Vi prøver, igjen...

Dagens hjertesukk... Når en som venter sitt fjerde barn (og som er 6 år yngre) forteller meg at det ikke er så vanskelig å bli gravid, jeg tenker bare for mye på det. Og skulle jeg ikke få barn, så var det ikke meningen må jeg vel skjønne.
Inni så skulle jeg ønske jeg kunne gjøre med folk som jeg gjør med katten når hun klorer på sofaen - nemlig sprute med vannflaska...
 
Dagens hjertesukk... Når en som venter sitt fjerde barn (og som er 6 år yngre) forteller meg at det ikke er så vanskelig å bli gravid, jeg tenker bare for mye på det. Og skulle jeg ikke få barn, så var det ikke meningen må jeg vel skjønne.
Inni så skulle jeg ønske jeg kunne gjøre med folk som jeg gjør med katten når hun klorer på sofaen - nemlig sprute med vannflaska...

God klem[emoji173]️ uff kan ikke forestille meg hvor vondt det må være å ikke kunne bli gravid på egenhånd[emoji20] håper virkelig det klaffer for dere [emoji173]️
 
God klem[emoji173]️ uff kan ikke forestille meg hvor vondt det må være å ikke kunne bli gravid på egenhånd[emoji20] håper virkelig det klaffer for dere [emoji173]️

Jeg skal snart inn på sykehuset igjen, og jeg håper legene setter meg på Femar og Metformin. Venter med siste IVF til det blir avklart når eggdonasjon kommer i gang. Etter over 8 år som prøvere så har jeg fortsatt et håp om at vi skal lykkes. Vet at vi en dag må sette strek, og vi har jo hatt perioder uten aktiv prøving, men jeg kjenner at jeg ikke er klar for å gi meg enda. Selv om jeg egentlig hadde bestemt meg for å si stopp når jeg ble 36. Men det er lov til å ombestemme seg, sant?
 
Jeg skal snart inn på sykehuset igjen, og jeg håper legene setter meg på Femar og Metformin. Venter med siste IVF til det blir avklart når eggdonasjon kommer i gang. Etter over 8 år som prøvere så har jeg fortsatt et håp om at vi skal lykkes. Vet at vi en dag må sette strek, og vi har jo hatt perioder uten aktiv prøving, men jeg kjenner at jeg ikke er klar for å gi meg enda. Selv om jeg egentlig hadde bestemt meg for å si stopp når jeg ble 36. Men det er lov til å ombestemme seg, sant?

Jo det er absolutt lov å ombestemme seg. Jeg gjorde det. Var ferdig med barn egentlig. Men min mann ønsker å prøve på en gutt, og så begynte det å florere med babyer rundt meg og så kom plutselig lysten tilbake. Å få ett barn er virkelig en gave, og jeg får så vondt av alle her inne som sliter[emoji20] jeg har bare lyst å hive livmora Mi etter dem slik at dem kan få sitt største ønske oppfylt. Grunnen til at det tar tid for oss nå er pga p sprøyte prevensjon jeg gikk på. Den tar lang tid å få ut av systemet. Men tenker og kick starte systemet med provera neste mnd hvis gyn tillater det[emoji106] ellers kommer jeg iallfall til å følge med deg videre [emoji177] masse babystøv din vei[emoji173]️
 
Da har vi omsider fått time på det lokale sykehuset, så får vi se hva de sier.
Spent på om myomet de fant da jeg var gravid for et år siden har forsvunnet.
Vi har jo et IVF-forsøk igjen, og har et håp om at vi kan bli godkjent for eggdonasjon etterhvert.
Jeg har så lyst på barn, men tiden løper fra oss [emoji21]
 
I morgen skal jeg på sykehuset. Jeg gruer meg noe så innmari! Håper på at vi ikke får dårlige nyheter denne gangen også. Vi har så lyst til å gi dette et siste forsøk [emoji173]️
 
Okey, dette er sprøtt. Var på sykehuset i forrige uke for å starte med ny utredning.
I dag tidlig tok jeg disse to. Nå er jeg så glad og redd og sjokkert!! Etter å ha mistet så mange ganger er jeg veldig realistisk, men tenk om... Skal til legen allerede på onsdag. Avtalt å starte opp med albyl-e og progesteronstøtte. Herregud, kan ikke tro at dette skjer. Og så er mannen selvfølgelig på jobbreise [emoji38]
IMG_2172.JPG
 
Gratulerer så mye!! Håper og krysser alt for at dette er terminspire❤️
 
Gratulerer såå masse! Krysser fingerne for at lille spire sitter <3
 
Gratulerer sååå inderlig mye❤️ Hva sa mannen din når du fortalt den gode nyheten..er han i sjokk? lest historien din og ber til høyere makter at dere får deres baby nå
 
Gratulerer sååå inderlig mye[emoji173]️ Hva sa mannen din når du fortalt den gode nyheten..er han i sjokk? lest historien din og ber til høyere makter at dere får deres baby nå

Tusen takk! Ja, han fikk seg et lite sjokk. Men han ble også veldig, veldig glad. Og så passer han veldig godt på meg, så nå håper vi bare at de neste ukene går bra [emoji4]
 
Da kan det dessverre se ut til at det ikke går veien denne gangen heller. Fikk komme på sykehuset i dag, men de kunne jo ikke si noe sikkert. Hcg var på 13.000, så det er jo forsåvidt høyt. Tilbake til tirsdag eller onsdag, så får vi se. Bare håper jeg ikke begynner å styrtblø denne gangen også. Vet at m spotter og småblør, og at det har gått helt fint. Jeg har dessverre bare dårlige erfaringer med blødning...
 
Da kan det dessverre se ut til at det ikke går veien denne gangen heller. Fikk komme på sykehuset i dag, men de kunne jo ikke si noe sikkert. Hcg var på 13.000, så det er jo forsåvidt høyt. Tilbake til tirsdag eller onsdag, så får vi se. Bare håper jeg ikke begynner å styrtblø denne gangen også. Vet at m spotter og småblør, og at det har gått helt fint. Jeg har dessverre bare dårlige erfaringer med blødning...

Krysser fingrene for deg og håper det har gått fint:Heartred:Heartred:Heartred
 
Krysser fingrene for deg og håper det har gått fint:Heartred:Heartred:Heartred

Takk [emoji173]️ Klarer ikke helt å tenke positivt nå. Men må skryte av gjengen vi møtte på sykehuset i dag. Ble tatt så godt vare på at jeg ble helt rørt. De har lovet meg tett oppfølging på Kalnes, og det har jeg virkelig fått. Det gjør godt å møte så mange gode mennesker.
 
Da blir det ny TUL i morgen tidlig. Skal ta blodprøver på sykehuset i dag. Akkurat nå føler jeg at alt håp er ute. Kommer ikke noe friskt blod, men det var sånn det startet sist. Jeg bare håper vi slipper å gå i uvisshet like lenge som sist. Mest lyst til å bare ligge på et mørkt rom langt under dyna. For en ræva start på årets ferie, faktisk nøyaktig samme start på ferien som i fjor.
 
Da blir det ny TUL i morgen tidlig. Skal ta blodprøver på sykehuset i dag. Akkurat nå føler jeg at alt håp er ute. Kommer ikke noe friskt blod, men det var sånn det startet sist. Jeg bare håper vi slipper å gå i uvisshet like lenge som sist. Mest lyst til å bare ligge på et mørkt rom langt under dyna. For en ræva start på årets ferie, faktisk nøyaktig samme start på ferien som i fjor.

Sender deg masse gode tanker:Heartred
 
Back
Topp