Vektoppgang

16+5 ned 7[emoji33] jeg som sliter skikkelig med å gå ned til vanlig [emoji849]
 
16 uker, opp 4 kg. Har egentlig ikke lyst til å legge på meg like mye som de andre gangene, syns det er mye :O
 
Gikk ned 4 kg tidlig og gått opp igjen 3, så totalt -1kg fra startvekt. 17+0 idag[emoji846]
 
17+1 idag, og har ikke gått opp noe. Gikk ned 4 kg de to første mnd, siden da har vekta vist samme tall :) så har vel strengt tatt gått ned enda litt mer, siden det er litt vekt i livmora og babyen nå :)
 
17+6 og fortsatt 3 kg :) holder vekta seg sånn en god stund så gjør det ikke noe med litt økning igjen :) bare nekter å legge på
Meg over 10kg!
 
14+5 og opp 7 kg [emoji849] var slank før, og mange mener jeg ikke har lagt på meg nå, så de vises heldigvis ikke så veldig godt [emoji85] Menkan godt stagnere litt nå ja [emoji28]
 
14+5 og opp 7 kg [emoji849] var slank før, og mange mener jeg ikke har lagt på meg nå, så de vises heldigvis ikke så veldig godt [emoji85] Menkan godt stagnere litt nå ja [emoji28]

Hvis du er slank hadde jeg absolutt ikke bekymret meg.

Verre med meg som har litt ekstra! [emoji23]
 
Last edited:
Fortsatt 3 kg! Og glad den har stått stille nå i over en måned :) kan gjerne stå stille en stund til så jeg er på samme vektoppgang som med de andre barna :)
 
Stått stille på -2 i en del uker nå, 16+4 i dag [emoji4]
 
Jeg har gått opp ca 6 kg. Har begynt å bli hoven i hender og føtter, så vet ikke om det har noe å si også?
 
Jeg har gått opp ca 6 kg. Har begynt å bli hoven i hender og føtter, så vet ikke om det har noe å si også?
 
19+3 og ned 6 kg. På vei oppover igjen etter å ha vært nesten 10 kg ned :)
 
Jeg har gått opp ca 6 kg. Har begynt å bli hoven i hender og føtter, så vet ikke om det har noe å si også?

Man kan absolutt legge på seg myyyyye av vann i kroppen :( derfor jeg la på meg 15 kg sist ! [emoji15]
 
Back
Topp