Vekttråd

Gikk ned 3,5 kg første 6 ukene fordi jeg spiste så sunt, nå har jeg gått opp igjen ca 2-3 kg og er i uke 14.
 
Har gått opp 5 kg. Er uke 16+3 nå, dvs jeg har gått opp 3 kg siden 11+3.. Veie 73.5kg nå. Spent på kor mye æ blir æ gå opp.. Ja ja..
 
14 uker, gått opp 3,5 kg. Forstoppelse med 4-5 dagers morsomheter i tarmen når jeg veide meg for å sammenlikne da :p
 
16 uker og gått opp ca 2 kg :)
 
Har ikke veid meg ennå.... Vet ikke vekt før svangerskapet heller.... Men jeg ser selv at jeg har lagt på meg fra bilder fra tidlig januar til nå.... :( Har mye vann i kroppen og er endel hoven denne gangen også dessverre....
 
17 uker opp 4 kg:confused: vet jo at jeg skal gå opp, men liker IKKE å se vekta krabbe oppover :(
Med førstemann hadde jeg gått opp 1 kg og andremann 4 kg.
 
Jeg er sånn jeg aldri går opp i vekt uansett hvor mye jeg spiser :/ men heldivis når jeg er gravid så tar kroppen til seg allt :)
Veier til vanlig 45 kg og har allerede gådd opp 5 kg, og da har jeg spydd flere ganger daglig i 4 mnd no :p med førstemann gikk jeg opp 20 kg og etter 6-8 uker med amming va jeg på 45 kg igen :( ( håpet jeg skulle få beholde noen kg :eek: )
så er utrulig glad for att kroppen min iverfall kan va førnuftig med tanke på vekt når jeg er gravid :)
 
17+4, gikk først opp 2kg, så ned de 2 igjen, og nå har de 2 kommet tilbake :)
 
Må kjøpe meg vekt innser jeg.. :facepalm:
Neida det trenger du ikke. Bedre å være uvitende fram til lege og jordmor-time enn å veie seg hele tida. Fort gjort at vekta blir et for stort fokus. Om jeg hadde klart å gjemme bort vekta så hadde jeg gjort det, men nå er jeg hektet og veier meg alt for ofte! :p
 
Neida det trenger du ikke. Bedre å være uvitende fram til lege og jordmor-time enn å veie seg hele tida. Fort gjort at vekta blir et for stort fokus. Om jeg hadde klart å gjemme bort vekta så hadde jeg gjort det, men nå er jeg hektet og veier meg alt for ofte! :p
Helt enig!
 
Back
Topp