Vekttråd

På kontroll idag hadde jeg faktisk gått opp 1 kg på en uke:p så 11kg+ nå. Det er veldig greit, da jeg trenger disse kiloene nå tror jeg. Klarer kanskje akkurat å holde meg under 70, 69 kg nå og uke 38+5:) er ganske tydelig at alt ligger på kulen.. Har litt vann i føtter og hender også.
 
Gått veldig lite opp siden jeg ble gravid, først mye ned, så veldig sakte opp, mye stillestående men nå etter uke 36 begynner vekta stige med 0,5-1 kg :facepalm:
Men skal ikke klage for mye er på + 2,5 kg men enorm matlyst så håper hun kommer snart :p 38 uker idag :D
 
38+3 og 15 kg. Nå driter jeg i det...begrenset hvor mye mer man kan gå opp i forhold til hvor lenge det er igjen!
 
38+3 og 15 kg. Nå driter jeg i det...begrenset hvor mye mer man kan gå opp i forhold til hvor lenge det er igjen!
Har akkurat samme tanker selv. Fyller på med akkurat det jeg har lyst til de siste dagene som er igjen. Kan umulig være mulig å legge på seg så mange kilo på max 3 uker :p
 
5 dager siden fødsel og gått ned ca 10 kg...
Helt greit.. Hadde visst enormt med fostervann .. Ca 4 kg igjen til startvekt.. :)
 
38+3 og 15 kg. Nå driter jeg i det...begrenset hvor mye mer man kan gå opp i forhold til hvor lenge det er igjen!
Har akkurat samme tanker selv. Fyller på med akkurat det jeg har lyst til de siste dagene som er igjen. Kan umulig være mulig å legge på seg så mange kilo på max 3 uker :p
Tenker det samme!! :p
 
Veide meg en uke etter ks. Var da nede på startvekt. Gikk opp 10 kg ca.
 
Har akkurat samme tanker selv. Fyller på med akkurat det jeg har lyst til de siste dagene som er igjen. Kan umulig være mulig å legge på seg så mange kilo på max 3 uker :p

Det gjorde jeg også. Nøt alt jeg hadde lyst på og ga f*nå i vekta. :)
 
5 dager etter - 8 kg. Gikk ned 8 kg i starten av svangerskapet, endte med å gå opp 3 kilo fra svartsveksta mi da jeg fødte.
Så veldig fornøyd og håper forsatt å gå ned :)
 
37+4 og jeg har gått opp 4,7 kg fra startvekt.
Første svangerskapet var ca likt.
Andre gikk jeg ned 7 kg i graviditeten og 4 kg til når hun var født.
 
Back
Topp