Vekttråd

18+5 og har gått opp 3,5 kg :)
 
Ingen som går opp i vekt? Synes jeg scroller nedover å flertallet går nedover...
Føler meg tjukk og feit. Her går det oppover vertfall....:dead:

Det er ikke bare deg.. Har snart gått opp 4 kg.. Opp 1 kg bare siste uka.. :)
 
Ingen som går opp i vekt? Synes jeg scroller nedover å flertallet går nedover...
Føler meg tjukk og feit. Her går det oppover vertfall....:dead:

Jeg har nå lagt på meg 5-6 kg hvertfall :p De kom gradvis helt fra uke 6 til uke 17, ikke så mye nå de siste ukene, men frem til uke 17 hvertfall. Er 19+4 nå da :p Har nå fått høre at det er helt normalt hvertfall, men klart det merkes jo godt. :p Ikke at jeg føler at det er såå forferdelig at jeg legger på meg, men jeg har allerede lagt på meg litt fra før det siste året, så blir jo litt uvant.. :p Men, det kommer jo noe veldig bra ut av det da :D <3 Så bekymrer meg stort sett veldig lite, prøver hvertfall å tenke slik :p :)
 
Kjenner at jeg skammer meg litt over hvor mye jeg har gått opp i vekt. Er 15 fullgåtte uker i morgen og har gått opp 8 kg :( Jeg var på randen til undervektig da jeg ble gravid, men jeg synes uansett det er altfor mye. Er sulten hele tiden..I tillegg fikk jeg bekkenplager allerede i uke 6, så er blitt veldig inaktiv.
Med førstemann la jeg på meg ca 10 kg og da var jeg normalvektig i utgangspunktet. Med andre la jeg på meg 25 kg, men da var jeg undervektig i utgangspunktet.
Prøver så godt jeg kan å holde meg unna søtsaker og usunn mat, men jeg sprekker støtt og stadig. Pleier å ha liten matlyst, så er ikke vant til å være så innmari sulten hele tiden:smiley-angry019
Ikke noe å skamme seg for det vel, du har jo bevist i det forrige svangerskapet ditt at du kan legge på deg 25kg og fortsatt være nesten undervektig etter graviditeten! Jeg har gått opp 5kg og er 19 uker på vei. Sist svangerskap startet jeg på 58kg og la på meg 12kg. Jeg endte opp på 55kg få uker etter fødsel (er 171cm høy), så denne gangen vil jeg legge på meg minst 15 kg for å ikke bli for tynn etterpå. :)
 
Ingen som går opp i vekt? Synes jeg scroller nedover å flertallet går nedover...
Føler meg tjukk og feit. Her går det oppover vertfall....:dead:

Å jada, e gått opp 6 kg :) Har veldig blanda følelsa. Noen daga føle eg meg super, mens andre bare blæh, he he :)
 
Jeg har gått opp 7 kg, er 20+2. Så ikke alle som går ned. Her kom veldig mange kg mellom uke 12 og 16 når jeg fortsatt var veldig kvalm, men måtte spise hele tiden for å stagge den..
 
Ingen som går opp i vekt? Synes jeg scroller nedover å flertallet går nedover...
Føler meg tjukk og feit. Her går det oppover vertfall....:dead:
Gått ned en del på grunn av svangerskapskvalme. Gjorde det sist også, men regner med at kiloene kommer snart. Klarte å gå opp 12 kg sist svangerskap til tross for hyperemesis :p
 
Uke 20 og opp 7kg. Har lagt på meg mest fra uke 12. Håper det holder seg litt en stund nå. Regner med iallefall og gå opp 10kg til, men må prøve å holde meg der.
 
Er nå 19+4 og har gått opp 6.5kg. Siste måling hos legen var 16+4 og jeg har gått opp 2.5 siden da. Så ca500g i uka.
 
16+4 og gått ned litt over 3 kg. Men jeg er veldig overvektig fra før av, så det gjør ingenting og er nok normalt :)
 
21+1, opp 6.5 til nå. Håper å ikke gå opp mer enn 12-15, det går litt i rykk og napp, så det kan kanskje gå. :S
 
Uke 18 og + 3 kg

1 sv.skap + 30kg
2 sv.skap +25 kg

Hadde fortsatt 10 kg pluss etter forrige sv.skap nå på dette :/ er høy og vant med å være slank. Føler meg svær nå. Min kropp reagerer veldig på å være gravid , kan se det på hele meg når jeg såvidt er befruktet.
Heldigvis kan man endre vekten når babyen er kommet ut :D hehe.
 
uke 18 i morgen (17+6) og 3-4 kg opp nå :) Litt uvant med trangere klær men ellers føler jeg meg bra. Nå gleder jeg meg bare til magen blir litt strammere babykul, fortsatt litt bulkete enda :p
 
For min del står vakta stille:s Men kjenner stor endring på kroppen. Fått mye polstring på mage/rygg og lår.
 
Er 18+4 idag og har gått opp 10 - 11 kilo :O veldig mye synes jeg, men skyldes vel den sinnsyke cravingen min. Blir alt for mye søtsaker og mat, må skjerpe meg skikkelig.
 
Back
Topp