Vi prøver, igjen...

Tusen takk [emoji173]️ Har lest en del på amerikanske nettsider som har beroliget meg litt, men uansett skummelt med blødninger.
Ja, den positive testen satt ut noen og enhver. Eller, de positive testene. Med alle strimlene jeg også brukte tror jeg at jeg har over 20 positive tester. Og typisk at man tester positivt når mannen er bortreist, og man må holde det hemmelig i 1,5 døgn. Snart 3 uker siden jeg testet første gang nå, og det har fortsatt ikke helt gått opp for meg.
Kjenner igjen den, tror jeg også kom opp i 20 tester når jeg var gravid med nr 2. Det er jo ingenting i fht dere, men vi brukte 2 år på å bli gravid med førstemann, så når jeg satt med positiv test 7 mnd etter hun var født måtte det noen tester til for å virkelig forstå at det var sant!
Jeg har ikke hatt noen blødninger i mine svangerskap, men det er jo det man frykter mest. Hvordan går det med deg nå? Skal du ta flere blodprøver eller blir det å vente på ny ul?
 
Kjenner igjen den, tror jeg også kom opp i 20 tester når jeg var gravid med nr 2. Det er jo ingenting i fht dere, men vi brukte 2 år på å bli gravid med førstemann, så når jeg satt med positiv test 7 mnd etter hun var født måtte det noen tester til for å virkelig forstå at det var sant!
Jeg har ikke hatt noen blødninger i mine svangerskap, men det er jo det man frykter mest. Hvordan går det med deg nå? Skal du ta flere blodprøver eller blir det å vente på ny ul?

Ingen flere blod enn så lenge. Skjer egentlig ingenting før neste TUL (bank i bordet!), og egentlig greit. Kunne sikkert kranglet meg til flere blodprøver, men vet ikke om jeg orker mer å tenke på. Skulle bare ønske den mørke utfloden kunne gi seg snart. Ikke greit å gå sånn her og engste seg, men kan ikke fly ned dørene på sykehuset heller. Har fleipet med at jeg skulle ønske de kunne legge meg i koma inntil videre, og så bare vekke meg når de kunne gi meg beskjed om dette går bra eller dårlig. Håper de neste dagene går fort. Kommer sikkert til å hjelpe at mannen også tar ferie, så da får vi dagene sammen fremover. Jeg trenger noen som kan distrahere meg litt.
Orker jo ingenting heller. Null energi og uggen/småkvalm hele tiden. Håper det er et godt tegn!
Koselig å høre at dere lykkes da. Om man prøver lenge eller ikke, veien er spennende og skummel uansett.
 
I dag er det 3 uker siden den første positive testen. Mulig jeg ikke er helt riktig for tiden, men tok en test i dag også. Vet ikke helt hvorfor, men det føltes allikevel litt betryggende. Jeg vet jeg er litt koko altså.
Flere som nå vet om graviditeten. Jeg orker ikke så mye, og det ble endring i ferieplanene. Jeg er litt redd for å reise til fjells, tenk om noe skulle skje. Og når jeg går på blodfortynnende i tillegg gjør det liksom alt enda mer skummelt. Jeg vet jeg er altfor bekymret, men ikke lett å la være.
Ellers så takler jeg ikke lukter om dagen. Blir luktesansen min bedre nå kan jeg få jobb som narkohund [emoji38]
Og 9 dager til TUL. Jeg spotter fortsatt brunt, og sist mistet jeg 3,5 uke etter positiv test. Er så redd for at vi kommer til å miste for femte gang. Håper så inderlig at det endelig er vår tur.
IMG_2222.JPG
 
Får så lyst til å gi deg en klem, håper og krysser alt jeg har for at det skal gå bra [emoji173]️
 
I dag har vært en litt kjip dag. Sov utrolig dårlig i natt pga varmen, og med dårlig søvn blir man lettere stresset og nervøs. Tenkt altfor mye i dag.
Begynner å nærme seg TUL, onsdagen kan ikke komme fort nok. Spotter fortsatt litt brunt. Det er jo ikke mye, men det er jo rester av gammelt blod. Og hvor kommer det blodet fra? Jeg blir sprø!!
Håper vi kommer dit at jeg kjenner liv i magen hver dag, kanskje jeg da klarer å slappe mer av?
Har liksom ingen å prate med heller, alle rundt oss har jo like mange barn som svangerskap. Jeg er gravid for femte gang, og vi har fortsatt ingen. Men kanskje i februar? Eller mars. Menstermin sier at jeg er 7+6, men om jeg regner etter da jeg testet EL så er jeg 7+1. Tenk om det er et lite knøtt med et bankende hjerte inni meg. Sprø tanke... Tenk om Lutinus og Albyl-E er den lille magien vi trengte. Tør jeg å håpe? Vel, jeg satt og så på barnevogner tidligere i dag.... Dette er så fryktelig skummelt, spennende, og absolutt alle følelser på en gang.
Glad jeg har denne lille dagboken der jeg kan få skrevet ned litt.
 
Har så ufattelig viondt av deg. Ikke fordi jeg ikke tror og håper det går bra, men fordi det uvisse er det verste du er en kjempe tøff dame. Jeg heier oppriktig på deg! Måtte alt godt ramme deg, klem fra meg
 
Har så ufattelig viondt av deg. Ikke fordi jeg ikke tror og håper det går bra, men fordi det uvisse er det verste du er en kjempe tøff dame. Jeg heier oppriktig på deg! Måtte alt godt ramme deg, klem fra meg

Takk [emoji173]️ Ja, er denne uvissheten som sliter på meg. Skulle ønske jeg kjente mer på glede og forventning, men jeg tør liksom ikke slippe de positive følelsene helt innpå meg enda. Jeg vet jo hvor galt det kan gå. Og ikke lett å fylle dagene med koselige ting heller når formen er sånn passe og energien på bunn. Jaja, får lest en del bøker i det minste.
Klem tilbake!
 
4 dager igjen til TUL. Prøver å puste med magen. Vi tar en dag om gangen, og håper så inderlig på gode nyheter på onsdag. Planlagt middag med venner på torsdag, så vi satser virkelig på gode nyheter.
Føles rart med TUL samme dato som jeg hadde utskrapning for ett år siden. Sist begynte jeg å blø natt til 16. juli, så jeg vil bare komme over disse datoene. Har jo nesten nøyaktig samme termindato også. Pust med magen, tell til ti og gjenta...
 
Har lest dagboka di nå og ønsker deg bare alt godt på onsdag! Nesten så jeg må holde pusten sammen med deg, måtte det være et lite hjerte som slår der inne:Heartred
 
Har lest dagboka di nå og ønsker deg bare alt godt på onsdag! Nesten så jeg må holde pusten sammen med deg, måtte det være et lite hjerte som slår der inne:Heartred

Tusen takk [emoji173]️ Dagen i dag har gått fryktelig sakte, men nå er det bare 3 dager igjen. Dette har vært to laaaange uker!
 
Huff, hatt en grusom natt med lite søvn og fæle mareritt. I morgen skal vi omsider på TUL, og drømte i natt at det gikk skikkelig galt og alt bare ble kaos.
Og brukte først 4 timer på å sovne pga rastløse bein og et hode fullt av tanker.
Denne uvisshet begynner å gå på helsa løs. Og så misunnelig på mannen som bare kan legge hodet på puta og sover hele natten. Jeg må i tillegg opp 2-3 ganger for å gå på do.
Så i dag er jeg i strålende humør...
 
Har lest hele dagboka di nå og kjenner jeg er utrolig spent på hvordan det går på UL! Vondt å lese at dere har gått igjennom så mye, og den utrolig ekle følelsen det er å ikke vite om alt er ok der inne. Jeg heier på dere! :Heartred:Heartred
 
Masse lykkeønskninger for morgendagen :Heartred Jeg trur på et herlig bankende hjerte :Heartred
 
Har lest hele dagboka di nå og kjenner jeg er utrolig spent på hvordan det går på UL! Vondt å lese at dere har gått igjennom så mye, og den utrolig ekle følelsen det er å ikke vite om alt er ok der inne. Jeg heier på dere! :Heartred:Heartred

Tusen takk [emoji173]️ Ja, det har vært noen lange uker. Vondt å ikke vite, men i morgen får vi noen svar. Så gjenstår det å se om det er sorg eller glede som blir utfallet.



Masse lykkeønskninger for morgendagen :Heartred Jeg trur på et herlig bankende hjerte :Heartred

Tusen takk [emoji173]️ Jeg håper du har rett!
 
Ikke mange timene igjen til TUL. Ikke blitt mye søvn i natt, men kanskje ikke så rart når det var nesten 24 grader klokka ett i natt. Hadde håpet på regn og torden, men det kom aldri hit. Synes dette været begynner å bli fryktelig plagsomt. Var 32-33 grader i skyggen på det varmeste i går, null vind og så tung luft at det var tungt å puste.
Jeg håper virkelig at vi får regn snart, samt litt lavere temperaturer.
Kommer med en oppdatering når vi har vært på sykehuset. Kryss fingre og tær for oss. Jeg håper så inderlig at vi får se et lite spell levende knøtt med et sterkt bankende hjerte [emoji173]️
 
Lykke til idag ❤️ krysser alt jeg har for deg.
 
Lykke til i dag! [emoji173]️
 
Back
Topp