dagene til å gå. Vi blir heldigvis tatt på alvor, og har igjen blitt møtt med forståelse hos de vi har møtt på sykehuset. Ikke alltid det har vært sånn.
Historien vår har vært lang og krevende, men den er ikke over. Og får mye støtte her på forumet når jeg trenger det. Akkurat nå er det ingen andre som vet noe enda, så godt å ha dere [emoji173]️
 
Tror de ville vente så lenge for å være sikre på at det de ser på TUL stemmer. Nå prøver vi bare å få dagene til å gå. Vi blir heldigvis tatt på alvor, og har igjen blitt møtt med forståelse hos de vi har møtt på sykehuset. Ikke alltid det har vært sånn.
Historien vår har vært lang og krevende, men den er ikke over. Og får mye støtte her på forumet når jeg trenger det. Akkurat nå er det ingen andre som vet noe enda, så godt å ha dere [emoji173]️

Forumet er utrolig godt å ha i en sånn tid. Nå blir jo våre tre år med prøving på førstemann bare barnemat i forhold til dere, men jeg er sikker på at forumet var med på å gjøre det lettere og å "keep me sane". Veldig godt med en heiagjeng som man kan dele alle opp- og nedturer med og som er i samme situasjon. :)
 
Leste akkurat hele dagboka di og fikk frysninger når jeg så bilde av positiv test! Håper så inderlig for deg og dere at blødningene er uskyldige og at dette blir babyen du har ventet på så lenge!
 
Leste akkurat hele dagboka di og fikk frysninger når jeg så bilde av positiv test! Håper så inderlig for deg og dere at blødningene er uskyldige og at dette blir babyen du har ventet på så lenge!

Tusen takk [emoji173]️ Har lest en del på amerikanske nettsider som har beroliget meg litt, men uansett skummelt med blødninger.
Ja, den positive testen satt ut noen og enhver. Eller, de positive testene. Med alle strimlene jeg også brukte tror jeg at jeg har over 20 positive tester. Og typisk at man tester positivt når mannen er bortreist, og man må holde det hemmelig i 1,5 døgn. Snart 3 uker siden jeg testet første gang nå, og det har fortsatt ikke helt gått opp for meg.
 
Back
Topp