Vekttråd

35+5 og 7 kg opp. Stått stille en stund nå. Raste ikke akkurat ned i vekt etter forrige fødsel, så det holder kanskje med 7 kg :p
 
38+3 og opp 7 kg. Kanskje 8, har ikke veid meg de siste dagene :rolleyes:

Føler meg gedigen foran, men relativt lik i resten av kroppen. Har gått opp nesten alle kiloene ila de siste månedene (enorm appetitt).:wideyed:
 
38+4 og opp 13-14 kg. Varierer litt.. Har fått mye vann i kroppen de siste 2 ukene.. Tror det påvirker litt..
 
Endte på +17 kg, 37+0 med tvillinger.
 
Endte på 18,5 kg - 39+3. Spent på vekta når jeg kommer hjem :)
 
Opp ca 10 kg fra start her, 36+1. Mye vann i kroppen da, så det skal vel gå fort ned når fødselen er over håper jeg!
 
20 kg opp i dag. 5 kg mer enn jeg hadde tenkt, men det får gå! :)
 
9 dager siden fødsel og 9 av 18 kg er borte. Litt skuffa over at det ikke er mer, med nr to gikk jeg ned 13 kg på sykehuset, men da hadde jeg mye mer vann i kroppen. Men det får ta den tiden det tar, jeg er ikke klar for å kutte sjokoladen heeeeeelt enda :p
 
37+4 i dag og har gått opp 10 kg. Virker som den stoppet der denne gangen. Forrige gang gikk jeg opp 13 tilsammen og de siste 3 kiloene ble igjen der etter fødsel ;)(ikke at det var noen krise da). Jordmor er fornøyd for baby lider ingen nød ihvertfall. Jeg gleder meg litt til å klare å spise normale porsjoner med mat igjen, for nå er det så trangt:p
 
37+2 og opp 9 kg. Syns det godt kan stoppe nå :p
 
36+4 og opp 18 kg :p blir nok rundt 20 kg totalt da, mer enn jeg hadde håpet og ønsket, men for sent å gjøre noe med det nå ;) Snart er det over :)
 
9 dager siden fødsel og 9 av 18 kg er borte. Litt skuffa over at det ikke er mer, med nr to gikk jeg ned 13 kg på sykehuset, men da hadde jeg mye mer vann i kroppen. Men det får ta den tiden det tar, jeg er ikke klar for å kutte sjokoladen heeeeeelt enda :p
Tok laaaaang tid med første til meg. Til slutt tenkte jeg "OK, jeg må bare akseptere at jeg aldri blir som før. Men plutselig forsvant det!:)
 
Er nå uke 39+4 og vekta ser ut til å stoppe på 89.1kg. Opp ca 22 kg fra start.
 
Tok laaaaang tid med første til meg. Til slutt tenkte jeg "OK, jeg må bare akseptere at jeg aldri blir som før. Men plutselig forsvant det!:)

Jeg får sette meg overkommelige delmål - nå er første 5 kg til jul - det klarer jeg!
 
Back
Topp