Vektoppgang

22+3 nå, og har nå gått opp 10 kg. Skjønner ikke hvorfor jeg går så veldig opp. lever som før, næringsrikt og sundt, men med innslag av en sjokolade eller noe godt på helg/ bursdager mm. Trener 5 dager i uken, og det er gode økter preget av kondisjon og styrke. Legger på meg overalt, heldigvis synes jeg magen er kjempefin og tar det meste av oppmerksomheten. Jeg hadde litt lav fettprosent i utgangspunktet, men ikke noe voldsomt.
 
22+1 og gått opp 5 kg. Trodde det skulle være mer innen nå for jeg trykker i meg mye dritt [emoji23]
 
23+2 5,5 kg
Jeg er ikke mager, så burde vært mindre mener nå jeg. Veier nå 84,5 kg [emoji15] litt sjokket at jeg raser oppover fordi jeg var ikke helt på startvekta heller når jeg ble gravid. Jaja ammingen håper jeg gjør susen denne gangen [emoji23]blir jo såååå sulten når jeg ammer [emoji7]
 
23+4 i dag og har gått opp 1,5 kg. Gikk ned 17 kg totalt de siste to årene før graviditet, men er fortsatt overvektig så jeg ble anbefalt å ikke gå opp mye i svangerskapet. Har i tillegg diabetes, så jeg skal jo være forsiktig med usunn mat, men jeg er ikke særlig flink til å holde meg unna godteri :O
 
23+4 og minus 3,3 kg fra start.

Men jaggu går det oppover nå.. 3,1 kg opp de siste 4 ukene :bag:
 
22+1 og 6,5 kg opp. Synes kiloene kommer fort nå :wideyed:
 
24+5 og veier 70 kg nå.

Gått opp 13 kg
 
Var 56kg i utgangspunktet. Er 24+3 i dag og veier 62, så har gått opp 6kg. Spent på tiden fremover....la på meg 25kg sist:eek:
 
Lagt på meg 6 kg hittils og er 24+5
 
23+3 og gått opp 8 kilo:p Ble litt forskrekket, siden jeg bare gikk opp 9-10 kg med begge jentene. Legen mente det var bra at jeg går opp mer denne gangen, så har jeg litt å gå på til ammingen:happy:
 
24+4, har endelig vært på vekta [emoji85] ble meget positivt overrasket, bare +3 kg. Gikk opp rundt 15 kg totalt med begge de to andre, så spent på fortsettelsen nå [emoji5]
 
Back
Topp