Vektoppgang

27+1: 7,5 kg opp! Ene dagen viste den 8 kg opp, men som sagt kommer Ann på hvor mye vann som er i legger, bein osv. Må være flink til å drikke [emoji106][emoji4]
 
25+0 i dag og har hold meg stabil på -1 lenge nå. Men i løpet av den siste uka har jeg gått ned 2 kilo. Sliter så med maten om dagen. Begynner å bli litt bekymra for hvordan det skal gå videre.
 
28+5, fortatt 7 kg. Merker vannet har begynt å komme, så nå raser nok kiloene snart på[emoji22]
 
Jeg har vært sengeliggende grunnet kvalme og svimmelhet, men har klart å spise. En periode hjalp kun spising mot kvalmen - så kiloene rant på. Er 25+0 ifølge oul og nærmere 26+0 i følge meg og privat jordmor, og har gått opp ca 15 kg allerede. Siste måneden har jeg prøvd å gå tur, spiser mindre osv, men går likevel opp over 1 kg i uken. Legen sier vektoppgangen er fin, men jeg kjenner jeg får helt noia. Håper bare kiloene går greit av etter fødsel..
 
27+4 og endelig har jeg brutt nullnivået etter all nedgangen :)
Opp 0,3 kg
 
Last edited:
26+5 og 10 kilo opp :eek: Men vekta trenger ikke nødvendigvis bety så mye i seg selv, har relativt «liten» mage til å ha to inni der, og ser mer eller mindre normal ut ellers på kroppen, så jeg skjønner ikke helt hvor de kiloene ligger :p men de må vel ligge i/på magen på et vis da. Men synes ikke magen føles tung heller! Kropper er rare :) Synes det er bare spennende/interessant å se hvordan kroppen og vekta endres, så lenge man er innenfor helsemessig sunne målinger etc så bør man ikke stresse! :)
 
Back
Topp